دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها

کلید اتوماتیک LS مدل TD 25

تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل TD 25

کلید اتوماتیک قابل تنظیم 25 آمپر مدل TD 25، با قدرت قطع 50 کیلو آمپر محصول شرکت LS کره جنوبی می باشد.

ادامه مطلب
استعلام بگیرید
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
نام تجاری:
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
محصولات مرتبط
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل ABN 40 کلید اتوماتیک غیرقابل تنظیم 40 آمپر مدل ABN40، در صورت قطع مدار در اثر افزایش بیش از حد جریان کلید بلافاصله آماده کار می باشد، همچنین دارای کنتاکت کمکی است که وضعیت کلید را...
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل ABN 60 کلید اتوماتیک غیرقابل تنظیم 60 آمپر مدل ABN60، در صورت قطع مدار در اثر افزایش بیش از حد جریان کلید بلافاصله آماده کار می باشد، همچنین دارای کنتاکت کمکی است که وضعیت کلید را...
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل ABN 75 کلید اتوماتیک غیرقابل تنظیم 75 آمپر مدل ABN75، در صورت قطع مدار در اثر افزایش بیش از حد جریان کلید بلافاصله آماده کار می باشد، همچنین دارای کنتاکت کمکی است که وضعیت کلید را...
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل ABN 125 کلید اتوماتیک غیرقابل تنظیم 125 آمپر مدل ABN 125، در صورت قطع مدار در اثر افزایش بیش از حد جریان کلید بلافاصله آماده کار می باشد، همچنین دارای کنتاکت کمکی است که وضعیت...
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل ABN 175 کلید اتوماتیک غیرقابل تنظیم 175 آمپر مدل ABN 175، در صورت قطع مدار در اثر افزایش بیش از حد جریان کلید بلافاصله آماده کار می باشد، همچنین دارای کنتاکت کمکی است که وضعیت...
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل ABN 200 کلید اتوماتیک غیرقابل تنظیم 200 آمپر مدل ABN 200، در صورت قطع مدار در اثر افزایش بیش از حد جریان کلید بلافاصله آماده کار می باشد، همچنین دارای کنتاکت کمکی است که وضعیت...
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل ABN 250 کلید اتوماتیک غیرقابل تنظیم 250 آمپر مدل ABN 250، در صورت قطع مدار در اثر افزایش بیش از حد جریان کلید بلافاصله آماده کار می باشد، همچنین دارای کنتاکت کمکی است که وضعیت...
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل ABN 630 کلید اتوماتیک غیرقابل تنظیم 630 آمپر مدل ABN 630، در صورت قطع مدار در اثر افزایش بیش از حد جریان کلید بلافاصله آماده کار می باشد، همچنین دارای کنتاکت کمکی است که وضعیت...
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل ABN 800 کلید اتوماتیک غیرقابل تنظیم 800 آمپر مدل ABN 800، در صورت قطع مدار در اثر افزایش بیش از حد جریان کلید بلافاصله آماده کار می باشد، همچنین دارای کنتاکت کمکی است که وضعیت...
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل ABS 300 کلید اتوماتیک غیرقابل تنظیم 300 آمپر مدل ABS 300، با قدرت قطع 65 کیلو آمپر محصول شرکت LS کره جنوبی می باشد.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل ABS 400 کلید اتوماتیک غیرقابل تنظیم 400 آمپر مدل ABS 400، با قدرت قطع 65 کیلو آمپر محصول شرکت LS کره جنوبی می باشد.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل TD 25 کلید اتوماتیک قابل تنظیم 25 آمپر مدل TD 25، با قدرت قطع 50 کیلو آمپر محصول شرکت LS کره جنوبی می باشد.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل TD 40 کلید اتوماتیک قابل تنظیم 40 آمپر مدل TD 40، با قدرت قطع 50 کیلو آمپر محصول شرکت LS کره جنوبی می باشد.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل TD 80 کلید اتوماتیک قابل تنظیم 80 آمپر مدل TD 80، با قدرت قطع  50 کیلو آمپر محصول شرکت LS کره جنوبی می باشد.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل TS 125 کلید اتوماتیک قابل تنظیم 125آمپر مدل TS 125، با قدرت قطع  50 کیلو آمپر محصول شرکت LS کره جنوبی می باشد.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل TS 160 کلید اتوماتیک قابل تنظیم 160آمپر مدل TS 160، با قدرت قطع  50 کیلو آمپر محصول شرکت LS کره جنوبی می باشد.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کلید اتوماتیک ال اس مدل TS 200 کلید اتوماتیک قابل تنظیم 200 آمپر مدل TS 200، با قدرت قطع  50 کیلو آمپر محصول شرکت LS کره جنوبی می باشد.
توضیحات

ویژگی های کلید اتومات ال اس LS TD 25 

  • کلید اتومات 25 آمپر
  • این نوع کلید کمپکت بوده ( قابل تنظیم ) 
  • کنترل و قطع جریان بیش از حد مجاز و اتصال در مدار
  •  قدرت قطع در برابر اتصال کوتاه 50KA
  • دارای استاندارد IEC 60947-2
  •  کیفیت عالی

کلید اتوماتیک کمپکت چیست؟

کلید اتوماتیک یک نوع بریکر قابل قطع زیر بار است که جهت حفاظت اتصال کوتاه و اضافه بار در موتورها و سیستم روشنایی، صنعتی و مصرف کننده های دیگر استفاده می شوند، به عبارت دیگر این کلیدها به منظور حفاظت و قطع کردن مدار در برابر برگشت جریان و یا افت ولتاژ بیش از حد مجاز و کشیده شدن جریان اضافه توسط مصرف کننده (اضافه بار) و اتصال کوتاه مدار به کار می روند. کلیدهای اولیه ابعاد و اندازه بزرگتری داشتند و به دلیل فشرده شدن و کوچک شدن به این بریکرها کلید اتوماتیک کمپکت گفته می شود. تفاوت بین کلیدهای اتوماتیک و غیر اتوماتیک در این است که در کلیدهای اتوماتیک رله های الکترونیک مختلف جهت تشخیص جریان اضافه بار و اتصال کوتاه و سایر پارامترها وجود دارد اما کلیدهای غیر اتوماتیک صرفا جهت قطع و وصل مدار است و فاقد رله الکترونیک می باشد.

کلیدهای اتوماتیک بصورت دسته بندی های زیر و با حفاظت های اضافه بار، اتصال کوتاه و نشتی جریان زمین تقسیم می شوند:

  1. کلید اتوماتیک کمپکت غیر قابل تنظیم (فیکس)
  2. کلید اتوماتیک کمپکت قابل تنظیم حرارتی مغناطیسی
  3. کلید اتوماتیک کمپکت قابل تنظیم الکترونیکی

 کلیدهای اتوماتیک در دو نوع فیکس و قابل تنظیم ساخته می شوند. کلیدهای اتوماتیک فیکس از لحاظ رنج جریان قابل حفاظت غیر قابل تنظیم هستند ولی در نوع کلیدهای اتوماتیک قابل تنظیم، امکان تنظیم جریان از 0.6 یا 0.8 تا 1 برابر جریان بار کامل وجود دارد. کلیدهای اتوماتیک کمپکت لوازم جانبی از قبیل کنتاکت کمکی، رله شنت، رله آندر ولتاژ، کنتاکت تریپ، موتور دارا می باشد.

کلیدهای اتوماتیک به دو دسته­ ی کامپکت و هوایی دسته بندی می­ شوند. بسته به نوع نیاز کاربر از هر دو دسته، میتوان استفاده کرد اما عمده ترین تفاوت این دو دسته در این است که کلید های اتوماتیک کامپکت ماکزیمم تا 1600 آمپر ساخته می شود و اگر کلید اتوماتیک با جریان بالاتر مورد نظر باشد باید از کلید های هوایی استفاده شود.

کلید اتوماتیک کامپکت

انواع مختلف کلید اتوماتیک LS : 

  • کلید اتومات کامپکت MCCB : این نوع از کلید دارای ابعاد کوچک بوده و قابلیت استفاده در تابلو های صنعتی که فضای کافی نداشته کاربرد فراوانی دارد . جنس بدنه این نوع کلید از جنس پلاستیک تزریق شده است و به این علت قابلیت تعمییر شدن ندارد . این نوع از کلید اتومات از نظر قدرت در قطع مدار نسبت به کلید های مینیاتوری قدرت بیشتری داشته و نسبت به کلید اتومات هوایی قدرت ضعیف تری دارد . کلید اتومات کمپکت دارای رنج جریانی ۱۲۵۰ آمپر را دارا می باشد . سیستم حفاظت در این نوع از کلید از طریق رله حرارتی و حفاظت در برابر اتصال کوتاه که بوسیله یک اتصال کوتاه صورت می گیرد .
  • کلید اتومات هوایی ACB : یک مدل دیگر از کلید اتوماتیک فشار ضعیف می باشد که دارای رنج جریانی ۶۳۰ آمپر الی ۶۳۰۰ آمپر می باشد . در این نوع کلید ها جهت کارایی بیشتر  قابلیت اتصال تجهیزات جانبی را دارا می باشد که قا بلیت نصب روی این کلید را دارد که هر کدام دارای کاربرد متفاوت می باشد ( رله شنت تریپ ، رله افت ولتاژ، موتور الکتریکی ، کنتاکت کمکی ، واحد محدود کنند جریان ) 

مزایای کلید اتوماتیک کمپکت نسبت به سایر کلید و فیوزها

در سیستمهایی که عمل حفاظت موضعی و سلکتیو اهمیت زیادی دارد یا در شبکه سه فاز به علت ازدیاد جریان، قطع همزمان سه  فاز باهم الزامی است باید از کلیدهای اتومانیک استفاده کرد. همچنین در برخی از شبکه های توزیع بدلیل حساسیت می باید به محض تشخیص اضافه ولتاژ یا افت ولتاژ و همچنین تشخیص جریان برگشتی فورا مدار قطع گردد، از کلیدهای اتوماتیک استفاده می گردد و با استفاده از کنتاکت های خطا یا آلارم، وضعیت خطا اعلام می گردد. همچنین جهت وارد کردن دستی یا اتوماتیک ژنراتور یا ترانسفورماتور به شبکه جهت تقویت و تداوم کار شبکه و یا انجام تعمیرات می باید از کلیدهای اتوماتیک استفاده نمود.

از دیگر مزایای استفاده از کلیدهای اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلیدهای اتوماتیک پس از قطع مدار به هر دلیلی اعم از اضافه بار یا اتصال کوتاه بلافاصله برای بهره برداری آماده است.
  • در کلیدهای اتوماتیک با کمک کنتاکت های کمکی و خطا می توان انواع وضعیت عملکرد کلید مثل قطع، وصل، خطا یا تریپ را توسط یک آلارم مانند سیگنال نمایش داد.
  • طراحی این کلیدها به گونه ای است که در صورتیکه این کلیدها را در مسیر مداری که اتصال کوتاه شده قرار بدهیم، هنگام بسته شدن رله اضافه جریان سریعا عکس العمل نشان داده و مدار را قطع می نماید.
قابلیت های مهم کلید های اتوماتیک:
  1. تنظیم کردن جریان در این نوع کلید ها به راحتی امکان پذیر است.
  2. کلید های مینیاتوری تا 63 آمپر عرضه می­شوند اما کلیدهای اتوماتیک (از نوع کامپکت) تا 1600 آمپر ساخته می­شوند.
  3. وسایل جانبی که میتوان به کلید اتوماتیک متصل کرد بیشتر است.
  4. مد عملکرد کلیدهای اتوماتیک در سه ناحیه انجام می­شود. (ناحیه خطا ، ناحیه یک ، ناحیه صفر) اما کلیدهای مینیاتوری و یا حرارتی دارای 2 ناحیه صفر و یک می ­باشند.
  5. کلیدهای اتوماتیک قابلیت کنترل از راه دور را دارا می­باشند.

کلید اتوماتیک

ساختمان داخل کلیدهای اتوماتیک کمپکت
  1. بدنه یا قاب کلید
  2. کنتاکت های کلید
  3. جرقه گیر
  4. مکانیزم قطع و وصل کننده کلید
  5. واحد تریپ

ابعاد کلید اتوماتیک ال اس LS TD 25

ابعاد کلید اتواماتیک LS

مواردی که در خرید کلیدهای اتوماتیک باید در نظر گرفت:

  1. قابل تنظیم بودن کلید اتوماتیک و یا غیرقابل تنظیم بودن آن
  2. رنج جریان کارکرد
  3. تعداد پل های قطع و وصل
  4. قدرت قطع اتصال کوتاه
  5. ابعاد آن
  6. تجهیزات جانبی
ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نوع قطعه
قابل تنظیم (1~0.8)*25A
قدرت قطع
50 کیلو آمپر
حداکثر جریان مجاز
25 آمپر
محاسبه آمپر قابل تنظیم
بین 20 الی 25 آمپر
شرکت سازنده
LS
کشور سازنده
کره جنوبی
کد تجاری محصول
کلید اتوماتیک ال اس مدل TD 25
نظرات
بدون نظر

فهرست

کارشناس فروش : ۰۹۱۲۴۷۴۴۸۵۷

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم