لیدشاین - Leadshine

لیدشاین - Leadshine

معرفی شرکت لیدشاین

در سال 1997 توسط وارن لی, پروفسور فارغ التحصیل دانشگاه ام آی تی, شرت لیدشاین تکنولوژی تاسیس گردید.
شرکت لیدشاین تکنولوژی با بیش از سی دفتر در شهر شنزن کشور چین, پیشرو در طراحی, ساخت, فروش و پشتیبانی مطمعن و مقرون به صرفه درایور و استپ موتور و... با تکنولوژی روز دنیا می باشد.
لیدشاین ارئه دهنده محصولات مختلفی از جمله سروو درایور, استپ موتور, سروو موتور, موتور و... می باشد.
در حال حاضر لیدشاین یکی از بزرگترین شرکت های تولید درایور در جهان است. این شرکت ارائه کننده راه کار و محصولات با کیفیت به ده ها صنعت و هزاران تولیدی در آسیا, اروپا, آمریکای شمالی و جنوبی, استرالیا و آفریقا می باشد.
با رهبری دکتر لی, لیدشاین با یکی از قوی ترین تیم های تحقیق و توسعه (بیش از صد نفر) در این صنعت می باشد.
این تیم شامل افرادی با تحصیلات بالا (پی اچ دی و کارشناسی ارشد) در مهندسی الکترونیک و دستگاه های کنترلی, مکانیک, مکاتروینک و کامپیوتر می باشد. رزومه درخشان این افراد و تجربه آن ها موجب شد که لیدشاین امکان طراحی محصولاتی با کیفیتی بسیار بالا بر پایه به روزترین و کارآمدترین تکنولوژی را دارا باشد.
لیدشاین با اداره ی تاسیسات مجهز با کارمندانی متخصص, دارای استاندارد ISO-9001, فرآهم آورنده ی محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.
لیدشاین موفق در ارائه قطعات به هزاران صنعت از جمله ساخت دستگاه های سی ان سی فرز, آسیاب, پلاسما, ماشین تراش, لیزر برش, حکاکی و مارکینگ, پرینترهای جوهری, پلاترها, تجهیزات الکترونیکی, پزشکی, بازرسی, بسته بندی و... است.
فیلتر توسط

فهرست

کارشناس فروش : ۰۹۱۲۴۷۴۴۸۵۷

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم