برندها

  • Arel

    شرکت اتوماسیون صنعتی آرل  (Arel)

    برای همسو بودن و هم گام بودن با پیشرفت صنعت استفاده از تجهیزات اتوماسیون صنعتی اجتناب ناپذیر است. در نتیجه شرکت‌های مختلف در سراسر جهان اقدام به تولید انواع محصولات اتوماسیون صنعتی کرده‌اند. یکی از این تولید کنندگان، شرکت اتوماسیون صنعتی آرل  (Arel) در کشور ترکیه است. این کمپانی تاکنون توانسته محصولی مانند موتور اسپیندل CNC را تولید و عرضه کند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

    تاریخچه کمپانی آرل

    کمپانی آرل به عنوان یک شرکت خانوادگی، AREL در سال 1987 توسط Aydın Arcağ تاسیس شد که از سال 1961 در بخش تولید مشغول به فعالیت بود. و به تولید ویبراتورهای بتن نوع مبدل، مبدل فرکانس و الکتروموتورهای فرکانس بالا (اسپیندل) در ترکیه پرداخته است.
    این کمپانی در ابتدا به عنوان یک کارگاه کوچک شروع به کار کرد، اما به دلیل اهمیتی که برای کیفیت و کارایی تولید قائل بود، طی سال‌ها به تولید کننده پیشرو در زمینه محصولات اتوماسیون صنعتی در ترکیه تبدیل شده است. امروزه، تاسیسات تولیدی AREL در یک کارخانه پیشرفته به مساحت 5000 متر مربع و مجهز به نیمکت‌های ماشین‌کاری CNC با طیف وسیعی از ماشین‌آلات (بیش از 50 واحد) تولید و عرضه می‌شود.
    AREL در دهه 1990 با تولید موتورهای الکتریکی ویژه 12000 دور در دقیقه برای تولیدکنندگان ماشین آلات مختلف شروع به تولید موتورهای اسپیندل کرد. تا سال 2000، AREL هزاران موتور اسپیندل تولید کرده و تجربه قابل توجهی را با طیف روزافزون محصولات خود به دست آورده است. در این دوره کمپانی آرل کیفیت تولید خود را بیش از پیش افزایش داد و در تولید به نیمه اتوماسیون روی آورد و با ارائه محصولات ویژه گستره محصولات خود را گسترش داد.
    در کمپانی آرل ، فرآیند تولید اسپیندل موتور که نیازمند دقت بالا و فرآیندهای خاص است، با استفاده از ماشین آلات سفارشی در هر مرحله از تولید از حفاری تا عملیات تراشکاری، از سنگ زنی تا بالانس کردن، از سیم پیچی تا تزریق آلومینیوم، قبل از آزمایش نهایی انجام می‌شود.
    امروزه آرل، بیش از 100 نوع موتور اسپیندل با مدل های هوا خنک و آب خنک از 0.18 کیلو وات تا 30 کیلووات، از 50 هرتز تا 600 هرتز، از 1.500 دور در دقیقه تا 24.000 دور در دقیقه تولید می کند که از نظر کیفیت، قابل رقابت با برندهای جهانی و صادراتی است. در حال حاضر محصولات این کمپانی شامل بیش از 100 نوع موتور اسپیندل است که از نظر کیفیت با برندهای جهانی رقابت می کند و به بیش از 20 کشور در 4 قاره جهان صادر می شود.

    محصولات اتوماسیون صنعتی آرل

    همان طور که در ابتدا اشاره شد شرکت اتوماسیون صنعتی  اسپیندل آرل  (Arel)تولید کننده انواع موتورهای اسپیندل cnc است که در ادامه نگاهی مختصر به هر یک از مدل‌های آن خواهیم انداخت:

    1. اسپیندل موتور هوا خنک 1.4 کیلو وات 18000 دور مدل ARFM.2Y-M3: با توان 1.4 کیلو وات و ولتاژ ورودی 220 ولت، جریان مصرفی 4.6 آمپر و فرکانس 300 هرتز.
    2. اسپیندل موتور هوا خنک 0.75 کیلو وات 24000 دور مدل ARFM.1Y-M: با توان 0.75 کیلو وات و ولتاژ ورودی 220 ولت، جریان مصرفی 2.6 آمپر و فرکانس 400 هرتز.
    3. اسپیندل موتور هوا خنک 4 کیلو وات 18000 دور مدل ARFM.3Y-L3: با توان 4 کیلو وات و ولتاژ ورودی 220 و 380 ولت، جریان مصرفی 8.2 تا 14.2 آمپر و فرکانس 300 هرتز.
    4. اسپیندل موتور هوا خنک 2.2 کیلو وات 18000 دور مدل ARFM.3Y-S3: با توان 2.2 کیلو وات و ولتاژ ورودی 220 و 380 ولت، جریان مصرفی 4.6 تا 8 آمپر و فرکانس 300 هرتز.
    5. اسپیندل موتور هوا خنک 0.75 کیلو وات 18000 دور مدل ARFM.2Y-S3: با توان 0.75 کیلو وات و ولتاژ ورودی 220 ولت، جریان مصرفی 2.6 آمپر و فرکانس 300 هرتز.
    6. اسپیندل موتور هوا خنک 3 کیلو وات 18000 دور مدل ARFM.3Y-M3: با توان 3 کیلو وات و ولتاژ ورودی 220 و 380 ولت، جریان مصرفی 6 تا 10.5 آمپر و فرکانس 300 هرتز.

    خرید انواع محصولات آرل

    یکی از تولید کنندگان به نام در زمینه موتورهای اسپیندل CNC شرکت اتوماسیون صنعتی آرل  (Arel) است. این کمپانی تاکنون توانسته است محصولات متعدد با کیفیت بالا و قابل رقابت با برندهای معتبر جهان را تولید کند. برای خرید محصولات این کمپانی می‌توانید به آزندکنترل نمایندگی آرل مراجعه کنید و یا از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • AUTONICS

    شرکت اتوماسون صنعتی آتونیکس

    شرکت اتوماسون صنعتی آتونیکس

    یکی از کمپانی‌های بزرگ با تولیدات متنوع و با کیفیت در زمینه لوازم اتوماسیون صنعتی، کمپانی آتونیکس است. شرکت اتوماسیون صنعتی آتونیکس اکنون به یکی از غول‌های صنعتی تبدیل شده و به تمام نقاط جهان محصولات خود را صادر می‌کند. آزند کنترل نمایندگی محصولات آتونیکس در این مطلب قصد دارد به صورت اجمالی به معرفی محصولات اتوماسیون صنعتی آتونیکس بپردازد.

    تاریخچه کمپانی آتونیکس

    آتونیکس (Autonics) یک ارائه دهنده قابل اعتماد جهانی، راه حل‌های اتوماسیون صنعتی در کره جنوبی است. کمپانی آتونیکس ارائه دهنده پیشرو در زمینه راه حل‌های اتوماسیون صنعتی با طیف گسترده‌ای از محصولات است، که در سراسر جهان به بازار عرضه می‌شوند. محصولات اصلی این کمپانی شامل سنسورهای مختلف، کنترل‌کننده‌ها، دستگاه‌های حرکتی، تجهیزات اندازه‌گیری، سیستم‌های علامت‌گذاری لیزری، تجهیزات اتصال و غیره است. محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی آتونیکس توسط مهندسان در کاربردهای مختلف صنعتی مورد اعتماد و پذیرفته شده‌اند و فناوری تولید شده توسط این کمپانی به طور گسترده در دستگاه‌های اتوماسیون روزانه به کار می‌رود.

    تاریخچه کمپانی آتونیکس 

    آتونیکس با داشتن 12 دفتر بین المللی در کره جنوبی، چین، ژاپن، هند، ویتنام، اندونزی، مالزی، روسیه، ترکیه، ایالات متحده آمریکا، برزیل، مکزیک، قادر به ارائه راه حل‌های اتوماسیون جامع برای مشتریان خود در سراسر جهان است. 

    تحقیق و توسعه در آتونیکس

    آتونیکس هر ساله حدود 20 درصد از منابع انسانی خود را به تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد که یک استاندارد برتر در صنعت است. این کمپانی همچنین بیش از 10 درصد از درآمد سالانه خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می‌کند تا فناوری و محصولات جدید را به مشتریان خود ارائه دهد. شرکت اتوماسیون صنعتی آتونیکس در حال حاضر دو موسسه تحقیق و توسعه جداگانه برای سنسور و کنترل و اندازه گیری دارد؛ که به تولید محصولات جدید در این زمینه می‌‌پردازد. 

    مروری کوتاه بر تاریخچه شرکت آتونیکس

    در جدول زیر به مروری اجمالی از تاریخچه این کمپانی می‌پردازیم:

    تحقیق و توسعه در آتونیکس

    محصولات اتوماسیون صنعتی آتونیکس

    همان طور که گفته شد محصولات تولید شده توسط کمپانی آتونیکس بسیار زیاد و متنوع است در این بخش نگاهی کلی به محصولات تولید شده توسط این شرکت می‌اندازیم:

    کنترلر دما  و رطوبت آتونیکس

    کنترل‌های دما و رطوبت آتونیکس برای کاربردهای متفاوت بسیار مناسب است و دارای مدل‎‌های متفاوتی است. کنترل‎های دمای تولید شده توسط این شرکت دارای مقاومت بالایی بوده و دماهای 20- تا 150 را تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین جنس بدنه کنترل‌های دمای آتونیکس از فولاد زد زنگ بوده و برای همه مناطق جغرافیایی مناسب است. کنترل‌های رطوبتی این محصول نیز از این قاعده مستثنا نبوده و رطوبت 0 تا 99 درصد را بدون کوچک‌ترین آسیبی پوشش می‌دهند.

     کنترلر دما  و رطوبت آتونیکس

    سنسور القایی آتونیکس

    یکی دیگر از محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی آتونیکس، سنسور القایی است. این سنسور برای تشخص غیر تماسی اجسام بسیار کاربرد دارد و دارای حساسیت بالایی نیز است. سنسور القایی آتونیکس دارای قطرهای متفاوت و منبع تغذیه 12 - 24 VDC است. این محصول دوام و طول عمر بالایی دارد و برای استفاده در صنایع با دقت و سرعت بالا بسیار مناسب است.

    سنسور خازنی آتونیکس

    یکی دیگر از محصولات به نام کمپانی آتونیکس سنسور خازنی است. سنسور خازنی آتونیکس نیز دارای مدل‌های مختلف با قطرهای گوناگون است و برای استفاده در صنایع با دقت بالا و بسیار حساس مناسب است. این سنسورها داری ویژگی‌هایی مانند: نوع سیم و برق DC 3 سیم 12-24VDC، محدوده دمای محیط عملکرد برابر است با 25- تا 70 درجه سانتی‌گراد و ذخیره سازی برابر است با  30- تا 80 درجه سانتی‌گراد، محدوده رطوبت محیط عملکرد و ذخیره سازی برابر است با 35 درصد تا 95 درصد و... هستند. همچنین این محصول دارای جنس بدنه مقاوم بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

    سنسور نوری آتونیکس

    سنسور نوری کمپانی آتونیکس یکی از سنسورهای بسیار پرکاربرد و مناسب برای صنایع مختلف است. سنسورهای نوری تولید شده توسط این کمپانی در مدل‌های مختلفی مانند سنسور نوری آتونیکس (فتو الکتریک یا چشمی)  یعنی سنسور نوری دو طرفه آتونیکس، سنسور نوری یک طرفه آتونیکس، سنسور نوری آینه دار آتونیکس، پرده نوری آتونیکس، سنسور نوری تشخیص رنگ آتونیکس تولید می‌شود که هر کدام آن‌ها نیز خود دارای سری‌های مختلفی هستند. از ویژگی بارز این محصول می‌توان به مواردی مانند تشخیص رنگ بسیار قابل اعتماد و پایدار با تطابق رنگ فوق العاده، دارای حفاظت IP67 و استاندارد IEC، دقت تطبیق رنگ بالا، برخی از این مدل‌ها برای نصب در فضای کوچک بسیار مناسب هستند و... اشاره کرد.

     سنسور نوری آتونیکس

    پنل میتر (نمایشگر) آتونیکس

    پنل میتر یا پانل میتر آتونیکس ابزاری برای جهت نمایش و کنترل متغیرهای آنالوگ همچون: ولتاژ، جریان، فرکانس و سرعت است و داری دو مدل پنل میتر آنالوگ و پنل میتر دیجیتال از نظر نوع و نمایش مقادیر اندازه گیری است. از ویژگی‌های بارز پنل میتر (نمایشگر) آتونیکس می‌توان به دقت بالا مناسب برای اندازگیری ولتاژ، جریان و... نام برد.

     پنل میتر آتونیکس 

    پنل میتر آتونیکس

    سنسور فشار آتونیکس

    شرکت اتوماسیون صنعتی آتونیکس یکی از بهترین سنسورهای فشار را تولید می‌کند که مناسب برای اندازه گیری انواع فشار مایعات و گاز است. سنسور فشار آتونیکس دارای 6 مدل است که به بازار عرضه می‌شود. سنسور فشار این کمپانی یکی از سنسورهای پر کاربرد برای مصارف صنعتی مانند: صنایع نساجی، صنایع لاستیک و پلاستیک، انبارها، صنایع غذایی و آشامیدنی، بسته بندی، داروخانه، تجهیزات قطعات الکترونیکی و صنایع ماشین ابزار و کلیه ابزارهایی است که به تشخیص دقیق و سنجش فشار هوا نیاز دارند است. از ویژگی بارز این سنسور مواردی مانند: دارای صفحه نمایش دیچیتال برای نمایش فشار گاز، روغن و مایع، عملکرد تغییر خودکار سطح فشار مطابق با تغییر فشار اولیه، ارائه خروجی پایدار و دقیق را ارائه و... اشاره کرد.

    استپ موتور و استپ درایو آتونیکس

    استپ موتورها و استپ داریوهای آتونیکس این کمپانی در ابعاد و اندازه‌های مختلف برای کارایی متفاوت تولید می‌شوند. این محصولات دارای فازها و خروجی‌ها و ورودی‌های متفاوتی است و از عمر و دوام بالایی نیز برخوردار است. 

    خرید انواع محصولات آتونیکس

    یکی از برندهای جهانی تولید اتوماسیون صنعتی شرکت اتوماسیون صنعتی آتونیکس است. این شرکت انواع محصولات را تولید کرده و به عنوان یک شرکت با کیفیت در دنیا شناخته می‌شود. از محصولات اتوماسون صنعتی آتونیکس می‌توان به نمایشگر آتونیکس، سنسور فشار آتونیکس، سنسور خازنی آتونیکس، کنترلر دما و رطوبت آتونیکس و... اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت و خرید محصولات اتوماسیون صنعتی آتونیکس می‌‎توانید از آزند کنترل نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی آتونیکس از طریق واتساپ استعلام بگیرید.

  • ENCOM

    شرکت اتوماسیون صنعتی انکام

    برند انکام تولید کننده انواع اتوماسیون صنعتی مانند: پی ال سی انکام، اینورتر انکام، سروو انکام، اچ ام آی انکام است. آزندکنترل نمایندگی محصولات انکام قصد دارد در این مطلب به معرفی کمپانی انکام پرداخت و به صورت اجمالی در مورد محصولات این شرکت صحبت کند.

    تاریخچه کمپانی انکام

    شرکت اتوماسیون صنعتی انکام در سال 2004 در چین تایسس شد و کار خود را در زمینه تولید انواع محصولات اتوماسیون صنعتی آغاز کرد. بعد از مدت کوتاهی از تولید توانستند با برندهای برتر دیگر در این زمینه به رقابت بپردازند. در حال حاضر این برند با برندهای دیگری مانند: آتونیکس، آتک و... در بازار جهانی مشغول رقابت است. در جدول زیر می‌توانید داستان و مسیر طی شده این برند را مشاهده کنید:

    جدول  داستان و مسیر طی شده انکام

    شنژن انکام

    Shenzhen Encom یک شرکت فناوری پیشرفته در سطح ملی با حقوق مالکیت معنوی مستقل است که بر تحقیق و توسعه محصول، تولید و فروش در زمینه اتوماسیون صنعتی تمرکز دارد و در تلاش است تا به یک برند معتبر تبدیل شود. ENC می‌تواند محصولات و راه حل‌های حرفه‌ای را برای بازار داخلی و خارجی برای انجام انواع برنامه‌ها ارائه دهد. اینورتر فرکانس، درایو سروو، PLC، سیستم انرژی جدید و غیره از محصولات این کمپانی است.

    محصولات کمپانی انکام

    در این بخش به بررسی برخی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی می‌پردازیم:

    اینورتر انکام

    اینورتر انکام دارای سری‌های مختلفی مانند اینورتر انکام سری EN500، اینورتر انکام سری EN600، اینورتر انکام سری EDS800 است که در ادامه برخی از ویژگی‌های هر یک را بر می‌شماریم:

    اینورتر انکام سری EN500: این مدل اینورتر انکام دارای ویژگی‌های مانند: اینورتر EN500 دارای راکتور داخلی DC از توان 90 کیلووات به بالا، عدم یونیت ترمز داخلی در برخی از مدل‌ها و استفاده از چاپر یا یونیت ترمز خارجی، درایو 90 کیلووات درایور انکام EN500 دارای قدرت 90 کیلوات سنگین کار است و 110 کیو وات سبک کار است.

    اینورتر انکام سری EN600: اینورتر انکام سری EN600 با قدرت توان 2.2 تا 55 برای وسایل با توان کاری سبک و نیمه سنگین مانند: فلزکاری، ماشین آلات پلاستیک، ماشین آلات CNC، تجهیزات چاپ، صنعت چاپ و رنگرزی، ساخت کاغذ، مهندسی شهری، پروژه تامین آب و تصفیه فاضلاب و سایر صنایع کاربرد دارد. همچنین به طور گسترده‌ای در زمینه‌های نساجی، تبرید، کشتی سازی، سیمان، سرامیک، صنایع شیمیایی، معدن و... کاربرد دارد.

    اینورتر انکام سری EDS800: این مدل اینورتر انکام دارای محدوده فرکانس خروجی از صفر تا 400 هرتز، ورودی ترمینال CCI آنالوگ با قابلیت انتخاب نوع ولتاژی یا جریانی، دارای 2 ورودی آنالوگ در دو سطح 0-10 ولت و 0-5 ولت،7 ورودی دیجیتال، یکی از ورودی‌های دیجیتال (X5) را می‌توان به عنوان ورودی پالس تعریف کرد، ورودی‌های ترمینال X1 تا X5 دیجیتال قابل برنامه ریزی است. کاربرد اینورتر انکام سری EDS800 به مانند دیگر سری‌ها بسیار زیاد است.

    از دیگر سری‌های اینورتر انکام می‌توان به اینورتر فرکانس عمومی مینی تک برد سری EDS780، اینورتر فرکانس چندکاره سری EDS1000، اینورتر فرکانس ویژه سری EDS-A200 برای موتور تک فاز، اینورتر فرکانس عمومی مینی سری  EDS900 نام برد. علاوه بر این انکام یک سری محصولات دارد  که با نام اینورتر ویژه صنعت به بازار عرضه می‌کند. این اینورتر خود دارای سه سری است که عبارت‌اند از:

    اینورتر  انکام

    اینورتر وکتور سری EN650B برای موتور آهنربای دائم: پلت فرم سخت افزاری 32 بیتی DSP برای دستیابی به گشتاور بالا، دقت بالا و تنظیم سرعت گسترده استفاده میکند. از کنترل برداری بدون سنسور سرعت بدون PG و کنترل بردار سنسور سرعت با PG پشتیبانی میکند و دارای گشتاور فرکانس پایین است. به پارامترهای موتور حساس نیست، اما خیلی به تغییرات پارامترها بستگی ندارد. مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمای محیط دارد و پاسخ به خاموش شدن با سرعت بالا سریع و پایدار است. این مدل برای استفاده در نفت، الیاف شیمیایی، نساجی، اکستروژن، کمپرسور، مواد غذایی، سیم و کابل، سرامیک، ماشین آلات بسته بندی، تنباکو و سایر موارد و صنایع مناسب است.

    اینورتر با حفاظت بالا سریEN610: اینورترهای سری EN610 با حفاظت بالا به طور ویژه برای سازگاری با محیطهای خشن مانند رطوبت بالا، آلودگی بالای نفت و گرد و غبار بالا ساخته شدهاند. پلت‌فرم سخت‌افزاری 32 بیتی، DSP پردازنده سیگنال دیجیتال، الگوریتم کنترل پیشرفته، کنترل بردار حلقه بسته PG  و کنترل برداری بدون حسگر، با هر دو روش کار بردار سرعت و کنترل بردار گشتاور. این میتواند به سرعت جریان ضربه را محدود کند و میتواند به طور گسترده در تولیدات پیشرفته استفاده شود. این سری با دقت کنترل بالا، پاسخ سریع، ویژگی فرکانس پایین برتر، تشخیص و حفاظت هوشمند، دارای طیف گستردهای از عملکرد شبکه و عادات کاربر دوستانه، گسترش فراوان باس محیطی، گسترش ترمینال، گسترش رله، گسترش آنالوگ و غیره است. این مدل برای کاربردهای بسیار مرطوب، گرد و غبار بالا و روغن مناسب است.

    EN550: واحد بازخورد یکسو کننده سری EN550 مجموعه‌ای از واحدهای جلویی فعال است که توسط پلت فرم Encom Electric بر اساس انباشت فناوری فراوان توسعه یافته است. این محصول از الگوریتم‌های هسته پیشرفته استفاده می‌کند و دارای حقوق مالکیت معنوی مستقل است. انرژی الکتریکی احیا کننده تولید شده در طول تنظیم سرعت موتور می‌تواند به شبکه برق بازگردانده شود تا از اتلاف انرژی واحد ترمز مصرف کننده انرژی معمولی جلوگیری شود و در نتیجه به اثر صرفه جویی در انرژی دست یابد. از کاربرد این مدل می‌توان به طور گسترده در بلند کردن، جابه‌جایی و بارهای انرژی بالقوه و پردازش فلز، کاغذسازی، چاپ و موارد انتقال چند محوری استفاده کرد.

    اینورتر صنعتی انکام

    برای تهیه اینورتر انکام می‌توانید به آزندکنترل نمایندگی اینورتر انکام مراجعه کنید.

    پی ال سی انکام

    یکی دیگر از تولیدات کمپانی انکام پی ال سی انکام مدل UN200 series MINI PLC است. از ویژگی‌های باز این محصول می‌توان به مواردی مانند: عملکردهای مختلف کنترل را در سیستم‌های مقیاس کوچک یا متوسط تحقق می‌بخشد، به طور گسترده‌ای برای تشخیص خودکار، کنترل خودکار در زمینه‎‌های صنعتی و عمرانی، با عملکرد عالی، مجموعه دستورالعمل‌های غنی، مقیاس پذیری خوب، اشاره کرد که نسبت به قیمت کارایی بالایی دارد. خرید پی ال سی انکام از آزندکنترل نمایندگی پی ال سی انکام.

    پی ال سی انکام

    اچ ام آی انکام

    در این بخش به بررسی اچ ام آی انکام خواهیم پرداخت. این محصول دارای ویژگی‌های به مانند: دارای USB، دارای اترنت و پورت داخلی، دارای 4 رشته و صفحه لمسی با دقت بالا، دارای SD کارت، دارای حافظه 128 مگ، سی پی یو 32 بیتی و مواردی از این دست اشاره کرد. برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می‌توانید به واتساپ آزندکنترل نمایندگی اچ ام آی انکام پیام دهید.

    اچ ام ای انکام

    سرو انکام

    آخرین محصول این شرکت که به معرفی آن می‌پردازیم سروو انکام است. این محصول دارای ویژگی‌هایی مانند حذف لرزش، فیک بک دوم، مدار حلقه بسته، پورت ارتباطی، موتور ترمز استفاده از برق سه فاز 220 و380ولت و مواردی از این دست اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به آزندکنترل نمایندگی سروو انکام مراجعه کنید.

    سروو انکام

    ليست قيمت سروو پک های برند انکام

    در جدول زیر لیست قیمت سروو پک‌های برند انکام را می‌توانید مشاهده کنید:

    ليست قيمت سروو پک های برند انکام 

    خرید محصولات اتوماسیون صنعتی انکام

    همان طور که گفته شد انکام یکی از برندهای به نام تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی است و تاکنون محصولات زیادی را تولید و عرضه کرده است. محصولات این کمپانی شامل: پی ال سی انکام، اینورتر انکام، سروو انکام و اچ ام آی انکام است. این محصولات با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند. برای خرید این محصولات می‌توانید به آزندکنترل نمایندگی محصولات انکام مراجعه کنید.

  • EZA

    شرکت اتوماسیون صنعتی  EZA

    عموما صنعتگران با برندهای خارجی در زمینه اتوماسیون صنعتی آشنایی بیشتری دارند و کمتر با شرکت اتوماسیون صنعتی EZA آشنا هستند. EZAیا همان الکترو زرین آریا یکی از شرکت‌های به نام در ایران است که تا کنون موفق شده محصولات متعددی مانند: ماژول ارتباطی، ماژول لودسل، مودم و... را تولید  و عرضه کند. در ادامه به بررسی بیشتر این برند خواهیم پرداخت.

    تاریخچه EZA

    شرکت اتوماسیون صنعتی EZA از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ماژول‌های ترنسیمتر آغاز کرده است. اعضای این تیم حرفه‌ای همواره در  تلاش بوده اند که بهترین‌ها را تولید کنند و بتوانند با بازار جهانی رقابت کنند. این شرکت در مورد خود چنین می‌گوید:

    «صداقت و برقراری ارتباط دوستانه با مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و خواسته‌ها و نیازهای آنان در کانون توجه ما هستند»

    RS1LM

    محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی EZA

    همان طور که اشاره شد EZA تولید کننده انواع ماژول ارتباطی بوده که توانسته با برخی از برندهای خارجی رقابت کند. در ادامه این مطلب به بررسی محصولات این شرکت خواهیم پرداخت:

    ماژول ارتباطی EZA

    ماژول ارتباطی EZA دارای سرس‌های مختلف با تعداد ورودی و خروجی متفاوت بوده که در ادامه به صورت اجمالی نگاهی به هر یک خواهیم انداخت:

    RS2ETC

    1. ماژول ارتباطی EZA ایرانی لودسل تک کانال RS1LM: دارای کارت شبکه مدباس لودسل یک کاناله، دارای مبدل آنالوگ به دیجیتال ۲۴ بیتی
    2. ماژول ارتباطی EZA ایرانی لودسل دو کانال RS2LM: کارت شبکه مدباس لودسل دو کاناله، دارای مبدل آنالوگ به دیجیتال ۲۴ بیتی
    3. ماژول ارتباطی EZA ایرانی ترموکوپل تک کانال مدل RS1ETC: کارت شبکه مدباس ترموکوپل، دارای 1 ورودی ترموکوپل تیپ  PT100 , S , J , K
    4. ماژول ارتباطی EZA ایرانی ترموکوپل دو کانال مدل RS2ETC: کارت شبکه مدباس ترموکوپل، دارای 2 ورودی ترموکوپل تیپ  PT100 , S , J , K
    5. ماژول ارتباطی EZA ایرانی ترموکوپل 4 کانال مدل RS4TC: کارت شبکه مدباس ترموکوپل، دارای 4 ورودی ترموکوپل تیپ   S , J , K
    6. ماژول ارتباطی EZA ایرانی PT100 تک کانال مدل RS1EPT: کارت شبکه کارت مدباس PT100، دارای 1 کانال RTD سه سیمه
    7. ماژول ارتباطی EZA ایرانی PT100 دو کانال مدل RS2EP: کارت شبکه کارت مدباس PT100،  دارای 2 کانال RTD سه سیمه
    8. ماژول ارتباطی EZA ایرانی PT100 چهار کانال مدل RS4PT: کارت شبکه کارت مدباس PT100، دارای 4 کانال RTD دو و سه سیمه 
    9. ماژول ارتباطی EZA ایرانی 16 خروجی دیجیتال ترانزیستوری مدل RS16YT: کارت شبکه کارت مدباس 16 خروجی دیجیتال ترانزیستوری، دارای ۱۶ خروجی جریان ۱ آمپر
    10. ماژول ارتباطی EZA ایرانی مدل RTU-GSM: کارت شبکه کارت MODBUS RTU RS485، دارای قابلیت ارسال 100 کاراکتر در هر  SMS
    11. ماژول ارتباطی EZA ایرانی کنترل ویبره 4 خروجی RS4VM: کارت شبکه کارت مدباس ویبره، دارای 4 خروجی برای کنترل ویبره القایی
    12. ماژول رله SSR تک کاناله DC به AC خروجی 10 آمپر EZA مدل E-SSR: کارت شبکه ماژول ارتباطی SSR، دارای خروجی تکفاز 220ولت 10آمپر (دائم و پایدار)
    13. ترانسمیتر جریان AC مودباس 3 کاناله EZA مدل RS3CT: کارت مدباس جریان، دارای 3 کانال ورودی ترانس جریان
    14. ماژول 8ورودی 8خروجی ترانزیستوری مودباس EZA مدل RS16XYT: کارت شبکه کارت ورودی و خروجی دیجیتال مدباس ، دارای ۸ ورودی دیجیتال و ۸ خروجی ترانزیستوری ۵۰۰ میلی‌آمپری

    ویژگی شرکت اتوماسیون صنعتی EZA

    در این بخش به بررسی ویژگی‌های ماژول ارتباطی EZA خواهیم پرداخت:

    • کاربری آسان
    • قیمت مناسب نسبت به برندهای مشابه
    • دارای سری‌های متعدد
    • طول عمر بالا
    • مناسب بر ای انواع پی ال سی
    • قابلیت نصب به صورت ریلی
    • ابعاد کوچک

    خرید محصولات اتوماسیون صنعتی EZA

    همان طور که گفته شد EZA یکی از برندهای به نام تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی است و تاکنون محصولات زیادی را تولید و عرضه کرده است. یکی لز مهم‌ترین محصولات این شرکت ماژول ارتباطی است. محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی EZA با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. برای خرید این محصولات می‌توانید به آزندکنترل نمایندگی محصولات EZA مراجعه کنید.

  • FATEK

    شرکت اتوماسیون صنعتی فتک

    شرکت اتوماسیون صنعتی فتک با چندین سال تجربه و با استفاده از بهترین تکلنوژی روز دنیا توانسته است جایگاه خود را در بین کشورهای صنعتی به عنوان یک تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی باز کند. کمپانی فتک تا کنون توانسته است محصولات خود را به کشورهایی مانند انگلستان، آمریکا، چین و... ارسال کند. از محصولات اتوماسیون صنعتی فتک که تا کنون تولید شده است می‌توان به پی ال سی فتک، اچ ام آی فتک، منبع تغذیه فتک، IOT فتک و محصولات SCADA اشاره کرد. آزندکنترل نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی فتک در این مطلب به بررسی تاریخچه و محصولات این شرکت می‌پردازد.

    تاریخچه کمپانی فتک

    کمپانی فتک در سال 1992  با نام تجاری FATEK Automation Corp در تایوان توسط گروهی از مهندسین که سال‌ها در زمینه طراحی و توسعه PLC مشغول بودند تاسیس شد. فتک از بدو تاسیس خود به منظور ارائه محصولات کنترل اتوماتیک با کیفیت بالا، عملکرد بالا و کاربر پسند برای تحقیق و توسعه تلاش کرده است. خط تولید این برند بر روی تولید PLC، HMI، راه‌حل‌های IoT، نرم‌افزار کاربردی SCADA، سرور OPC و منبع تغذیه و غیره تمرکز دارد. با تلاش‌های چندین دهه انجام شده توسط این کمپانی، اکنون در صنعت به دلیل کیفیت و قابلیت اطمینان بالا به عنوان یک برند معتبر شناخته می‌شود. شرکت اتوماسیون صنعتی فتک همچنین به طور مداوم در زمینه تحقیق و توسعه و نوآوری تلاش می‌کند تا زمینه کاربرد گسترده‌تری را گسترش دهد و تلاش می‌کند تا به یک ارائه‌دهنده راه‌ حل حرفه‌ای، قابل اعتماد و جامع تبدیل شود.

    تحقیق و توسعه در فتک

    فتک علاوه بر پایبندی مستمر به الزامات بسیار بالا برای عملکرد و قابلیت اطمینان محصول و اصرار بر ارائه بهترین محصولات به مشتریان، پیوسته در حال انجام تحقیق و توسعه و نوآوری است که کلید فتک برای حفظ رقابت پذیری قوی و ارتقای مداوم است.

    FATEK دارای استعدادهای R&D با رتبه برتر و منابع تحقیق و توسعه فراوان است. این برند تایوانی همیشه در سرمایه گذاری تحقیق و توسعه و همخونی فناوری‌های جدید از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. در نتیجه، دائماً محصولات نسل جدیدی تولید کرده و ارائه دهد، روند فناوری را رهبری کند و به سرعت به نیازهای مشتری پاسخ دهد. همان طور که مشاهده می‌کنید این شرکت برای تحقیق و توسعه اعتبار بالایی قائل است و پروژهای خود را بر مبنای تحقیق و توسعه برنامه ریزی می‌کنند.

    پروژه آینده شرکت اتوماسیون صنعتی فتک

    یکی از دلایل پیشرفت هر روز شرکت اتوماسیون صنعتی فتک قانع نبود به شرلیط موجود است کمپانی فتک در سایت رسمی خود اعلام کرده است که به زودی در زمینه تولیدات هوش مصنوعی گام خواهد برداشت این کمپانی در متنی با عنوان بلوپرینت آینده چنین می‌گوید:

    "فتک هرگز راضی نبوده که تنها تولید کننده برتر PLC و HMI باشد. امروزه، به طور رسمی در راه حل کاربردی اینترنت، جای پایی به دست آورده است و برای توسعه سیستم کنترل سینماتیک پیشرفته و تولید هوشمندانه و راه حل مرتبط با آن قدم برداشته است. در آینده، فتک علاوه بر تلاش برای تحقیق و توسعه و گسترش محصولات و راه حل‌های صنعتی جامع‌تر و تداوم ارائه محصولات کنترل صنعتی با کارایی بالا و پایدار با کیفیت بالا، مصمم است که نقش کلیدی در زمینه کنترل صنعتی داشته باشد."

    محصولات اتوماسیون صنعتی فتک

    در این بخش به بررسی محصولات تولید شده توسط شرکت اتوماسیون صنعتی فتک می‌پردازیم:

    پی ال سی فتک

    اولین محصول کمپانی فتک که به معرفی آن می‌پردازیم پی ال سی فتک است. از ویژگی‌‌های بارز این محصول می‌‎توان به موارد زیر اشاره کرد.

     پی ال سی فتک • سرعت پردازش قابل قبول و بسیار مناسب

    سرعت پردازش قابل قبول و بسیار مناسب 

    امکان ذخیره سازی اطلاعات به کمک حجم حافظه‌ای که دارد

    در صورت پیکربندی نشدن به عنوان ROR می‎توان از آن به عنوان رجیستر معمولی استفاده کرد

    قابل رقابت و به صرفه بودن با برندهای اروپایی

    به دلیل اندازه و حجم کم، جای کمی را اشغال می‌کنند.

    ساعت و تاریخ داخلی دارد

    منبع تغذیه 220VAC 

    در برخی از مدل‎ها امکان جداسازی ترمینال وجود دارد

    دارای ورودی و خروجی رله‌ای

    کنترل ورودی‌های دیجیتال به کمک SINK/SOURCE 

    برای تمام اتوماسیون‌های عمومی و صنعتی مناسب است

    راحتی در نصب و دقت بالا در محاسبه 

    امکان دریافت انواع کدهای دستوری

    نمونه‌های از ویژگی‎های این محصول است.

    اچ ام آی فتک

    یکی دیگر از محصولات پر کاربرد فتک، اچ ام آی فتک است. این محصول تا کنون توانسته است جای خود را در بین کشورهای صنعتی باز کند. از ویژگی‌های این محصول می‌‎‌‌‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    اچ ام آی فتک دارای • محیط نرم افزاری مناسب با ویژگی‌های برنامه نویسی قدرتمند 

    دارای کارایی بالا و رابط ماشین با کیفیت 

    محیط نرم افزاری مناسب با ویژگی‌های برنامه نویسی قدرتمند 

    قابلیت پشتیبانی از همه فونت‌های ویندوز و فونت فارسی 

    قابلیت نصب کنترلر یکپارچه قابل برنامه ریزی

    قابلیت یکپارچه سازی با  PLC

    امکان پشتیباتنی از پورت‌های RS232/422/485

    دارای اندصفحه نمایشگرهای 4، 7 و 10 اینچی

    دارای نمایشگر گرافیکی عالی

    پورت‌های ارتباطی ایزوله شده برای محافظت از مدارهای داخلی

    امکان ایجاد یک رابط کاربری ظریف

    برقراری ارتباط کابلی 

    صفحه نمایش TFT-LCD

    این موارد را می‌توان به عنوان بارزترین ویژگی‌های این محصول به شمار آورد.

    منبع تغذیه فتک

    یکی از بهترین منبع‌های تغذیه موجود در بازار ایران منبع تغذیه فتک است که دارای ویژگی‌هایی به شرح زیر است:

     بهترین منبع‌های تغذیه موجود در بازار ایران منبع تغذیه فتک است

    دارای جریان ورودی و توان مجاز خروجی متفاوت

    فرکانس خروجی 50 تا 60 هرتز

    دارای نویز و ریپل خروجی

    دارای ولتاژ خروجی 24 ولت

    و بسیاری از ویژگی‎های دیگر.

    IOT فتک

    قابلیت FATEK IOT این است که امکان نگهداری از راه دور را زمانی که تجهیز در مسافت دور باشد فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول این است که بدون نیاز به حضور در محل به راحتی می توان به دستگاه متصل کرد. برای انجام کار با اپلیکیشن فقط کافی است  آن را آپدیت و مشکلات سیستمی را برطرف کنید. قابلیت iAccess و تابع Passthrough HMI  در این محصول یکپارچه شده‌اند. از طریق این قابلیت به طور مستقیم می‌‎توان برنامه PLC را مانیتور و آپدیت نمود و HMI نیز همزمان بدون وقفه به کار خود ادامه می‌دهد.

     • تمام برنامه ریزی‌ها و تنظیمات از طریق مرورگر بدون نیاز به به روز رسانی پروژه‎ها

    در یک نگاه اجمالی می‎توانب به ویژگی‎های زیر اشاره کرد:

    تمام برنامه ریزی‌ها و تنظیمات از طریق مرورگر بدون نیاز به به روز رسانی پروژه‎ها امکان پذیر است

    نیازی به نصب نرم افزار ندارد

    نگرانی در مورد مشکلات به روز رسانی نسخه وجود ندارد.

    آخرین نسخه پلتفرم مانیتورینگ را می‌توان با ورود به مرورگر دریافت کرد

    محصولات SCADA

    محصولات اسکادا تولید شده توسط این کمپانی مجموعه نرم افزارهایی برای بهتر انجام شدن کارها به شمار می‌رود.

     محصولات اسکادا  فتک مجموعه نرم افزارهایی برای بهتر انجام شدن کارها

    از نرم افزارهای تولید شده توسط شرکت اتوماسیون صنعتی فتک می‌‎توان به نرم افزار  FvRT1.5.107 و نرم افزار FvRT1.6.19 اشاره کرد که قابلیت مانیتورینگ یا اسکادا را برای محصولات برند فتک امکان پذیر می‌سازد.

    خرید محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی فتک

    آنچه در این مطلب به آن اشاره شد تاریخچه کمپانی فتک و ویژگی بارز محصولات این شرکت است. همان طور که در بالا اشاره شده محصولات اتوماسیون صنعتی فتک بر مبنای توسعه و تحقیق و کاربری راحت طراحی و تولید می‌‌شود. از محصولات این شرکت می‌توان به پی ال سی فتک، اچ ام آی فتک، منبع تغذیه فتک، IOT فتک و محصولات SCADA اشاره کرد. برای خرید محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی فتک می‌توانید به آزندکنترل؛  نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی فتک مراجعه کنید.

  • FLEXEM

    شرکت اتوماسیون صنعتی فلکسم (Flexem)

    یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید محصولات اتوماسیون صنعتی کمپانی فلکسم است. محصولات متعدد این برند به ویژه اچ ام آی آن تاکنون توانسته رضایت بسیاری از صنعتگران به نام دنیا را به خود جلب کند. در نتیجه آزند کنترل در این مطلب قصد دارد شما را بیشتر با این برند آشنا کند، با ما همراه باشید.

    تاریخچه کمپانی فلکسم

    شرکت فلکسم بر اساس علم و فناوری نوین (نرم افزار و سخت افزار)، کاملا تخصصی در زمینه تولید HMI و PLC و دستگاه های کنترلر و ارتباط از راه دور، فعالیت خود را از سال 2010 آغاز کره است. شرکت فلکسم دارای نمایندگی‌های بیشماری در کشورهای مختلف از جمله ایران است و بدین وسیله توانسته است، تمامی محصولات خود را در زمینه‌های مختلف در اختیار مهندسین زبده و علاقه مندان به تکنولوژی  روز و همچنین محققین قرار دهد.
    در واقع FLEXEM به طور مستقل پلت فرم FlexCloud IIoT، پلت فرم اتصال ترمینال FlexHub، پلت فرم مدیریت ترمینال FlexManager، پلت فرم محاسباتی FlexEdge edge و بسیاری از محصولات پایانه صنعتی IIoT از جمله FBox، HMI و PLC را توسعه می‌دهد.

    محصولات کمپانی فلکسم

    همان طور در تاریخچه شرکت اتوماسیون صنعتی فلکسم مشاهده کردید این کمپانی بخش بزرگی از تولیداتش شامل پی ال سی و اچ ام آی است بیاید بیشتر با این محصولات آشنا شویم.

    اچ ام ای فلکسم

    اچ ام ای فلکسم داری سه سری گوناگون با کارایی و عملکرد متفاوت است که شامل موارد زیر می‌شود:

    اچ ام ای HMI فلکسم سری خازنی (Capasitive)

    اچ ام ای HMI فلکسم سری خازنی (Capasitive) دارای ویژگی‌هایی به شرح زیر است:

    • این سری از اچ ام ای فلکسیم دارای نمایشگر در سه سایز 7، 9.7، 15، 15.6، 17، 22، 32 اینچ است
    • دارای رزولوشن 1080*1920، 600*1024، 768*1024 و 1024*1280
    • دمای ذخیره سازی -20 تا 60 سانتی‌کراد
    • رطوبت عملیاتی 10 تا 90 درصد RH (بدون میعانات)
    • دارای پورت سریال
    • دارای یک برد اصلی با پوشش ضد خش مناسب برای محیط‌های با درجه سختی بالا و صنعتی
    • دارای پورت USB Host جهت پشتیبانی از حافظه USB، کیبورد USB، موس USB
    • روشنایی بالا، کنتراست بالا، زاویه دید کامل
    • درگاه های ارتباطی جداسازی فتوالکتریک
    • دمای محیط عملکردی 0 تا 50 درجه سانتی‌گراد
    • داراي پورت اترنت
    • دارای منبع تعذیه ایزوله صنعتی
    • دارای پورت USB 2.0 با قابلیت دانلود نرم افزار با سرعت بالا
    • جنس بدنه پوشش ضد خش آلومینیمی پلاستیک فشرده
    • دارای نرم افزار با پیکربندی جامع همراه با توابع قدرتمند
    • مقاوم در برابر اختلال و نویز
    • دارای منبع تغذیه ایزوله
    • دارای پورت ایزوله
    • دارای ساعت داخلی
    • دارای خازن تنظیم شده
    • دارای صفحه لمسی با قابلیت حس چند ضربه همزمان
    • پنل جلویی مطابق با IP65
    • پنل پشتی مطابق با IP20

    این سری از اچ ام ای فلکسم دارای 8 مدل مختلف است که عبارت است از: اچ ام ای (HMI) خازنی اقتصادی فلکسم مدل FE6156H، اچ ام ای (HMI) خازنی فلکسم مدل F007، اچ ام ای (HMI) خازنی فلکسم مدل F010، اچ ام ای (HMI) خازنی WIDE VIEW فلکسم مدل FE5070، اچ ام ای (HMI) خازنی FULL VIEW فلکسم مدل FE5150، اچ ام ای (HMI) خازنی فلکسم مدل FE5170، اچ ام ای (HMI) خازنی فلکسم مدل FE5220، اچ ام ای (HMI) خازنی فلکسم مدل FE5320.

    اچ ام ای HMI فلکسم سری روکش فلزی (Metal)

    اچ ام ای HMI فلکسم سری روکش فلزی (Metal) دارای ویژگی‌هایی به شرح زیر است:

    • دارای نمایشگر در سه سایز 4.3، 7، 9.7، 10.4، 12.1، 15 اینچ است
    • دارای رزولوشن 272*480، 480*800، 600*800، 768*1024
    • دمای ذخیره سازی -30 تا 80 سانتی‌کراد
    • رطوبت عملیاتی 10 تا 90 درصد RH (بدون میعانات)
    • دارای منبع تعذیه ایزوله صنعتی
    • دارای پورت USB 2.0 با قابلیت دانلود نرم افزار با سرعت بالا
    • جنس بدنه پوشش ضد خش آلومینیمی پلاستیک فشرده
    • دارای نرم افزار با پیکربندی جامع همراه با توابع قدرتمند
    • داری پوشش ضد خش و مناسب برای محیط‌های سخت صنعتی
    • پنل جلویی مطابق با IP65
    • پنل پشتی مطابق با IP20
    • دارای SD کارت جهت ذخیره سازی اطلاعات
    • دارای پورت سریال
    • دارای یک برد اصلی با پوشش ضد خش مناسب برای محیط‌های با درجه سختی بالا و صنعتی
    • دارای پورت USB Host جهت پشتیبانی از حافظه USB، کیبورد USB، موس USB
    • روشنایی بالا، کنتراست بالا، زاویه دید کامل
    • درگاه های ارتباطی جداسازی فتوالکتریک
    • دمای محیط عملکردی 20- تا 80 درجه سانتی‌گراد
    • داراي پورت اترنت
    • طول عمر نور پس زمینه 50000 ساعت
    • صفحه لمسی مقاومتی سیم پنل 4، CPU600MHz ARM Cortex-A8
    • رنگ‌های 16 و 24 بیتی
    • حفاظت از قدرت محافظت شده در برابر رعد و برق و موج

    این سری از اچ ام ای فلکسم دارای 7 مدل مختلف است که عبارت است از: اچ ام ای (HMI) فلزی فلکسم مدل FE4043E، اچ ام ای (HMI) فلزی فلکسم مدل FE4070E، اچ ام ای (HMI) فلزی فلکسم مدل FE4070M، اچ ام ای (HMI) فلزی فلکسم مدل FE4097X، اچ ام ای (HMI) فلزی فلکسم مدل FE4104S، اچ ام ای (HMI) فلزی فلکسم مدل FE4121X، اچ ام ای (HMI) فلزی فلکسم مدل FE4150X.

    اچ ام ای HMI فلکسم سری اقتصادی (Metal)

    آخرین سری از اچ ام آی فلکسم اچ ام ای HMI فلکسم سری اقتصادی (Metal) است که دارای ویژگی‌های به شرح زیر است:

    • دارای نمایشگر در سه سایز 4.3، 7، 9.7 است
    • دارای رزولوشن 272*480، *480*800، 768*1024
    • دمای ذخیره سازی -20 تا 60 سانتی‌کراد
    • رطوبت عملیاتی 10 تا 90 درصد RH (بدون میعانات)
    • دارای پورت سریال
    • داراي پورت اترنت
    • دارای منبع تعذیه ایزوله صنعتی
    • دارای پورت USB 2.0 با قابلیت دانلود نرم افزار با سرعت بالا
    • دارای قاب با پوسته پلاستیک فشرده (ABS+PC) با ضخامت 38 میلی‌متر
    • دارای یک برد اصلی با پوشش ضد خش مناسب برای محیط‌های با درجه سختی بالا و صنعتی
    • دارای پورت USB Host جهت پشتیبانی از حافظه USB، کیبورد USB، موس USB
    • روشنایی بالا، کنتراست بالا، زاویه دید کامل
    • درگاه های ارتباطی جداسازی فتوالکتریک
    • دمای محیط عملکردی 0 تا 50 درجه سانتی‌گراد

    این سری از اچ ام ای فلکسم دارای 7 مدل مختلف است که عبارت است از: اچ ام ای (HMI) اقتصادی فلکسم مدل FE4043C، اچ ام ای (HMI) اقتصادی فلکسم مدل FE4070C، اچ ام ای (HMI) اقتصادی فلکسم مدل FE4070CE، .اچ ام ای (HMI) اقتصادی فلکسم مدل FE4070IE، اچ ام ای (HMI) اقتصادی فلکسم مدل FE4097C، اچ ام ای (HMI) اقتصادی فلکسم مدل FE4097CE، اچ ام ای (HMI) اقتصادی فلکسم مدل FE4097IE با پوشش مستحکم.
    همان طور که مشاهده کردید اچ ام ای های شرکت اتوماسیون صنعتی فلکسم دارای مدل‎های متفاوتی است که کار را برای صنعت گران راحت کرده است.

    پی ال سی فلکسم

    محصول بعدی کمپانی فلکسم PLC است که شامل مدل‌ها با کارکردهای مختلف می‌شود. برای نمونه پی ال سی فلکسم محصولات نوآورانه در این صنعت هستند. ماژول IIoT می تواند از طریق اترنت، 2G، 4G، WiFi و غیره به اینترنت دسترسی داشته باشد. این ماژول از طریق اتصال دهنده ها به بدنه PLC نصب شده تا راه حل شبکه PLC اقتصادی‌تری ارائه دهد. همچنین هنگامی که دستگاه منبع تغذیه خارجی نداشته باشد، PLC از طریق کابل USB، CPU دستگاه را تغذیه و دانلود برنامه را کامل می‌کند.
    FLEXEM PLC دارای یک رابط ماژول BD مخفی است که می‌تواند قالب‌های AI/O، قالب‌های DI/O و سایر قالب‌های ارتباطی را برای صرفه جویی در فضا و کاهش هزینه‌ها به هم متصل کرده و  از پلتفرم FLEXEM FlexCloud پشتیبانی می‌کند.

    خرید آنلاین محصولات فلکسم

    همان طور که گفته شد فلکسم یکی از برندهای به نام تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی به ویژه اچ ام ای است و تاکنون محصولات زیادی را تولید و عرضه کرده است. این محصولات با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. برای خرید این محصولات می‌توانید به آزندکنترل نمایندگی محصولات فلکسم مراجعه کنید.

  • Hertz

    شرکت اتوماسیون صنعتی هرتز (Hertz)

    امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی مشغول به فعالیت هستند. یکی از این کمپانی‌ها، شرکت اتوماسیون صنعتی هرتز (Hertz) است که به تولید انواع مدل‌های اسپیندل موتور پرداخته است. این کمپانی در تاریخچه خود بیان می‌کند که هیچ ارتباط یا شراکتی با شرکت هرتز ندارد و یک کمپانی کاملا مستقل است و تنها  در زمینه تولید اسپیندل موتور فعالیت می‌کند. در ادامه بیشتر با تاریخچه این کمپانی آشنا خواهیم شد.

    تاریخچه شرکت اتوماسیون صنعتی هرتز

    این کمپانی با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید اسپیندل موتور هرتز مشغول به فعالیت است و محصولات این کمپانی برای استفاده در مواردی مانند: پردازش آلومینیوم، پردازش چوب، و پردازش پلاستیک، که بیشترین استفاده از بخش‌های اسپیندل موتور هرتز هستند، کاربرد دارد. تجهیزات تولید شده توسط شرکت اتوماسیون صنعتی هرتز به لطف عملکرد روان و کاردستی عالی، را می توان به طور یکپارچه در هر سیستمی ادغام کرد. این کمپانی در کشور ترکیه فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون توانسته است بازارهای جهانی را فتح کرده و به خود اختصاص دهد.

    محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی هرتز

    محصولات تولید شده توسط کمپانی هرتز در زمینه اسپیندل موتور تاکنون به 20 عدد رسیده است که در ادامه به بررسی بیشتر هر یک بر اساس توان، ولتاژ، جریان مصرفی و آمپر خواهیم پرداخت:

    1. اسپیندل موتور هوا خنک 2.2 کیلو وات 18000 دور هرتز مدل HMB140: با توان 2.2 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 220 و 380 ولت، جریان مصرفی 5.8 تا 10 آمپر و فرکانس 300 هرتز.
    2. اسپیندل موتور هوا خنک 0.75 کیلو وات 18000 دور هرتز مدل HMA95: با توان 0.75 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 220 ولت، جریان مصرفی 3.7 آمپر و فرکانس 300 هرتز.
    3. اسپیندل موتور هوا خنک 4 کیلو وات 18000 دور هرتز مدل HM90-10: با توان 4 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 380 ولت، جریان مصرفی 9.5 آمپر و فرکانس 300 هرتز.
    4. اسپیندل موتور هوا خنک 7 کیلو وات 24000 دور هرتز مدل HM90-17: با توان 7 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 380 ولت، جریان مصرفی 14.5 آمپر و فرکانس 400 هرتز.
    5. اسپیندل موتور هوا خنک 1.1 کیلو وات 18000 دور هرتز مدل HMB100: با توان 1.1 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 220 ولت، جریان مصرفی 5.7 آمپر و فرکانس 300 هرتز.
    6. اسپیندل موتور هوا خنک 1.5 کیلو وات 18000 دور هرتز مدل HMB120: با توان 1.5 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 220 و 380 ولت، جریان مصرفی 3.6 و 6.3 آمپر و فرکانس 300 هرتز.
    7. اسپیندل موتور هوا خنک 0.55 کیلو وات 24000 دور هرتز مدل HMA85: با توان 0.55 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 220 ولت، جریان مصرفی 3.2 آمپر و فرکانس 400 هرتز.
    8. اسپیندل موتور هوا خنک 4.5 کیلو وات 18000 دور هرتز مدل HM90-11: با توان 4.5 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 380 ولت، جریان مصرفی 9.9 آمپر و فرکانس 300 هرتز.
    9. اسپیندل موتور هوا خنک 5.5 کیلو وات 18000 دور هرتز مدل HM90-14: با توان 5.5 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 380 ولت، جریان مصرفی 11.4 آمپر و فرکانس 300 هرتز.
    10. اسپیندل موتور هوا خنک 1.5 کیلو وات 3000 دور هرتز مدل HM90-17: با توان 1.5 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 380 ولت، جریان مصرفی 3.8 آمپر و فرکانس 50 هرتز.
    11. اسپیندل موتور هوا خنک 4 کیلو وات 6000 دور هرتز مدل HM90-17: با توان 4 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 380 ولت، جریان مصرفی 9.5 آمپر و فرکانس 200 هرتز.
    12. اسپیندل موتور هوا خنک 1.1 کیلو وات 6000 دور هرتز مدل HMB170: با توان 1.1 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 220 ولت، جریان مصرفی 4.8 آمپر و فرکانس 100 هرتز.
    13. اسپیندل موتور هوا خنک 2.2 کیلو وات 24000 دور هرتز مدل HMB140: با توان 2.2 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 220 و 380 ولت، جریان مصرفی 5.8- 10 آمپر و فرکانس 400 هرتز.
    14. اسپیندل موتور هوا خنک 7 کیلو وات 18000 دور هرتز مدل HM90-17: با توان 7 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 380 ولت، جریان مصرفی 14.5 آمپر و فرکانس 300 هرتز.
    15. اسپیندل موتور هوا خنک 1.5 کیلو وات 6000 دور هرتز مدل HM90-10: با توان 1.5 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 220 و 380 ولت، جریان مصرفی 3.8- 6.8 آمپر و فرکانس 100 هرتز.
    16. اسپیندل موتور هوا خنک 4.5 کیلو وات 24000 دور هرتز مدل HM90-10: با توان 4.5 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 380 ولت، جریان مصرفی 9.9 آمپر و فرکانس 400 هرتز.
    17. اسپیندل موتور هوا خنک 1.35 کیلو وات 3000 دور هرتز مدل HM90-14: با توان 1.35 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 220 و 380  ولت، جریان مصرفی 3.3- 5.9 آمپر و فرکانس 50 هرتز.
    18. اسپیندل موتور هوا خنک 3 کیلو وات 18000 دور هرتز مدل HM90-11: با توان 1.35 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 220 و 380  ولت، جریان مصرفی 3.3- 5.9 آمپر و فرکانس 50 هرتز.
    19. اسپیندل موتور هوا خنک 6 کیلو وات 24000 دور هرتز مدل HM90-14: با توان 6 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 380  ولت، جریان مصرفی 12.4 آمپر و فرکانس 300 هرتز.
    20. اسپیندل موتور هوا خنک 6 کیلو وات 18000 دور هرتز مدل HM90-14: با توان 6 کیلو وات و ولتاژ ورودی سه فاز 380  ولت، جریان مصرفی 12.4 آمپر و فرکانس 300 هرتز.

    خرید انواع محصولات هرتز

    همان طور که در ابتدای مطلب ذکر شد اسپیندل موتورها جز تجهیزات ضروری در صنعت به شمار می‌روند. در نتیحه خرید اسپیندل موتورهای هرتز یک گزینه مناسب به شمار می‌روند، زیرا دارای کیفیت بالایی هستند و هم از نظر اقتصادی به صرفه. برای در اختیار داشتن محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی هرتز به ویژه اسپیندل موتورهای این کمپانی فقط کافی است به سایت آزندکنترل مراجعه کرده و این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید و یا با کارشناسان این شرکت از طریق واتساپ در ارتباط باشید.

  • Hitek

    شرکت اتوماسیون صنعتی هایتک

    یکی از شرکت‌های به نام تولید کننده اتوماسیون صنعتی در تایوان، با سابقه‌ای بالا شرکت اتوماسیون صنعتی هایتک است. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه تولید اینورتر فعالیت می‌کند. از دیگر محصولات اتوماسیون صنعتی هایتک می‌توان به سروو هایتک اشاره کرد. آزندکنترل نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی هایتک قصد دارد در این مطلب به بررسی تاریخچه کمپانی هایتک پرداخته و با نگاهی اجمالی محصولات این شرکت را معرفی کند.

    تاریخچه کمپانی هایتک

    Hitek Electric با نام رسمی Hitek Electric Co., Ltd از سال 1994  در شهر ونلینگ (Wenling) فعالیت خود را آغاز کرد. بیشترین تمرکز این شرکت بر روی تولید اینورتر است و توانسته تاکنون صدر جدول را به خود اختصاص دهد. شرکت اتماسیون صنعتی هایتک همواره تحقیق و توسعه، تولید و فروش را با هم ادغام کرده و دست به تولید با کیفیت‌ترین محصولات زده است.

     تاریخچه کمپانی هایتک

    کمپانی هایتک تا کنون موفق به کسب حق چاپ 21 نرم افزار و 270 فناوری ثبت شده است. این شرکت در مساحتی به میزان 35000 متر مربع مشغول به فعالیت است و تا کنون سه مرکز تحقیق و توسعه در آلمان تاسیس کرده است.محصولات این کشور به قاره‌های اروپا، آسیای جنوبی، آمریکا، خاورمیانه و... صادر می‌شود. کمپانی هایتک تا کنون توانسته است در چند سال متوالی جز ده برند برتر تولید کننده مبدل فرکانس ولتاژ پایین داخلی شود.

    تاریخچه مختصر این کمپانی را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید:

    تاریخچه کمپانی هایتک

    محصولات اتوماسیون صنعتی هایتک

    در ادامه به بررسی 2 تا از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت اتوماسیون صنعتی هایتک می‌پردازیم و نگاهی مختصر به ویژگی‌های هر کدام از این محصولات خواهیم داشت.

    اینورتر هایتک

    همان طور که ذکر شد کمپانی هایتک به صورت تخصصی در زمینه تولید اینورتر فعالیت می‌کند. اینورترهای تولید شده توسط این کمپانی مدل‌های مختلفی دارد مانند اینورتر F100، اینورتر F200 و اینورتر F300. آزندکنترل نمایندگی اینورتر هایتک می‌تواند برای اینورترهای تولید شده توسط این کمپانی ویژگی‌های زیر را برشمارد:

    اینورتر هایتک 

    اینورتر هایتک مناسب برای استفاده در صنایع نساجی، صنایع بسته بندی، ماشین‌های چاپ، ماشین‌های حکاکی، ماشین آلات نجاری، ماشین آلان مواد غذایی، فن‌های پمپ، پمپ‌های خورشیدی و...

    امکان تنظیم ولوم با دکمه تعبیه شده بر روی اینورتر

    دارای ورودی و خروجی دیجیتال و آنالوگ

    دارای خروجی رله‌ای و ترانزیستوری

    داینامیک داخلی تا 22 کیلو وات

    دارای پورت ارتباطی RS485  با پروتکل Modbus RTL

    مناسب برای کاربردهای سنگین و نیمه سنگین

    دارای رنج‌های توانی مختلف

    محصولات این کمپانی 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش دارد

    ویژگی اینورترهای تولید شده توسط این کمپانی بسیار زیاد است و متناسب با هر مدل ویژگی‌های توانی و ورودی‌ها و خروجی‌ها متفاوت است.

    سروو هایتک

    سرور داریوهای تولید شده توسط شرکت اتوماسیون صنعتی هایتک داری دو مدل SV600 و SV110 است. آزندکنترل نمایندگی سروو هایتک در این بخش به بررسی برخی از ویژگی‌های سرووهای تولید شده توسط این کمپانی می‌پردازد.

    سروو هایتک

     

    مناسب برای استفاده در صنایع مختلف خوردوسازی، ربات مونتاژ، هندلینگ صنعتی، ماشین آلات CNC و...

    دارای تکنولوژی پیشرفته SMD

    سرعت عملیاتی بسیار بالا

    امکان برنامه‌ریزی

    کیفیت فنی بالا

    دارای مصرف جریان کم

     سروو هایتک

    امکان کنترل سرعت و کنترل گشتاور

    رمزگذار گذرگاه 17 بیتی، وضوح تصویر 160000

    گشتاور تا 3 برابر بار نامی

    و مواردی از این دست از ویژگی‌های فنی این محصول به شمار می‌روند.

    خرید محصولات اتوماسیون صنعتی هایتک

    آنچه که در این مطلب ذکر شد تاریخچه کمپانی هایتک و معرفی محصولات اتوماسیون صنعتی هایتک است. شرکت اتوماسیون صنعتی هایتک یکی از تولیدکنندگان در زمینه اینورتر به صورت تخصصی است و محصولاتی مانند اینورتر هایتک و سروو هایتک را تولید می‌کند. برای خرید محصولات هایتک می‌توانید به آزندکنترل؛ نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی هایتک مراجعه کرده و قیمت اینورتر و سروو را از طریق واتسپ از این شرکت استعلام بگیرید.

  • Hpmont

    شرکت اتوماسیون صنعتی اچ پی مونت

    در میان شرکت‌های تولید کننده قطعات اتوماسیون صنعتی کمپانی اچ پی مونت نیز قرار دارد که انواع قطعات اتوماسیون صنعتی با ویژگی‌های کاربردی را تولید می‌کند. آنچه در این مطلب قصد داریم به بررسی آن بپردازیم، تاریچخه شرکت اتوماسیون صنعتی اچ پی مونت و محصولات تولید شده توسط آن است.

    تاریخچه کمپانی اچ پی مونت

    شرکت اتوماسیون صنعتی اچ پی مونت با نام تجاری شنزن اچ پی مونت در حال فعالیت است و در تمام مراحل کار خود تحقیق و توسعه را از اصول اصلی کار خود قرار داده است. این برند بر تولید هوشمند اصرار داشته و همیشه بر کارایی و کیفیت تولید هوشمند، ایجاد ارزش برای تولید عالی و همچنین بر نوآوری امنیت، راحتی و کارایی حمل، ایجاد ارزش‌ها برای زندگی بهتر تمرکز کرده است.
    نکته قابل ذکر در مورد کمپانی اچ پی مونت این است که، این شرکت بیش از 300 اختراع از اداره مالکیت فکری دولتی به دست آورده است که شامل 213 اختراع و 11 اختراع PCT است و ما موفق به کسب مجوز برای حق چاپ بیش از 60 نرم افزار شده است. در حال حاضر، Hpmont دارای 5 شرکت تابعه در خارج از کشور و بسیاری از آژانس‌های خارج از کشور است. شبکه بازاریابی Hpmnot بیش از 50 کشور و منطقه در سراسر جهان را تحت پوشش قرار داده است.

    محصولات کمپانی اچ پی مونت

    همان طور که ذکر شد شرکت اتوماسیون صنعتی اچ پی مونت یکی از تولید کنندگان به نام قطعات اتوماسون صنعتی است وقطعات کاربردی زیادی را تولید و عرضه کرده است. در نتیجه در این بخش به بررسی بیشتر محصولات این کمپانی خواهیم پرداخت.

    اینورتر اچ پی مونت

    اینورتر اچ پی مونت

    اولین محصولی که به معرفی آن خواهیم پرداخت اینورتر اچ پی مونت است. کمپانی اچ پی مونت تا کنون سه سری اینورتر با مدل‌های مختلف را تولید و عرضه کرده است که به شرح زیر است:

    اینورتر اچ پی مونت سری HD09

    اولین سری، اینورتر اچ پی مونت سری HD09 با 8 مدل مختلف با رنج توانی متفاوت از 0.75 تا 5.5 ولت تک فاز و سه فاز است از جمله ویژگی این محصول عبارت است از:

    • دارای مد کنترلی V/F
    •  قابلیت کنترل سرعت از ولوم کیپد.
    • قابلیت نصب کی پد خارجی.
    • دارای ورودی آنالوگ ولتاژی و جریانی و قابلیت کنترل سرعت با ولوم خارجی.
    • دارای خروجی آنالوگ ولتاژی
    • دارای رله خروجی با کاربری های مختلف کاربردی.
    • دارای فیلتر EMI داخلی براساس استاندارد.IEC61800-3
    • قابلیت اتصال ساده فن با سوکت.
    • طراحی کانال هوایی مستقل درزیراینورترجهت افزایش کارایی اینورتر و طول عمر بالاتر قطعات.
    • ابعاد کوچک، طراحی فشرده و نمایشگرLCD بزرگ.
    • قابلیت نصب برروی ریل، قابلیت نصب چند اینورتر کنارهم.
    • دارای پورت ارتباطی RS485(ModbusRTU) (سوکت RJ45).
    • قابلیت مانیتورینگ و اتصال به کامپیوترتوسط نرم افراز HD view.
    • دارای 18 ماه گارانتی.
    • قابلیت کنترل چند سرعته با استفاده از ترمینال های دیجیتال های ورودی.
    • دامنه تغییرات فرکانس خروجی 1000~0 هرتز.
    • امکان افزایش گشتاور راه اندازی.
    • قابلیت تحمل اضافه بار 150% جریان خروجی نامی تا 2 دقیقه ؛180% جریان خروجی نامی تا 10 ثانیه.
    • دارای بریک چاپر داخلی (قابلیت اتصال مستقیم مقاومت ترمز).
    • قابلیت راه اندازی تک پمپ، بوستر پمپ با کنترلر PID

    اینورتر اچ پی مونت سری  HD30

    دومین سری، اینورتر اچ پی مونت سری HD30 با 27 مدل مختلف با رنج توانی متفاوت از 0.75 تا 450 ولت تک فاز و سه فاز  برای صنعت کشش مفتول، جرثقیل، صنعت نساجی، صنعت چاپ، دستگاه CNC، صنعت کاغذ سازی، صنعت بسته بندی است. از جمله ویژگی این محصول عبارت است از:

    • کارایی بالا در مد کنترل برداری (SVC)
    • تحمل 150 درصد اضافه بار در 10 ثانیه
    • Braking Unit داخلی
    • صفحه کلید جدا شونده
    • قابلیت مانیتورینگ و اتصال به کامپیوترتوسط نرم افراز HD view
    • دارای پورت ارتباطی RS485
    • قابلیت Speed Tracking
    • قابلیت تبدیل به مدل HD30-TC بصورت رایگان (اضافه شدن کارت TC و پارامترهای کنترلی مخصوص تاور کرین)
    • قابلیت تبدیل به مدل HD30-H1 بصورت رایگان (افزایش فرکانس خروجی تا 4000Hz)
    • دارای رله خروجی با کاربری‌های مختلف کاربردی و قابلیت کنترل چند سرعته با استفاده از ترمینال‌های دیجیتال‌های ورودی
    • دارای ورودی آنالوگ ولتاژی و جریانی و خروجی آنالوگ ولتاژی کنترل سرعت از طریق ولوم خارجی
    • دقت تنظیم سرعت دیجیتال 0.01Hz
    • دقت تنظیم سرعت آنالوگ 0.1% x Max FRQ

    اینورتر اچ پی مونت سری  HD31

    سومین سری، اینورتر اچ پی مونت سری HD31 با 11 مدل مختلف با رنج توانی متفاوت از 2.2 تا 45 ولت تک فاز و سه فاز  برای آبیاری و کشاورزی، سیستم های آبرسانی، آب شیرین کن ها و تصفیه فاضلاب، بوستر پمپ است. از جمله ویژگی این محصول عبارت است از:

    • امکان تامین آب با فشار ثابت به صورت زمان بندی شده
    • دارای عملکرد تشخیص سطح آب مخزن، تشخیص فشار لوله
    • این سری از اینورتر اچ پی مونت می‌تواند به طور خودکار پمپ معیوب در سیستم را از مدار خارج کند و پمپ بعدی را همزمان راه اندازی کند
    • امکان تعریف 12 ناحیه زمان بندی شده برای تنظیم فشار آب لوله
    • تواتایی کنترل حداکثر 7 پمپ به صورت همزمان
    • دارای مد sleep/wakeup برای صرفه جویی در مصرف انرژی
    • دارای کیپد با صفحه نمایش LCD [HD-LCD] و قاب نصب کیپد [HD-KMB]
    • دارای کابل ارتباطی کیپد 1، 2، 3، 6 متری [HD-CAB-1M / 2M / 3M / 6M]
    • مناسب برای محیط های فاقد گرد و غبار
    • مقاوم در برابر لرزش
    • مناسب برای نصب در محیط‌های سرپوشیده، جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید، دور از گرد و غبار، دور از مواد خورنده و گازهای قابل اشتعال، مواد نفتی، بخار آب، رطوبت  یا نمک و غیره.
    • دمای کاری مناسب  10- تا 40+ درجه سانتی گراد، از دمای 40 تا 50 درجه سانتی گراد به ازای هر درجه سانتی گراد افزایش دما مقدار جریان خروجی 2 درصد کاهش می‌یابد.
    • دمای نگهداری    40- تا 70+ درجه سانتی‌گراد
    • دارای خروجی آنالوگ    AO1, AO2: از 0 تا 10 ولت / 0 تا 20 میلی آمپر (ولتاژ/جریان قابل انتخاب)
    • دارای ورودی دیجیتال    DI1 - DI6 (برد کنترل)؛ DI7 - DI9 (برد I/O) همچنین DI6 را به عنوان ورودی فرکانس بالا می توان انتخاب کرد.
    • خروجی دیجیتال    DO1، DO2، DO2 را می توان به عنوان خروجی فرکانس بالا انتخاب کرد.
    • دارای خروجی رله  R1A/R1B/R1C (برد کنترل)، R2A/R2C - R10A/R10C (برد I/O) . با کارت توسعه HD30-EIO آپشن تا 4 رله افزایش می یابد.
    • امکان ارتباط SCI با سوکت RJ45، ترمینال A, B
    • دارای ورودی آنالوگ AI1 (برد کنترل): ولتاژ 0 تا 10 ولت،  AI2 (برد کنترل): 10- تا 10+ ولت / 0 تا 20 میلی آمپر(ولتاژ/جریان قابل انتخاب)، AI3 و AI4 (برد I/O): 10- تا 10+ ولت / 0 تا 20 میلی آمپر (ولتاژ/جریان قابل انتخاب)
    • دارای مد کنترلی  V/F و SVCx Max FRQ

    به طور کلی کمپانی اچ پی مونت به جز اینورتر تا کنون محصولات دیگری مانند اچ ام ای، کنتل دور، سرو درایو را تولید و عرضه کرده است که به مانند اینورتر این برند دارای کارایی بالایی هستند.

    خرید محصولات اتوماسیون صنعتی اچ پی مونت

    اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت و قطعات اتوماسیون صنعتی هستید محصولات کمپانی اچ پی مونت گزینه مناسبی است. زیرا علاوه بر قیمت مناسب دارای کارکرد بالایی نیز هستند. برای خرید محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی می ‌توانید به سایت آزند کنترل مراجعه کنید و یا برای دریافت اطلاعات از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • Inovance

    شرکت اتوماسیون صنعتی اینوونس

    یکی از شرکت‌های به نام در زمینه تولید محصولات اتوماسیون صنعتی شرکت اتوماسیون صنعتی اینوونس است. برند اینوونس تاکنون توانسته است محصولات زیادی را به بازار جهانی عرضه کند. از جمله محصولات کمپانی اینوونس که می‌توان به آن اشاره کرد پی ال سی اینوونس، سرو اینوونس، اینورتر اینوونس، اچ ام آی اینوونس و سنسور اینوونس است. آزند کنترل نمایندگی اینوونس در این مطلب قصد دارد به بررسی این کمپانی و محصولات آن بپردازیم.

    تاریخچه کمپانی اینوونس

    گروه Innovance چین ارائه‌دهنده جهانی راه‌حل‌های اتوماسیون صنعتی است که در سال 2003 تأسیس شد. تکنیک‌های تولید منعطف و درک تخصصی اینوونس از تمام بخش‌های صنعت - از آسانسور گرفته تا پلاستیک و وسایل نقلیه الکتریکی و روباتیک - به این شرکت این امکان را داده است که در سطح جهانی پیشرو در صنعت شود. واحدهای تجاری به عنوان مثال، واحد تجاری آسانسور و پله برقی Innovance - Monarch - یکی از بزرگ‌ترین تامین کنندگان راه حل‌های کنترل آسانسور و پله برقی در جهان است.

    نوآوری و مشارکت‌های بلند مدت بین این کمپانی و مشتریان وجود دارد که برای دستیابی به این هدف، این گروه چیزی فراتر از محصولات را ارائه می‌دهد. همکاری با Innovance به مشتریان امکان دسترسی به تجهیزات تولید و تحقیق و توسعه در سطح جهانی و همچنین متخصصان مهندسی و صنعت بسیار ماهر را می‌دهد. این شرکت با دفاتر و امکانات تحقیق و توسعه در سراسر آسیا و اروپا، حضور بین المللی قوی دارد.

    اینوونس پیشرو در تحقیق و توسعه در جهان

    مرکز تولید جهانی فوق مدرن اینوونس دارای گواهینامه ISO 9001 است و از اصول بهبود مستمر برای دستیابی به استانداردهای کلاس جهانی پیروی می‌کند. تکنیک‌های بازرسی دقیق، مانند بازرسی خمیر لحیم کاری، بازرسی نوری خودکار، بازرسی دمای کوره، آزمایش در مدار و آزمایش عملکردی مونتاژ نهایی، تولید در سطح جهانی را تضمین می‌کند. در همین حال، کنترل فرآیند آماری برای نظارت بر سازگاری فرآیند استفاده می‌شود.

    اینوونس 10 درصد از درآمد خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می‌کند و 800 مهندس را در سه زمینه متمرکز کرده است که عبارت‌اند از: فناوری‌های اصلی، توسعه محصول و کاربردهای صنعتی. این گروه از یک فرآیند مهندسی منحصر به فرد دقیق استفاده می‌کند که شامل مدل سازی طراحی پیشرفته، تجزیه و تحلیل عملکرد و تکنیک‌های تضمین کیفیت است. تیم‌های تحقیق و توسعه آزمایش‌های یکپارچگی قابل‌توجهی را از تمام فناوری‌ها در داخل انجام می‌دهند.

    فناوری‌های به روز اینوونس

    برند اینوونس تاکنون فناوری‌های جدیدی را عرضه کرده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

    فناوری نوآوری شنژن

    فناوری نوآوری شنژن مرکز اصلی تحقیق و توسعه اینوونس است. تیم بزرگ مهندسین تحقیق و توسعه Innovance تلاش می‌کنند تا برند اینوونس را در خط مقدم نوآوری در اتوماسیون صنعتی نگه دارد و با مشتریان این کمپانی همکاری نزدیکی دارد تا با آخرین روندهای فناوری همراه باشد.

    فناوری نوآوری سوژو

    Suzhou Innovance در سال 2008 به عنوان یک تجارت نرم افزار و سخت افزار کنترل اتوماسیون صنعتی تاسیس شد. اکنون مرکز اصلی تولید برند اینوونس است و همچنین امکانات R&D خود را نیز حفظ می‌کند. مرکز تولید جهانی فوق مدرن اینوونس دارای گواهینامه ISO 9001 است و از اصول بهبود مستمر برای دستیابی به استانداردهای کلاس جهانی پیروی می‌کند.

    محصولات اتوماسیون صنعتی اینوونی

    همان طور که اشاره شد کمپانی اینوونس محصولات زیادی را برای بهبود کیفیت زندگی تولید کرده است که در این بخش به بررسی آن به صورت اجمالی می‌پردازیم:

    پی ال سی اینوونس

    اولین محصول شرکت اتوماسیون صنعتی که به معرفی آن می‌پردازیم پی ال سی است. پی ال سی اینوونس به طور کل در دو سایز کوچک (AM600 کنترل کننده حرکت، AM400 کنترل کننده حرکت اقتصادی) و بزرگ (H0U-XP   نمایشگر و کنترل یکپارچه، H2U-XP - PLC  عمومی، H1U-XP - PLC  اقتصادی، H3U - PLC  با کارایی بالا) تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها خود دارای ویژگی‌های خاص خود هستند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

    پی ال سی اینوونس

    CPU ترکیبی و منبع تغذیه از I/O 

    آموزش پایه 100ns/instruction

    ظرفیت برنامه 64000 

    حافظه دستگاه رله های کمکی – 9216 ، تایمر – 512، شمارنده – 256، ثبت داده ها – 9552، ثبت فایل – 32768

    ورودی‌های پرسرعت تا 200 کیلوهرتز

    خروجی‌های پرسرعت تا 500 کیلوهرتز

    بادامک الکترونیکی سه محوره (فقط مدل حرکتی پیشرفته)

    مدل استاندارد حرکت دایره‌ای و نقطه‌ای دو محوره را ارائه می‌دهد

    مدل سطح بالا، درون یابی نقطه به نقطه سه محور و حرکت منحنی مارپیچی را ارائه می‌دهد

    دارای گزینه‌های ارتباطات اترنت (MODBUS-TCP)، مدوباس  RS485 MODBUS-RTU

    موارد ذکر شده در بالا تنها برخی از ویژگی‌های پی ال سی برند اینوونس است.

    سرو اینوونس

    سرو درایوهای نوآورانه طیف گسترده‌ای از مشخصات را همراه با قابلیت اطمینان، عملکرد بالا، عملکرد قدرتمند، راه اندازی آسان و محدوده توان وسیع 0.05-132 کیلو وات ارائه می‌دهد. سرو اینوونس دارای مدل‌ها و سری‌های مختلف است که عبارتند از:

    سرو درایوهای نوآورانه  اینوونس

    مدل استاندارد که دارای سری‌های: سری IS810N – پلت فرم درایو سروو چند محوره، سری SV820N – درایو سروو، سری IS810N-INT – سروو درایو چند محوره، سری IS620M – درایو سروو، سری IS620N – درایو سروو، سری IS620P – سیستم سروو با کارایی بالا، سری IS650P – درایو سروو و سری MS1 – سروو موتور.

    سروو موتور چرخشی درایو مستقیم: سروو موتور چرخشی درایو مستقیم سری ISMT یک واحد با دقت بالا است که برای موقعیت یابی دقیق و استحکام، بدون نیاز به هیچ وسیله کندکننده طراحی شده است. ساختار شفت توخالی با اجازه دادن به کابل‌ها و لوله‌های هوا برای عبور مستقیم از موتور باعث صرفه جویی در فضا می شود. وقتی موتور ISMT با سروو درایو با کارایی بالا سری IS620 همراه شود، می‌تواند کنترل موقعیت، سرعت و گشتاور بسیار سریع و دقیق را اجرا کند. ترکیب سروو درایو و موتور عملکردهای بی‌صدا و روان را با دقت موقعیت یابی مکرر ± 3 ثانیه قوس تضمین می‌کند. این آن را به گزینه‌ای عالی برای برنامه‌های LCD، LEW، OGS، IC، ربات و مراکز پردازش ترکیبی تبدیل می‌کند. 

    از ویژگی‌های سروو اینوونس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    برای حداکثر کارایی در سخت‌ترین برنامه‌ها

    ماژول منبع تغذیه مشترک 22-355 کیلو وات

    ماژول‌های تک و دو محوره 850 وات - 75 کیلووات

    ولتاژ تغذیه سه فاز 400 ولت

    حلقه جریان فوق سریع 4.5 کیلوهرتز

    گشتاور ایمن خاموش SIL 3

    اینورتر اینوونس

    یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و بسیار معروف اینوونس، اینورتر اینوونس است که دارای مدل‎‌های مختلفی است که عبارتند از: اینورتر اینوونس سری MD500، اینورتر اینوونس سری MD200، داریو اینوونس سری MD310. از ویژگی‌های بارز این اینورترها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    اینورتر اینوونس

    فرکانس خروجی 500 هرتز

    واحد ترمز دینامیکی داخلی

    فرکانس ورودی Hz  50

    ولتاژ ورودی: سه فاز 380 ولت

    حلقه باز و بسته، سه فاز، 400 ولت، 0.4-450 کیلو وات

    گزینه های ارتباطی: Modbus-RTU، Profibus-DP، CANopen، CANlink

    افزایش خودکار گشتاور

    جبران لغزش

    پارامتر ساده شده برای راه اندازی آسان

    4-رمپ S مستقل

    کنترل V/f و SVC حلقه باز

    کنترل FVC حلقه بسته

    گشتاور راه اندازی

    150% در 0.25 هرتز برای SVC (به مدت 1 دقیقه)

    180% در 0 هرتز برای FVC (به مدت 2 ثانیه)

    اتصال I/O با امکان برنامه ریزی انعطاف پذیر

    عملکرد قابل برنامه ریزی توسط کاربر

    ترمز تزریق DC متغیر

    موارد ذکر شده تنها بخشی از ویژگی‌های این محصول است.

    اچ ام آی اینوونس

    یکی دیگر از تولیدات کمپانی اینوونس اچ ام آی است. HMI های Innovance نمایشگرهای شفاف و قالبی با کاربری آسان را ارائه می‌دهند. HMI های Innovance را می توان با تجهیزات هر ارائه دهنده‌ای ادغام کرد، اما برای بهره مندی از عملکرد بهینه و تنظیمات و عملیات ساده شده سیستم، می‌توان از آن‌ها به عنوان یک بسته با سایر محصولات Innovance مانند PLC ها و AC و درایوها و موتورهای سروو استفاده کرد. اچ ام ای اینوونس سری IT6000 از محصولات این کمپانی ات که در ادامه به بررسی ویژگی آن می‌پردازیم:

    اچ ام آی اینوونس

    HMI هوشمند با کارایی بالا

    در سه اندازه موجود است 4.3، 7.0 و 10.1 اینچ

    صفحه نمایش وفاداری رنگ واقعی 24 بیتی

    نوار زنگ هشدار - لیست زنگ و لیست رویداد

    ماکرو برای اجرای انعطاف پذیر توابع پیچیده

    واردات و صادرات داده‌های دستور غذا

    نمونه گیری داده‌ها

    نمایش نمودار روند

    حداکثر هشت زبان مختلف در کتابخانه متن (از جمله چینی، انگلیسی، کره‌ای، روسی و تایلندی)

    سه پورت سریال و 1 پورت اترنت

    پورت دستگاه USB به سیستم عامل و برنامه یا داده‌های تاریخچه اجازه دانلود/آپلود از کامپیوتر را می‌دهد

    پورت میزبان USB برای دسترسی به UDISK یا استفاده از ماوس، صفحه کلید یا چاپگر

    عملکرد عبور به HMI اجازه می‌دهد تا به عنوان واسطه‌ای برای اتصال رایانه شخصی به PLC عمل کند تا اشکال زدایی را تسهیل کند.

    دارای گزینه‌های ارتباطات اترنت (MODBUS-TCP)، مدباس  RS485/RS422/RS232 MODBUS-RTU

    پروتکل‌های ارتباطی داخلی از PLC های شخص ثالث پشتیبانی می‌کنند

    امنیت بالا 12 رمز عبور، 12 کاربر، 6 سطح قدرت

    توابع ویرایشگر InoTouch گالری، آیکون‌های گسترده شبیه سازی آفلاین و آنلاین

    سنسور اینوونس

    برند اینوونس طیف گسترده‌ای از سنسورهای صنعتی را ارائه می‌دهد که تمام استانداردهای اصلی بین المللی از جمله CE، UL، CSA و گواهینامه‌های ضد انفجار را برآورده می‌کند. رمزگذارها و سوئیچ‌های Innovance در صنایع مختلف، از وسایل نقلیه الکتریکی گرفته تا آسانسور، تولید لوازم الکترونیکی و استخراج زغال‌سنگ استفاده می‌شوند.

    سنسنور اینوونس

    از جمله سنورهای اینوونس می‌‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

    رمزگذارهای اپتوالکترونیکی افزایشی

    رمزگذارهای نوری مطلق

    رمزگذارهای اتوبوس

    رمزگذارهای مغناطیسی مطلق

    رمزگذارهای سروو

    کلیدهای اپتوالکترونیک

    کلیدهای القایی مغناطیسی

    سوئیچ‌های مجاورت اندوکتانسی

    سوئیچ‌های سالن

    ترمز و استارت ترمز

    سنسورهای پله برقی

    خرید محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی اینوونس

    در این مطلب به بررسی اجمالی در مورد برند اینوونس پرداختیم و محصولات اتوماسیون صنعتی اینوونس را شرح دادیم. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به اینورتر اینوونس، سرو اینوونس، پی ال سی اینوونس و... اشاره کرد. برای خرید محصولات اتوماسیون صنعتی کمپانی اینوونس می‌توانید به آزندکنترل نمایندگی اینورتر اینوونس مراجعه کنید.

  • INVT

     شرکت اتوماسیون صنعتی اینوت

    شرکت اتوماسیون صنعتی اینوت

    یکی از کمپانی‌های بزرگ با تولیدات متنوع و با کیفیت در زمینه لوازم اتوماسیون صنعتی، کمپانی اینوت است. شرکت اتوماسیون صنعتی اینوت اکنون به یکی از غول‌های صنعتی تبدیل شده و به تمام نقاط جهان محصولات خود را صادر می‌کند. آزند کنترل نمایندگی محصولات اینوت در این مطلب قصد دارد به صورت اجمالی به معرفی محصولات اتوماسیون صنعتی اینوت و معرفی این برند بپردازد.

    تاریخچه کمپانی اینوت

    اینوت (INVT)  در مورد تاریخچه کمپانی خود چنین می‌گوید:

    " INVT (شرکت شنژن INVT Electric، با مسئولیت محدود) از زمان تأسیس خود در سال 2002 بر روی اتوماسیون صنعتی و قدرت انرژی تمرکز کرده است و متعهد به "ارائه بهترین محصول و خدمات برای رقابت بیشتر مشتریان" است.  شرکت اتوماسیون صنعتی اینوت ارائه دهنده پیشرو و معتبر جهانی برای محصولات و خدمات اتوماسیون صنعتی و برق است." این کمپانی توانسته است تا کنون بیش از 1300 ثبت اختراع داشته باشد. جالب است بدانید که کمپانی اینوت دارای یک آزمایشگاه مجهز بوده که به آزمایش و بررسی محصولات خود می‌پردازد.

    اینوت تاکنون توانسته است گواهینامه‌های زیر را دریافت کند:

    سیستم مدیریت اطلاعات  و صنعتی سازی

    نوآوری برتر گوانکدوتگ

    گواهی شرکت با فناوری پیشرفته

    گواهی مالیات دهنده برتر سال 2007

    گواهی شرکت پیشرو

    گواهی IS1901

    و گواهینامه‌های دیگر

    تحقیق و توسعه در اینوت

    اینوت هر ساله حدود 20 درصد از منابع انسانی خود را به تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد که یک استاندارد برتر در صنعت است. این کمپانی همچنین بیش از 10 درصد از درآمد سالانه خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می‌کند تا فناوری و محصولات جدید را به مشتریان خود ارائه دهد. شرکت اتوماسیون صنعتی اینوت در حال حاضر دارای موسسه تحقیق و توسعه بوده و همان طور که در ابتدا هم ذکر شد دارای یک آزمایشگاه مجهز با تاییده استاندارد نیز است.

    محصولات اتوماسیون صنعتی اینوت

    همان طور که گفته شد محصولات تولید شده توسط کمپانی اینوت بسیار زیاد و متنوع است در این بخش نگاهی کلی به محصولات تولید شده توسط این شرکت می‌اندازیم:

    اینورتر اینوت

    اینورترهای تولید شده توسط این کمپانی دارای مدل‌های مختلفی بوده و برای موارد متعددی در انواع صنعت کاربرد دارد. با این که سابقه تاسیس شرکت اتوماسیون صنعتی اینوت چندان طولانی نیست، اما محصولاتی با کیفیت بالا و قابل رقابت با برندهای اروپایی را تولید می‌کند. از مدل‌های پر مصرف اینورتر اینوت می‌توان به: اینورتر  GD200A، اینورتر GD20، اینورتر GD20، اینورتر GD10، اینورتر CHF100A، اینورتر GD35 Series و اینورتر GD200L اشاره کرد.

     اینورتر اینوت

    از ویژگی‌های بازر این محصول می‌توان موارد زیر را بیان کرد:

    امکان کار با  ورودی برق تک فاز و سه فاز 

    امکان ریست اتوماتیک آلارم SPI را دارد

    پارامترهای مانند ACC، DEC، TIME  و  S-CURVEجداگانه برنامه ریزی می‌شود

    دریافت اختصاصی آلارم قطع فاز ورودی (SPI)

    دارای خروجی رله‌ای

    امکان فعالیت در هر دو دسته  OPEN  و  CLOSE LOOP

    دارای قابلیت تشخیص Light Load در حالت   Emergency Runing

    امکان استفاده از استفاده از شاسی RUN 

    مناسب برای کار با اکثر موتورها

    PLC و HMI اینوت

    PLC اینوت و HMI اینوت به طور بسیار گسترده‌ای برای استفاده در صنایع نساجی، مواد غذایی و آشامیدنی، صنایع بسته بندی، فولاد، ساختمان سازی، صنایع شیمیایی و... مناسب است. 

     PLC و HMI اینوت

    از سری‌های این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی سری IVC1L

    کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی سری IVC2

    کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی سری IVC3

    و...

    سیستم سروو جنرال

    محصولی با عملکرد بالا، قابل اطمینان و مناسب برای انواع محیط‌های صنعتی است. از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    رمزگذاری دوم برای پشتیبانی

    دارای پروتکل‌های ارتباطی CANopen  و  Modbus 

    ولتاژ ورودی VDC 20 ~ 60 VDC

    خرید انواع محصولات اینوت

    یکی از برندهای جهانی تولید اتوماسیون صنعتی، شرکت اتوماسیون صنعتی اینوت است. این شرکت انواع محصولات را تولید کرده و به عنوان یک شرکت با کیفیت در دنیا شناخته می‌شود. از محصولات اتوماسون صنعتی اینوت می‌توان به نمایشگر اینوت، سنسور فشار اینوت، PLC و HMI اینوت و... اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت و خرید محصولات اتوماسیون صنعتی اینوت می‌‎توانید از آزند کنترل؛ نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی اینوت از طریق واتساپ استعلام بگیرید.

  • LS

     شرکت اتوماسیون صنعتی ال اس

    شرکت اتوماسیون صنعتی ال اس

    یکی از شرکت‌های به نام در زمینه تولید اتوماسیون صنعتی، کمپانی ال اس است. شرکت اتوماسیون صنعتی ال اس دارای انواع مختلف محصولات اتوماسیون صنعتی بوده و تا کنون توانسته است جایگاه بالای در بین کشورهای صنعتی برای خود دست و پا کند. این شرکت با توجه به ساخت محیطی ایمن و پاک به تولید محصولات خود می‌پردازد. آزند کنترل نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی ال اس در این مطلب قصد دارد به معرفی اجمالی و کاملی در مورد این کمپانی بپردازد، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

    تاریخچه کمپانی ال اس

    شرکت اتوماسیون صنعتی ال اس در سال 1995 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات اتوماسیون صنعتی آغاز کرد و به مرور زمان توانست به توسعه محصولات خود بپردازد و تحقیقات و توسعه را سر لوحه کار خود قرار دهد. تا بتواند بهترین محصولات را برای زندگی شادتر و راحت‌تر همه مردم دنیا فراهم کند. این کمپانی با این شعار کار خود را آغاز کرده و به کار خود با پایبندی به این شعار ادامه می‌دهد.

    " ما با ارائه انرژی پاک و ایمن در حال ایجاد آینده‌ای روشن هستیم. ما با تامین انرژی هوشمند مناسب، زندگی امن و مرفه، آینده‌ای شاد را برای همه مشتریان خود تضمین می‌کنیم."

    در جدول زیر می‌توانید تاریخچه کمپانی ال اس را مشاهده کنید:

    تاریخچه کمپانی ال اس

    محصولات اتوماسیون صنعتی ال اس

    همان طور که در ابتدا ذکر شد این کمپانی محصولات متعددی را تولید می‌کند که در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین محصولات تولید شده توسط این کمپانی می‌پردازیم.

    پی ال سی ال اس

    پی ال سی ال اس یکی از پی ال سی های بسیار کاربردی و با کیفت است و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه هستند. از مدل‌های پی ال سی کمپانی ال اس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: پی ال سی ال اس XGT، پی ال سی ال اس XGB، پی ال سی ال اس GLOFA-GM، پی ال سی ال اس MASTER-K. پی ال سی تولید شده توسط این کمپانی دارای ویژگی‌های زیر هستند:

     پی ال سی ال اس

    دارای ورودی و خروجی آنالوگ

    کانتر با سرعت بالا

    امکان اتصال به نرم افزارهای  ویندوز، KGLWIN، XG5000

    دارای پورت ارتباطی RS-232 Ports

    سرعت پردازش  cpu: 42ns/step

    دارای 256 حلقه کنترل  PID

    تجزیه و تحلیل سیستم از طریق تاریخ عملیات، خطا و سیستم

    رابط کاربری آسان

    و موارد دیگری که برای هر سری از مدل‌ها متفاوت است.

    اچ ام آی ال اس

    رابط‌های ماشین انسانی (HMI) دستگاه‌ها و نرم‌افزارهایی برای نظارت و بهره‌برداری از امکانات اتوماسیون با استفاده از گرافیک طراحی شده، توسط کاربران هستند. پانل‌های XGT که با پلتفرم Windows CE توسعه یافته‌اند، دارای راحتی کاربر محور، عبارات واضح و واقعی، انتقال و کنترل سریع داده‌ها و نرم افزار آشنا را برای کاربران فراهم می‌کنند. 

     اچ ام آی ال اس

    دارای صفحه نمایش با ابعاد مختلف متناسب با مدل

    دارای رم سیستم 1000 کلمه و بیشتر متناسب با سیستم

    حافظه فلش برای پشتیبان گیری از برنامه و پارامتر

    ارتباط نیمه دوبلکس

    نرخ باود 1200 ~ 115200 bps که متناسب با مدل متغییر است

    تنظیم Master/Slave در دسترس است

    RS-232C/RS-485 2 CH جداگانه برای استفاده

    ورودی 24 ولت یا ورودی مستقیم 5 ولت توسط LS PLC

    کلید عملکردی مختلف

    دارای کلیدهای جهت دار ESC، ALM، SET، ENT، F1~F4،

    ویرایشگر پنل

    برنامه نویسی آسان و تنظیم HW

    و موارد دیگری که برای هر سری از مدل‌ها متفاوت است.

    اینورتر ال اس

    اینورتر ال اس یکی از اینورترهای با کنترل دورهای بسیار کاربردی و با کیفت است و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه هستند. از مدل‌های اینورتر شرکت اتوماسیون صنعتی ال اس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: اینورتر ال اس سری IG5A، اینورتر ال اس سری IS7، اینورتر ال اس سری H100، اینورتر ال اس سری M100، اینورتر ال اس سری IE5، اینورتر ال اس سری IP5، اینورتر ال اس سری IV5، اینورتر ال اس سری IC5. انکودرهای تولید شده توسط این کمپانی دارای ویژگی‌های زیر هستند:

     اینورتر ال اس

    ورودی دیجیتال و  ورودی آنالوگ

    مناسب برای استفاده سیستم جرثقیل و سیستم آسانسور

    درجه حفاظت IP 00

    دارای مدهای کنترل سرعت

    دارای شبکه ارتباطی مدوباس

    امکان افزایش گشتاور به صورت دستی و اتوماتیک

    امکان مدیریت سیستم در هنگام قطع ناگهانی و لحظه‌ای برق

    و موارد دیگری که برای هر سری از مدل‌ها متفاوت است.

    منبع تغذیه ال اس

    منبع تغذیه‌های ال اس دارای بهترین تجربه در صنعت راه آهن هستند. شرکت اتوماسیون صنعتی ال اس ایمنی و قابلیت اطمینان را بر اساس انباشته شده برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات بهبود بخشیده است. این کمپانی با ایجاد یک سیستم کامل از ولتاژ فوق العاده بالا تا توزیع برق در حوزه انتقال نیروی راه آهن، راه حل‌های یکپارچه قدرت را ارائه می‌دهد.

    سروو ال اس

    سروو ال اس به مانند دیگر محصولات این کمپانی مدل‌های متعددی دارند و برای کاربردهای متفاوتی مناسب هستند در ادامه به بررسی ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم:

     سروو ال اس

    کنترل بلادرنگ از طریق EtherCAT

    سرعت بالا، قابلیت بلادرنگ و مکانیزم همگام سازی

    سرعت ارتباط EtherCAT بهبود یافته (حداقل 250 us، پشتیبانی DC)

    حمایت از CoE، EoE و FoE

    فرکانس بهبود سرعت پاسخ (≒1kHz).

    پشتیبانی از موتورهای مختلف و درایو رمزگذار

    پشتیبانی از درایو روتاری، DD و موتور (پشتیبانی از موتور شخص ثالث)

    بهبود عملکرد کنترل

    پهنای باند کنترل بهبود یافته

    ارائه فیلتر شکاف 4 مرحله‌ای

    کنترل لرزش توسط FET بلادرنگ

    عملکرد تنظیم افزایش زمان واقعی

    و موارد دیگری که برای هر سری از مدل‌ها متفاوت است.

    خرید انواع محصولات ال اس

    یکی از برندهای جهانی تولید اتوماسیون صنعتی شرکت اتوماسیون صنعتی ال اس است. این شرکت انواع محصولات را تولید کرده و به عنوان یک شرکت سبز در دنیا شناخته می‌شود. از محصولات اتوماسون صنعتی ال اس می‌توان به پی ال سی ال اس، اچ ام آی ال اس، اینورتر ال اس، منبع تغذیه ال اس، سروو ال اس و... اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت و خرید محصولات اتوماسیون صنعتی کمپانی ال اس می‌‎توانید از  آزند کنترل؛ نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی ال اس از طریق واتساپ استعلام بگیرید.

  • Panel Master

    شرکت اتوماسیون صنعتی پنل مستر (Panel Master)

    یکی از شرکت‌های تولید کننده قطعات اتوماسیون صنعتی شرکت اتوماسیون صنعتی پنل مستر (Panel Master) یا Cermate است که در تایوان فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته تاکنون جایگاه خود را در بازارهای جهانی باز کند. کمپانی پنل مستر محصولات متعددی مانند اچ ام ای، سروو، پانل مستر و... را تولید و عرضه کرده است. در ادامه بیشتر با این برند آشنا خواهیم شد.

    تاریخچه کمپانی پنل مستر (یا Cermate)

    پنل مستر (یا Cermate) یک تولید کننده رابط ماشین انسانی (HMI) و دروازه ارتباطات است که در تایوان واقع شده است و در سال 2003 تأسیس شده است. این کمپانی یک تیم تحقیق و توسعه حرفه‌ای بوده و یک تیم گسترده و متخصص را برای ارائه محصولات بهتر در اختبار دارد. پنل مستر (یا Cermate) با تجربه در تولید فناوری با کیفیت بالا بوده، که بهترین راه حل‌ها را برای کاربران نهایی و مشاغل OEM / ODM ارائه می‌دهد.این کمپانی همچنین نرم‌افزاری تولید می‌کنید که به شما کمک می‌کند راه‌حل‌های ایمن‌تر و پیشرفته‌تر اچ ام آی HMI را با کارایی و سهولت بیشتر توسعه دهید. 

    محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی پنل مستر (یا Cermate)

    کمپانی پنل مستر (یا Cermate) تاکنون توانسته محصولات متعددی را تولید کند که به 2 دسته سخت افزار و نرم افزار تقسیم می‌شود و به شرح زیر است:

    سخت افزار‌های پنل مستر (یا Cermate)

    از جمله سخت افزارهای صنعتی که این کمپانی تولید می‌کند به شرح زیر است:

    اچ ام ای HMI پنل مستر

      این کمپانی تاکنون 4 سری اچ ام آی اچ ام آی پنل مستر سری PX، اچ ام آی (HMI) پنل مستر سری PK2، اچ ا‌م آی (HMI) پنل مستر سری PT2، اچ ام آی پنل مستر سری PA2 تولیو و به بازار عرضه کرده است که هر سری دارای مدل‌های گوناگون هستند که در مجموع 17 مدل اچ ام ای (HMI) پنل مستر این کمپانی را تشکیل می‌دهند.

    فضای ابری

      راه حل S-Box پنل مستر (یا Cermate)، HMI‌های سریال را قادر می‌سازد تا داده‌ها را در فضای ابری آپلود کنند، به اشتراک گذاری داده ها و به روز رسانی برنامه برای PLC هدف بپردازد و همچنین پشتیبانی از عملکرد برنامه ریزی برای کنترل آسان دستگاه‌های مورد نظر را نیز انجام دهد. از دیگر عملکردهای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • داده‌های زمان واقعی، تجزیه و تحلیل داده ها، برنامه ریزی کنترل گرافیکی و ثبت داده ها
    • "عملکرد سگ نگهبان" زمانی فعال می‌شود که پیام دمای بیش از حد از S-Box دریافت شود.
    • ارسال پیام های آلارم هنگام بروز مشکل از سیستم.
    • پشتیبانی از چندین درایور برای دستگاه های مورد نظر

    نرم افزار‌های پنل مستر (یا Cermate)

    از دیگر تولیدات این کمپانی نرم افزار است که به شرح هر کدام خواهیم پرداخت

    • IDCS: سرویس اتصال بین دستگاه‌ها یک اتصال پایه ابری است که جمع آوری داده، کنترل، نظارت، آپلود و دانلود برنامه از PLC یا HMI را ارائه می‌دهد.
    • PanelVision: یک نرم افزار نسخه کامپیوتر با دسترسی از راه دور چند صفحه برای HMI در سایت برای انجام تجزیه و تحلیل داده‌ها که کار با آن برای کاربر، امن و آسان است.
    • PanelExpress: یک نرم افزار برنامه نویسی SCADA با ارتباطات MQTT. در صورتی که یک HMI برای پروژه کافی نباشد، PE یک راه حل میانبر و فشرده برای هر کاربر HMI برای ارتقا به نسخه SCADA ارائه می‌دهد.
    • HMI قابل حمل: این نرم افزار برای دستگاه‌های قابل حمل برای جمع آوری و نظارت بر داده‌ها در یک پایگاه زمان واقعی است.
    • t-Manager: برای دستگاه یا PLC برای اتصال IDCS.
    • طراح PM: نرم افزار ویرایش HMI.

    همه نرم افزارهای Cermate به شما کمک می کنند در عصر اینترنت آسان تر، هوشمندانه تر و ایمن تر کار کنید. Cermate پنل مستر (یا Cermate) نه تنها نرم افزاری را برای پروژه‌های ارائه می‌دهد، بلکه خدمات حرفه‌ای را در راه حل‌های سخت افزاری نرم افزار محور نیز ارائه می‌دهد. مانند اتوماسیون ماشین، اتوماسیون ساختمان، اتوماسیون کارخانه و مدیریت انرژی.

    خرید محصولات پنل مستر (یا Cermate) به صورت آنلاین

    آنچه در این مطلب به بررسی آن پرداختیم، معرفی شرکت اتوماسیون صنعتی پنل مستر یا همان Cermate است. این کمپانی تا کنون محصولات سخت افزاری و نرم افزاری زیادی مانند HMI و... تولید کرده است و توانسته در کنار کیفیت بالا و تنوع محصولات جایگاه خود را در بازار جانی پیدا کند. همچنین شما می‌توانید این محصول را از آزندکنترل نمایندگی محصولات پنل مستر خریداری کنید.

  • Sanyu

    شرکت اتوماسیون صنعتی سانیو

    یکی از برندهای شناخته شده در زمینه محصولات اتوماسیون صنعتی شرکت اتوماسیون صنعتی سانیو (SANYU) است. این برند در حال حاضر انواع سروو، اینورتر، نرم استارت، دستگاه جوش اینورتر را تولید کرده و با برندهای بزرگ دنیا مانند: برند زیمنس، برند فتک و... در حال رقابت است. در این مطلب به طور اجمالی به معرفی انواع محصولات کمپانی سانیو پرداخته و ویژگی هر یک را شرح می‌‌‌دهیم.

    تاریخچه کمپانی سانیو

    همان طور که گفته شده کمپانی سانیو یکی از پیشگامان تولید اینورتر، سرو موتور و... است که در سال 1949 در چین  و تحت لیسانس سانیو ژاپن شروع به فعالیت کرد. محصولات این کمپانی تا کنون توانسته‌اند استانداردهای بین المللی مانند CE، SGS، CCC، ISO9001-2015  را کسب کند. محصولات اتوماسیون صنعتی تولید شده توسط این کمپانی به بیش از پنجاه کشور جهان در قاره‌های مختلف مانند: آمریکا، اروپا، آفریقا، آسیا و... ارسال می‌شود و می‌توان گفت بازار جهانی را در دست گرفته است. شرکت اتوماسیون صنعتی سانیو از یک گروه تحقیقاتی متخصص با مدراک عالی دکترا و کارشناسی ارشد برخوردار است. این کمپانی همیشه در تلاش است تا نیاز مشتریان خود را برآورده کند در نتیجه به کمک گروه تحقیقاتی که در اختیار دارد به روزترین محصولات را تولید می‌کند.

    محصولات اتوماسیون صنعتی سانیو

    شرکت اوماسیون صنعتی سانیو تا کنون انواع سروو، اینورتر و... را تولید کرده است. در این بخش قصد داریم به بررسی ویژگی‌های فنی محصولات این برند بپردازیم.

    اینورتر سانیو

    اینورترهای سانیو در مدل‌ها و سری‌های مختلف تولید شده و برای استفاده در کاربردهای سنگین و عمومی مناسب است. این محصول کمپانی سانیو در مدل‌های سه فاز و تک فاز تولید و عرضه می‌شود. مدل‌های اینورتر این کمپانی عبارت است از: 

    اینورتر سانیو سری SY2000

    اینورتر سانیو سری SY5000

    اینورتر سانیو سری SY8600

    اینورتر سانیو سری SY9000

    از ویژگی‌های اینورتر سانیو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

     اینورترهای کمپانی سانیو در مدل‌ها و سری‌های مختلف تولید می‌شود

    دارای مدل‌های تک فاز و سه فاز تولید می‌شود.

    دارای توان از 4 کیلووات تا 360 کیلوات در برخی از مدل‌ها

    بالا بردن راندمان کاری، پایداری و دقت بالا

    توانایی بالا در جهت کنترل دور موتورهای بار سنگین

    قابلیت پیشرفته تطبیق سرعت  Speed Track Mode

    امکان پیشرفته تطبیق سرعت  Speed Track Mode

    قابلیت اعمال مجزا و قابل کنترل دو مرحله Acc و Dec 

    امکان ذخیره سه خطای آخر با علت وقوع تک تک خطاها

    کاملا بی‌صدا

    مناسب برای انواع موتور با گشتاورهای متفاوت

    دارای امکانات زیاد و متعدد

    قابلیت پیشرفته کنترل و تغییر همزمان 4 موتور

    دارای حفاظت در مقابل خطاها از جمله خطاهای مربوط به فازهای ورودی و خروجی ، Under Voltage، Over Voltage ، Over Load , Over Current، Over Heat

    قابلیت عکس العمل سریع جهت دستیابی به گشتاور مطلوب

    بهینه کردن مصرف انرژی و ضریب قدرت

    قابلیت وکتور کنترل، جدا شدن کی پد، کنترل V/F، توقف و شروع مجدد آنی، تنظیم پسورد

    دارای ورودی و خروجی به صورت آنالوگ VDC-0010 و mA 4-20 و 8 ورودی دیجیتالی به همراه PLC داخلی بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر.

    و ویژگی‌های دیگر که بیانگر قدرت بالای این اینورتر است.

     اینورتر سانیو • دارای ورودی و خروجی به صورت آنالوگ

    سرو سانیو

    یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط کمپانی سانیو، سروو سانیو است که برای استفاده در  صنایع عمومی و سنگین کاربرد دارد. این محصول دارای یک سری با مدل SY2000 است. که در ادامه به بررسی ویژگی‌های فنی آن می‌پردازیم:

     سروو سانیو که برای استفاده در  صنایع عمومی و سنگین

    دارای 5 خروجی دیجیتال و 9 ورودی دیجیتال 

    دارای دو ورودی آنالوگ با سطح ولتاژ 10Vdc

    سروو سانیو دارای رنج توان 0.1 تا 11 کیلووات است

    دارای شبکه‌های ارتباطی متعدد مانند ارتباط مدباس و پروتکل RS485

    دارای پورت به صورت سفارشی مانند ETHERCAT

    دارای مقاومت ترمز داخلی درایو

    امکان پشتیبانی و کنترل سه پارامتر سرعت، گشتاور و موقعیت 

    سرووهای سانیو دارای دو نوع انکودر افزایشی و مطلق است

    دارای موتور ترمزدار و بدون ترمز

    CPU  مورد استفاده در کمپانی سانیو ساخت برند  intel

    سافت استارتر سانیو

    آخرین محصول شرکت اتوماسیون صنعتی سانیو که به معرفی آن می‌پردازیم سافت استارتر یا نرم استارت سانیو است. این محصول با کیفیت بالا بوده و در سری‌های سافت استارتر سانیو سری 2000-SJR، سافت استارتر سانیو سری 5000-SJR، سافت استارتر سانیو سری 0003-SJR تولید و عرضه می‌شود. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم:

    •  سافت استارتر سانیو دارای قابلیت اعمال Start Kick 

    به کنتاکتور بای پس نیاز دارد

    دارای رله‌های قابل برنامه ریزی

    دارای قابلیت اعمال Start Kick با قابلیت تنظیم زمان و گشتاور

    امکان تنظیم همزمان ولتاژ و جریان برای را اندازی

    امکان ایجاد تاخیر در زمان راه اندازی جهت دستیابی به شرایط مطلوب

    عمر و دوام بالا

    مناسب برای صنایع و اتوماسیون صنعتی

    دارای نمایشگر LED، گرافیکال (Text) و نامریکال

    دمای عملکردی محیط برابر است با 10- تا 40 درجه سانتی‌گراد

    رطوبت عملکردی محیط برابر است با بالا تر از 95 درصد بدون متراکم شدن قطرات آب 

    لرزش <5.9 متر در ثانیه

    دارای خروجی نقطه اتصال

    ورودی -خروجی ارتباطی RS485 ترمینال سیگنال ورودی و خروجی ارتباط RS485، می‌تواند برای اتصال چندین سافت استارتر استفاده شود.

    خرید محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی سانیو

    آزند کنترل نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی سانیو در این مطلب به معرفی این برند پرداخته و در مورد ویژگی‌های محصولات تولید شده در این کمپانی صحبت کرده است. همان طور که در بالا اشاره شده محصولات اتوماسیون صنعتی سانیو بر مبنای توسعه و تحقیق و کاربری راحت طراحی و تولید می‌‌شود. از محصولات این شرکت می‌توان به سروو سانیو، اینورتر سانیو و سافت استارتر اشاره کرد. برای خرید محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی سانیو می‌توانید به آزندکنترل نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی سانیو مراجعه کنید.

  • Schneider

    شرکت اتوماسیون صنعتی اشنایدر

    شرکت اتوماسیون صنعتی اشنایدر در میان برند‌های معتبر جهان در زمینه تولید محصولات اتوماسیون صنعتی بسیار شناخته شده است. کمپانی اشنایدر محصولات متعددی مانند سافت استارتر، اینورتر، خازن، لیمیت سوئیچ، کنتاکت و موارد دیگر را تولید و عرضه می‌‌کند در ادامه بیشتر با این کمپانی و محصولات تولیدی آن آشنا خواهید شد.

    تاریخچه کمپانی اشنایدر

    شرکت اتوماسیون صنعتی اشنایدر  با این شعار خدمات ارائه می‌دهد :

    «ماموریت ما شریک دیجیتالی شما برای پایداری و کارایی است»

    شرکت اتوماسیون صنعتی اشنایدر با یکپارچه‌سازی فناوری‌های فرآیند و انرژی پیشرو در جهان، محصولات، کنترل‌ها، نرم‌افزارها و خدمات متصل به فضای ابری، در کل چرخه عمر، امکان مدیریت یکپارچه شرکت را برای خانه‌ها، ساختمان‌ها، مراکز داده، زیرساخت‌ها و صنایع فراهم می‌کنید. این کمپانی د راستای استاندارهای باز ا و اکوسیستم‌های مشارکتی فعالیت می‌کند. شرکت اشنایدر در بیش از 100 کشور جهان و با نیروی بالغ بر 135000 در حال فعالیت است.

    هدف اشنایدر این است که همه را توانمند سازد تا از انرژی و منابع خود حداکثر استفاده را ببرند و برای همه پیشرفت و پایداری ایجاد کنند که از آن به زندگی روشن یاد می‌کنند. شرکت اتوماسیون صنعتی اشنایدر معتقد است، دسترسی به انرژی و دیجیتال یکی از حقوق اساسی بشر است. نسل ما با یک تغییر تکتونیکی در انتقال انرژی و انقلاب صنعتی مواجه است که توسط دیجیتالی شدن شتابان در دنیای برقی تر کاتالیز شده است. الکتریسیته کارآمدترین و بهترین بردار برای کربن زدایی است.

    محصولات کمپانی اشنایدر

    در این بخش به بررسی برخی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی می‌پردازیم و ویژگی هر یک را شرح می‌دهیم:

    حفاظت اشنایدر

    محصولات حفاظت اشنایدر دارای کاربردهای متعددی بوده و برای مصارف خانگی و صنعتی ساخته شده است. شرکت اتوماسیون صنعتی اشنایدر از اولیه تا پیشرفته‌ترین نیازهای حفاظتی را رفع می‌کند.از جمله سری‌های این محصول می‌توان به سری 9 اشنایدر الکتریک اشاره کرد که سطح نهایی انطباق، عملکرد و قابلیت اطمینان را ارائه می‌دهد. همچنین سری‌های Resi9 و Easy9 برای توزیع برق در خانه‌ها و سری Multi9 طراحی شده برای کاربردهای صنعتی. این محصولات با طیف گسترده‌ای از محفظه‌ها، قطع کننده‌های مدار مینیاتوری (MCB)، دستگاه‌های جریان باقیمانده (RCD)، دستگاه‌های حفاظت از نوسانات (SPD)، دستگاه‌های تشخیص خطای قوس الکتریکی (AFDD) و همچنین راه حل‌های هوشمند لوازم جانبی، مزایا و آرامش خاطر را به همراه دارد.

    حفاظت اشنایدر

    بیمتال اشنایدر

    یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط این کمپانی بیمتال یا بی متال است. در ادامه به بررسی بیشتر بیمتال اشنایدر خواهیم پرداخت:

    تنظیم مجدد دستی یا خودکار

    فلپ قابل آب بندی

    کیت پیش سیم کشی

    نصب مستقیم بر روی کنتاکتورهای TeSys Deca

    بلوک ترمینال برای نصب جداگانه

    تنظیم مجدد برق از راه دور به عنوان یک گزینه موجود است

    اتصال دهنده ها: ترمینال فنری، گیره پیچ، بلوک ترمینال EverLink (LRD3)

    کلاس 10 A و 20

    حفاظت ایمن و موثر

    نصب ساده

    تنظیم مجدد دستی خودکار یکپارچه

    می توان آن را با کنتاکتورهای TeSys Deca ترکیب کرد تا یک استارت بسیار بهینه را تشکیل دهد

    محافظت در برابر اضافه بار موتور و از دست دادن فاز.

    مکمل کامل قطع کننده‌های مدار مغناطیسی برای مدیریت حفاظت حرارتی موتورها.

    گزینه‌های بازنشانی دستی، راه‌دور یا خودکار قابل انتخاب برای مدیریت بهتر فرآیند.

    بیمتال اشنایدر

    پوش باتن اشنایدر

    پوش باتن اشتایدر دارای سری‌های مختلفی بوده که هر کدام کارکرد خواص خود را دارند. پوش باتن اشنایدر همه مدل‌های شستی را تولید کرده و در این راه پیشتاز است. از ویژگی بارز این محصول می‌توان به کاربری راحت و راحتی در مونتاژ اشاره کرد. برای خرید پوش باتن اشنایدر می‌توانید به آزندکنترل نمایندگی پوش باتن اشنایدر مراجعه کنید.

    پوشن باتن اشنایدر

    کلید حرارتی اشنایدر

    کلید حرارتی اشنایدر امکان حفاظت از موتور در برابر  اتصال کوتاه و اضافه بار را فراهم می‌کند. این محصول دارای بازه جریان یا آمپر مختلف هستند و در اصطلاح تخصصی به کلید‌های  MPCB هم شناخته می‌شوند.

    کلید حرارتی

    این محصول دارای ویژگی‌های مانند:

    طیف گسترده‌ای از GV، مغناطیسی، مغناطیسی حرارتی، اندازه‌های مختلف (GV2، GV3، GV4)

    نصب و کار با پیچ های چند استاندارد آسان تر است

    اتصال برق ایمن و طولانی مدت با پایانه‌های EverLink

    تجربه مشتری دیجیتال برای اسناد فنی

    عملکرد زیست محیطی محصول

    کلید اتوماتیک اشنایدر

    یکی از محصولات اتوماسیون صنعتی تولید شده توسط کمپانی اشنایدر کلید اتوماتیک اشنایدر است که داری ویژگی‌های زیر است:

    کلید اتوماتیک اشنایدر

    جریان نامی 16 تا 630 A

    9 ظرفیت قطع برای 2 اندازه قطع کننده مدار تا 250 A: 25، 36، 50، 70، 100، 150، 200 کیلو آمپر در 415 ولت و تا 630 A: 36، 50، 70، 100، 150، 200 کیلو آمپر در 415 ولت

    هر دو قطع کننده مدار با 75 و 100 کیلو آمپر در 690 ولت

    نسخه‌های 1، 2، 3 و 4 قطبی موجود است

    طیف وسیعی از حفاظت‌های الکترونیکی و حرارتی مغناطیسی

    واحد سفر پیشرفته با اندازه‌گیری توان یکپارچه: I، U، P، E، THD، f، CosPhi

    واحدهای سفری قابل تعویض برای ارتقاء پنل خود با عملکردهای هوشمندتر

    سیستم سیم کشی دوشاخه و آماده و لوازم جانبی ارتباطی

    تعداد زیادی گزینه برای لوازم جانبی و لوازم جانبی (قابل نصب در میدان)

    حفاظت نشت زمین یکپارچه از طریق MicroLogic Vigi (شکن مدار نشتی زمین - ELCB)

    آسان و کارآمد

    دو اندازه قاب استاندارد برای راحتی 

    صرفه جویی در فضا، زمان و تلاش با حفاظت نشت زمین یکپارچه (ELCB)، در اندازه قاب قطع کننده مدار قالبی (MCCB)

    تعویض آسان واحدهای سفر و لوازم جانبی استاندارد در طول زمان

    کلید مینیاتوری اشنایدر

    کلید مینیاتوری اشنایدر این کلید در برابر جریان عیر مجاز از مدار التریکی محافظت می‌کند. این کلیدهای مینیاتوری داری بازه جریان متعددی داشته و برای کاربردهای متفاوت مناسب هستند.

    کلید مینیاتوری

    خازن اشنایدر

    علاوه بر محصولاتی که تا کنون نام برده شد، محصول دیگری که شرکت اتوماسیون صنعتی تولید می‌کند، خازن اشنایدر است. خازن‌های تولید شده توسط کمپانی اشنایدر دارای رنج توانی متفاوتی است که کاربرهای متفاوتی داشته و صنایه مختلف را پشتیبانی می‌کند.

    خازن اشنایدر

    سوئیچ اشنایدر

    سوییچ اشنایدر دارای مدل‌های مختلفی مانند لیمیت سوییچ، غلطکی دو طرفه، غلطکی یک طرفه، فلزی با سرس میله‌ای، قرقره‌ای و... است. از جمله ویژگی این محصول کمپانی اشنایدر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    سوییچ اشنایدر

    برای کاربردهای بالابر و جابه‌جایی مکانیکی

    برای نصب و نگهداری آسان طراحی شده است

    فیوز کارتریج 10A، محافظ اتصال کوتاه نوع gG

    دوام مکانیکی 2 میلیون سیکل

    درجه حفاظت IP66 و IK07

    کنتاکتور اشنایدر

    کنتاکتور اشنایدر با توان‌های مختلف تولید و عرضه شده است. این محصول محدوده کامل برای کاربردهای مختلف را ارائه می‌دهد. کنتاکتورهای استاندارد یا معکوس، ستاره- مثلث، توسط ترانسفورماتور خودکار، و غیره کنترل شده از طریق AC، DC، مدار کنترل DC کم مصرف از جمله ویژگی‌های این  محصول است.

    کنتاکتور اشنایدر

    همچنین اتصال دهنده‌های مانند پیچ‌های چند استاندارد، بلوک ترمینال EverLink، ترمینال فنری، اتصال حلقه‌ای

    با دیگر استاندارهای جهانی برای محیط‌های سخت مناسب است. این محصول نصب مستقیم آسان و ایمن بین کنتاکتور و قطع کننده مدار، به لطف بلوک ترمینال EverLink (از 40 تا 65 A) را فراهم کرده است.

    سافت استارتر اشنایدر

    سافت استارتر اشنایدر  یا دستگاه‌های حفاظت از نوسانات (SPD) می‌توانند سنبله را تا حدود 15 کیلو ولت کاهش دهند که این مقداری است که اکثر وسایل متصل می‌توانند تحمل کنند. 

    سافت استارتر اشنایدر

    اینورتر اشنایدر

    اخرین محصولی که به معرفی آن خواهیم پرداخت اینورتر اشنایدر است. اینورتز اشنایدر دارای سری‌های متعدد با کاری و ویژگی‌های منحصر به فرد است. از جمله مدل‌های این اینورتر می‌توان به اینورتر اشنایدر سری ATV11، کنترل دور  اشنایدر سری ATV31، اینورتر اشنایدر سری ATV312، اینورتر اشنایدر سری ATV12، اینورتر اشنایدر سری ATV71، اینورتر اشنایدر سری ATV212، اینورتر اشنایدر سری ATV61، اینورتر اشنایدر سری ATV310، اینورتر اشنایدر سری ATV340، اینورتر اشنایدر سری ATV930  اشاره کرد.

    اینورتر اشنایدر

    از ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    دارای 4 ورودی دیجیتال و یک ورودی آنالوگ

    قابلیت افزایش گشتاور 150 تا 170 درصد

    امکان فرکانس سوئیچینگ تا 16 کیلو هرتز

    دارای یک خروجی رله، یک خروجی آنالوگ و یک خروجی دیجیتال

    دارای فرکانس خروجی 0.1 تا 400 هرتز

    دارای مدهای کنترلی ولتاژ- فرکانس، کنترل برداری بدون سنسور، کنترل فن و پمپ

    قابلیت حفاظت در برابر اضافه جریان، افزایش و کاهش ولتاژ، در برابر اضافه بار، افزایش بیش از حد دما

    دارای کنترلر PID داخلی

    مدل‌های ATV12H018M2 تا ATV12H075M3 دارای محدوده دمای عملکرد 10- تا 40+ درجه سانتی‌گراد بدون کاهش جریان دهی و مدل‌های ATV12HU15M2 تا  ATV12HU40M3 دارای محدوده دمای عملکرد 10- تا 50+ بدون کاهش جریان دهی هستند.

    دارای ولتاژ 200 تا 240 ولت

    دارای سیستم خنک کننده هیت سینک و فن

    دارای استاندارد NOM، GOST، IEC 61800-5-1، CE، UL، IEC 61800-3، C-Tick، CSA

    دارای درجه حفاظتی IP20

    خرید محصولات اتوماسیون صنعتی اشنایدر

    همان طور که گفته شد کمپانی اشنایدر یکی از برندهای به نام تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی است و تاکنون محصولات زیادی را تولید و عرضه کرده است. محصولات این کمپانی شامل: بیمتال اشنایدر، کلید جرارتی اشنایدر، اینورتر اشنایدر، سافت استارت اشنایدر و... است. این محصولات با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند. برای خرید این محصولات می‌توانید به آزندکنترل نمایندگی محصولات اشنایدر مراجعه کنید.

  • SIEMENS

    شرکت اتوماسیون صنعتی زیمنس

    شرکت اتوماسیون صنعتی زیمنس

    شرکت اتوماسیون صنعتی زیمنس سال‌ها است که در کشور آلمان آغاز به کار کرده و به مرور زمان موفق شد بازارهای جهانی را به دست گیرد. در حال حاضر محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس در کشورهای صنعتی دنیا مانند: آمریکا، انگلستان، چین و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. آزند کنترل نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس، در این مطلب به بررسی کمپانی زیمنس پرداخته و نگاه اجمالی به محصولات این برند خواهد داشت. 

    تاریخچه کمپانی زیمنس

    جالب است بدانید که کمپانی زیمنس کار خود را از یک کارگاه کوچک در زیر زمین یک خانه آغاز کرد. زیمنس  در حال حاضر یک شرکت فناوری متمرکز بر صنعت، زیرساخت، حمل و نقل و مراقبت‌های بهداشتی است. از کارخانه‌های با منابع کارآمدتر، زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیر، ساختمان‌ها و شبکه‌های هوشمندتر گرفته تا حمل‌ونقل تمیزتر و راحت‌تر و همچنین مراقبت‌های بهداشتی پیشرفته همه در کمپانی زیمنس انجام شده و این کار را با هدف افزودن ارزش واقعی برای مشتریان انجام می‌دهد. این کمپانی با ترکیب دنیای واقعی و دیجیتال، به مشتریان خود قدرت می‌دهد تا صنایع و بازارهای خود را متحول کنند و به آن‌ها کمک می‌‌کند تا زندگی روزمره را برای میلیاردها نفر تغییر دهند.

    شرکت اتوماسیون صنعتی زیمنس در سال‌های اخیر بر حوزه‌های برق‌ سازی، اتوماسیون و دیجیتالی ‌سازی تمرکز کرده است. زیمنس یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فناوری‌های کم مصرف و صرفه جویی در مصرف انرژی در جهان، تامین کننده پیشرو در سیستم‌های تولید و انتقال نیرو، همچنین تشخیص پزشکی است.   کمپانی زیمنس در سال مالی 2021 که در 30 سپتامبر 2021 به پایان رسید توانست 62.3 میلیارد یورو درآمد کسب کنند و درآمد خالص این کمپانی 6.7 میلیارد یورو بوده است. تا 30 سپتامبر 2021، این شرکت حدود 303000 کارمند در سراسر جهان داشته است و احتمال در حال حاضر این ارقام بیشتر شده‌اند.

    شعار کمپانی زیمنس: «ما به عنوان یک شرکت فناوری متمرکز، دنیای واقعی و دیجیتال را ترکیب می‌کنیم و به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا با چالش‌های بزرگ زمان ما روبرو شوند. کسب‌وکارها و سازمان‌های محلی ما از آزادی کارآفرینی برای ارائه خدمات به مشتریان و بازارهای خود به بهترین شکل ممکن بهره می‌برند، ساختار به سمت ایجاد ارزش برای مشتریان، ایجاد فناوری با هدف و در نتیجه تغییر زندگی میلیاردها نفر برای بهتر شدن است. ما فناوری ایجاد می‌کنیم تا زندگی روزمره را متحول کنیم.»

    تحقیق و توسعه در زیمنس

    زیمنس هر ساله درصدی از منابع انسانی خود را به تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد که یک استاندارد برتر در صنعت است. این کمپانی همچنین بیش از 10 درصد از درآمد سالانه خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می‌کند تا فناوری و محصولات جدید را به مشتریان خود ارائه دهد. شرکت اتوماسیون صنعتی زیمنس یکی از پیشگامان در زمینه تحقیق و توسعه اتوماسیون صنعتی است.

    محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس

    همان طور که مشاهده کردید این کمپانی در زمینه‌های مختلفی فعالیت کرده و محصولات متعددی را در زمینه اتوماسیون صنعتی تولید می‌کند. در این بخش به معرفی برخی از محصولات کمپانی زیمنس می‌پردازیم:

    پی ال سی زیمنس

    یکی از پر کاربردترین محصولات اتوماسیون صنعتی PLC (پی ال سی) است که در تمام صنایع بزرگ و کوچک و حتی ساختمان‌ها نیز می‌توان‌ آن‌ها را مشاهده کرد و زیمنس یکی از پیشگامان و برترین تولید کنندگان پی ال سی است. این کمپانی متناسب با نیاز روز جامعه تاکنون 4 مدل پی ال سی گوناگون تولید کرده است که برای استفاده در صنایع گوناگون مناسب است. مدل‎های تولید شده توسط کمپانی زیمنس عبارت است از: 

     پی ال سی زیمنس

    Modular PLC  یا پی ال سی ماژولار، پی ال سی کامپکت (Compact PLC) یا یکپارچه، Rack PLC یا پی ال سی رک و mini plc  مینی پی ال سی یا لوگو. از ویژگی‌های بارز پی ال سی‌ یمنس می‌توان به مواردی مانند: دارای کیفیت مطلوب، قابلیت افزایش ورودی و خروجی در برخی مدل‌ها، قابلیت مقیاس پذیری، دارای درجه حفاظت IP2، دارای  CPU هایی با کلاس‌های عملکردی مختلف، امکان گسترش با سه ماژول ارتباطی (CM) و هشت ماژول سیگنال  (SM) در برخی از مدل‌ها، دارای خروجی رله‌ای و ولتاژ 24 ولت و... اشاره کرد.

    اچ ام آی زیمنس

    یکی دیگر از محصولات به نام و پر کاربرد شرکت اتوماسیون صنعتی زیمنس اچ ام آی (HMI) است. این محصول کمپانی زیمنس دارای مدل‌های مختلفی با کارکردهای مختلف است و برای اجرای برنامه‌های تصویری با کارایی و عملکرد بالا طراحی شده است. اچ ام ای زیمنس با ابعاد مختلف صفحه نمایش (4، 7، 9، 12 و...) طراحی شده است و دارای مدل‌های با کی پد و بدون کی پد است. یکی دیگر قابلیت‌های این محصول این است که به صورت واید اسکرین بوده و قابلیت نصب به شکل عمودی را دارد. همچنین این اچ ام آی های زیمنس امکان ساپورت پنل‎های SIMATIC HMI Comfort و پنل‌های  SIMATIC HMIرا دارند. 

     اچ ام آی زیمنس

    در واقع اچ ام ای زیمنس به دو سری کلی اچ ام ای (HMI) بیسیک زیمنس و اچ ام ای (HMI) کامفورت زیمنس تقسیم می‌شوند که دارای ویژگی‌های بیشماری مانند موارد زیر هستند:

    • دارای صفحه نمایش در ابعاد مختلف
    • امکان اتصال به انواع پورت‌های مدباس، پروفی نت، پرفیباس، اترنت، USB و...
    • امکان اتصال به انواع پی ال سی زیمنس LOGO ،S7-1200 ،S7-1500 ،S7-300 ،S7-400 ،WINAC ،ALLEN BRADLEY(ETHERNET/IP) ،MITSUBISHI(MC TCP/IP) ،MODICON(MODBUS TCP/IP)
    • دارای حافظه داخلی 
    • دارای حافظه اجرایی
    • قابلیت MASTER شدن
    • قابلیت نمایش اطلاعات بصورت منحنی
    • دارای پاور ورودی 24 ولت
    • قابلیت اتصال به اینورتر، سرو درایو و هر وسیله ای که پورت PROFBAS دارد
    • امکان اتصال اچ ام آی  به PLC 
    • قابلیت ذخیره دیتا کاملا منعطف بر اساس نیاز کاربر
    • قابلیت SLAVE شدن 
    • دارای قابلیت ماکرونویسی برای انجام محاسبات و اعمال منطقی
    • توانایی نمایش دادن انیمیشن 
    • امکان کنترل از راه دور
    • دارای RTC به منظور عملکرد در تاریخ و ساعات معین
    • قابلیت برنامه نویسی با نرم افزار 
    • دارای کلید فشاری (در برخی مدل‎ها)
    • قابلیت پخش فیلم (در برخی مدل‎ها)
    • قابلیت پخش صدا (در برخی مدل‎ها)

    اینورتر زیمنس

    اینورترهای تولید شده توسط کمپانی زیمنس دارای مدل‌های مختلفی بوده و کاربردهای متفاوتی نیز دارند. از مدل‌های پر کاربرد اینورتر زیمنس می‌توان به مواردی مانند: اینورتر V20   زیمنس، اینورتر G120C  زیمنس، اینورتر G120  زیمنس، اینورتر میکرومستر 440 زیمنس، اینورتر میکرومستر 430 زیمنس، اینورتر میکرومستر 420 زیمنس اشاره کرد. اگر بخواهیم برخی از ویژگی‌های مشترک بین تمام این مدل‌ها را برشماریم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

     اینورتر زیمنس

    نصب سریع و آسان

    قابل راه اندازی با کی پد جدا شونده

    کاهش و بهینه سازی مصرف انرژی

    امکان تنظیم و ذخیره پارامترها

    امکان مانیتور کردن اطلاعات درایو

    همان طور که مشاهده کردید این محصول کارایی بالایی داشته و برای استفاده در اکثر صنایع طراحی شده است.

    منبع تغذیه زیمنس

    منبع تغذیه زیمنس سری s7-300، منبع تغذیه زیمنس سری s7400، منبع تغذیه زیمنس سری s7-1500، منبع تغذیه سیتاپ زیمنس ((siemens sitop power supply، انواع منابع تغذیه لوگو ورژن 8، منبع تغذیه زیمنس سری s7-1200 مدل‌های مختلف منبع تغذیه هستند که توسط شرکت اتوماسیون صنعتی زیمنس تولید شده‌اند. این منبع تغذیه برای استفاده در تغذیه انواع PLC ،HMI، کنترلرهای دما، تکس پنل و... مناسب است و از کارایی و کیفیت بالایی نیز برخوردار است. از مزایای بارز این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    بازدهی بالا

    پایدار و کارآمد

    مقاوم در برابر ارتعاش و شوک

    ایجاد گرمای تولیدی کم

    دارای منبع تغذیه سوئیچینگ

    توان مصرفی کم

    کوچک و کاربردی

    قیمت مناسب

    مواردی را که در بالا ذکر کردیم جز ویژگی‌های مشترک منبع تغذیه زیمنس است. برای اطلاعات بیشتر در مورد منبع تغذیه زیمنس می‌توانید اینجا مراجعه کنید.

    سروو زیمنس

    سروو زیمنس شامل سروو درایو زیمنس SINAMICS V90 و سروو موتور زیمنس  SIMOTICS S-1FL6است. این محصول برای کاربرد متناسب با منبع تغذیه تک فاز و سه فاز طراحی شده است و داری رنج توانی 0.05  تا 7.0 کیلو وات است. از ویژگی بارز این محصول می‌توان به مواردی مانند: دارای شفت به طول‌های 20، 30، 40 و 50 میلی‌متر، درجه حفاظت IP 65، ماکزیمم سرعت  2000، 3000 دور بر دقیقه، کنترل موقعیت ورودی، موقعیت اینرسی، کنترل گشتاور، سرعت، جابه‌جایی بین دو موقعیت و... اشاره کرد.

    خرید انواع محصولات زیمنس

    یکی از برندهای جهانی تولید اتوماسیون صنعتی، شرکت اتوماسیون صنعتی زیمنس است. از انواع محصولات زیمنس می‌توان به سروو موتور زیمنس، منبع تغذیه زیمنس، پی ال سی زیمنس، اینورتر زیمنس و... اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت و خرید محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس می‌‎توانید از آزندکنترل نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس از طریق واتساپ استعلام بگیرید.

  • TECO

    شرکت اتوماسیون صنعتی تکو

    یکی از شرکت‌های به نام در زمینه تولید محصولات اتوماسیون صنعتی برند تکو است. این کمپانی تا کنون توانسته اینورتر یا درایو تکو، HMI ها یا رابط های انسان ماشین، کنترلرها، سروو موتور و... را تولید و به بازار جهانی عرضه کند. شرکت اتوماسیون صنعتی تکو با توجه به نیاز جهانی و راحتی کار کاربران تا کنون توانسته است بازارهای جهانی را فتح کند. در بسیاری از کشورهای صنعتی دنیا از محصولات کمپانی تکو در صنایع استفاده می‌شود.

    محصولات تکو

    تاریخچه کمپانی تکو

    Teco  یکی از تولید کنندگان پیشرو سیستم‌های تنظیم و کنترل در دسته PLC (Programmable Logic Controller) است که بر اساس دستورالعمل‌های معتبر و شناخته شده بین المللی IEC/EN 61131 ساخته و آزمایش شده است. شرکت اتوماسیون صنعتی تکو عضو سازمان بین المللی PLCopen است که این استانداردها را توسعه و ترویج می‌دهد و کنترل کامل محصولات خود و همچنین رویه‌های تولید را مطابق با استاندارد EN ISO 9001 فراهم می‎کند.

    کمپانی تکو عمر طولانی مدت محصولات خود را تضمین می‌کند و پشتیبانی فنی و خدماتی را برای آن‌ها فراهم کرده است. از جمله ویژگی محصولات تکو، افزایش قابلیت اطمینان عملیاتی و قابلیت ارتباط پیچیده محصولات خود است با توجه به ظرفیت‌های بالای توسعه و تولید، شرکت، محصولات خود را به طور مداوم نوآوری می‎کند و همه این موارد با توجه به سازگاری معکوس آناین کمپانی انجام می‌شود.

    نگاه اجمالی به دستاوردها و خدمات انجام شده توسط کمپانی تکو را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

    1919: دستگاه‌های تلفن و تلگراف  B.K Prchalové

    1934: پورتال اریکسون و شرکت تلفن و سانترال خودکار

    1945: تسلا کولین

    1966: اولین کنترل NC

    1976: اولین PLC

    1989: نسل جدید PLC Tecomat: NS950

    1993: Teco s.r.o تاسیس شد

    1994: Teco  تاسیس شد

    1997: کنترلر Tecoreg DDC با نام تجاری جدید

    2003: PLC جدید ماژولار Tecomat TC700

    2007: جدید جمع و جور و مدولار Tecomat Foxtrot

    شرکت اتوماسیون صنعتی تکو همکاری نزدیک با دانشکده‌ها و دانشگاه‎های فنی چک دارد. کنترل کننده‌های Tecاین کمپانی در تعداد زیادی از پایان نامه‌های فارغ التحصیلی استفاده شده است. توسعه دهندگان Teco نویسندگان بسیار معتبر کتاب‌های درسی و راهنماهایی هستند که با تکنیک‌های اتوماسیون و کنترل سروکار دارند.

    کمپانی تکو محصول خود را در کشورهای مختلف از طریق شرکای تجاری و یکپارچه سازهای سیستم خود به فروش می‌رساند. همچنین این کمپانی فعالیت‌های خود را در زمینه توزیع عمدتاً بر روی شرکت‌های کاربردی، تحقق یا مهندسی فعال در زمینه اتوماسیون، اندازه گیری و کنترل متمرکز می‌کند.

    این کمپانی برای مشتریان خود خدماتی نیز در نظر گرفته است که عبارت‌اند از: 

    خدمات مشاوره و خط تلفن را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

    شرکت تکو مشتریان خود را از طریق آموزش‌های منظم مهندسین پروژه، برنامه نویسان و کاربران نهایی پشتیبانی می‌کند.

    ارائه خدمات در مدت ضمانت 36 ماهه و خدمات پس از فروش مستمر، هر دو به صورت 24 ساعته.

    شرکت اتوماسیون صنعتی تکو به معنای محافظت طولانی مدت از سرمایه گذاری مشتری است.

    گواهینامه‌های کسب شده توسط تکو

    در این بخش می‌توانید گواهینامه‌های را که تا کنون این کمپانی کسب کرده است را مشاهده کنید:

    CP-1000, CP-1003, CP-1970, IB-1301, OS-1401, IR-1501, IT-1602, IT-1604, C-OR-0011M-800, C-JC-0006M, C-DM- 0006M-ILED، C-DM-0402M-RLC، C-IB-1800M، CF-1141، C-RC-0003R-Design، C-WS-0400R-Logus، C-RI-0401R-Logus، C-OR- 0202B، C-LC-0202B، C-JC-0201B، C-DL-0064M، C-JR-0203S، C-WG-0503S، C-IT-0908S-PNP، C-WS-0200R-Logus، C- RQ-0600R-CHT

    محصولات اتوماسیون صنعتی تکو

    در این بخش به طور اجمالی به معرفی محصولات اتوماسیون صنعتی تکو خواهیم پرداخت:

    اینورتر تکو

    همان طور که گفته شد یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی تکو، اینورتر تکو است. از جمله اینورترهای تولید شده توسط این کمپانی می‌توان به اینورتر تکو سری E310+، اینورتر تکو سری T310، اینورتر تکو سری F510، اینورتر تکو سری S310، اینورتر تکو سری A510، اینورتر تکو سری A510S اشاره کرد که دارای ویژگی‌ها و کارکردهای بالایی هستند. درادامه به بررسی بیشتر ویژگی اینورتر تکو خواهیم پرداخت:

    اینورتر تکو

    قابلیت نمایش پارنترهای مختلفی بر روی صفحه نمایش مانند: ولتاژ، فرکانس، ورژن برنامه، خطا و جریان.

    دارای فانکشن Speed Search

    مد کنترلی Vector Control و V/F

    دارای فرکانس حامل 1 تا 12 کیلو هرتز

    امکان قفل پرامتر

    دارای فن داخلی

    قابلیت کنترل فن

    صفحه نمایشگر به صورت LED و  LCD

    امکان قفل پارامترها و  پسورد گذاری 

    دارای رزولوشن 0.01Hz

    امکان نمایش پارامترهای  مختلفی مانند: جریان، ولتاژ، فرکانس، سرعت، دما و...

    دارای فرکانس حامل تا 16 کیلوهرتز و تنظیم اتوماتیک این فرکانس با توجه به رنج درایو

    امکان شروع به کار مجدد درایو در صورت قطعی برق

    دارای 2 مد کنترلی V/F  و مد وکتور کنترل

    دارای زمان‌های روشن و خاموش اختصاصی  Acc/Dec

    سروو موتور تکو

    سروهای کمپانی تکو دارای عملکردهای بالایی بوده وبرای کار در انواع صنایع سبک و سنگین مناسب است. از جمله ویژگی‌های این مدل سرو تکو می‌توان به مواردی مانند: لحاظ ظاهری جمع و جور، عملکرد بالا ، رمزگذار 2500ppr، قابل انطباق با عملکردهای دیگر از لحاظ گشتاور ، سرعت ، موقعیت ، موقعیت از نقطه به نقطه و توابع سوئیچینگ حالت مخلوط، دارای رابط ارتباطی داخلی RS232 / RS485. 5. سروو موتور TECO رابط کاربری انسانی. TSTA / TSTAP مشخصات محصول سری / مدل: 400W TSTA15C / TSTAP15C + TSC06401C3NT3001 750W TSTA20C / TSTAP20C + TSB08751C3NT3001 1KW TSTA30C / TSTAP30C + TSB13102B3NTA001 1.5KW TSTA50D / TSTAP50D + TSB13152B3NTA001 2KW TSTA50D / TSTAP50D + TSB13202B3NTA001 3KW TSTA75D / TSTAP75D + TSB13302B3NTA001 و... اشاره کرد.

    کنترلر  (PLC) تکو

    یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط کمپانی تکو پی ال سی (PLC) است. پی ال سی های تولید ده توسط این کمپانی دارای سری‌های متفاوت با ویژگی‌های کاربردی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. از جمله سری‌های پی ال سی تکو می‌توان به، پی ال سی تکو سری TC700، پی ای سی تکو TC800 و... اشاره کرد.

    از ویژگی این پی ال سی می‌توان مواردی مانند: دارای خروجی آنالوگ، دارای ورودی آنالوگ، دارای ورودی و خروجی دیجیتال، دارای پورت ارتباطی پروفی نت، دارای صفحه نمایشگر و... اشاره کرد.

    HMI تکو

    اچ ام ای (HMI) تکو دارای قابلیت‌های مانند ارزیابی و کنترل فرایندها، قابلیت ارتباطی اترنت، تکو دارای صفحات باکیفیت لمسی از سایز ۴/۳ اینچ تا ۱۵ اینچ، قابلیت  اتصال مطابق با پروتکل های ارتباطات صنعتی، مطابق با پروتکل های ارتباطات صنعتی و... است.

    خرید محصولات اتوماسیون صنعتی تکو

    همان طور که گفته شد تکو (TECO) یکی از برندهای به نام تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی است و تاکنون محصولات زیادی را تولید و عرضه کرده است. محصولات این کمپانی شامل: پی ال سی تکو، اینورتر تکو، سروو تکو، اچ ام آی تکو است. این محصولات با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند. برای خرید محصولات اتوماسیون صنعتی تکو می‌توانید به آزندکنترل نمایندگی محصولات تکو مراجعه کنید.

  • Weintek

    شرکت اتوماسیون صنعتی وینتک

    در دنیای صنعتی امروز کمپانی‌های زیادی برای تامین نیاز صنعتگران مشغول به فعالیت هستند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت اتوماسیون صنعتی وینتک است. کمپانی وینتک تا کنون توانسته محصولات متعدد و با کیفیتی را به بازار عرضه کند که در ادامه به بررسی بیشتر محصولات و تاریخچه این شرکت خواهیم پرداخت.

    تاریخچه کمپانی وینتک

    کمپانی وینتک از سال 1995 در زمینه تخصصی تولید اچ ام ای (HMI)   کار خود را آغاز کرد و همچنان به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد. شرکت اتوماسیون صنعتی وینتک در سال 2009 دو مدل اچ ام ای MT8070iH (7 اینچی) و MT8100i (10 اینچ) تمام رنگی 16:9 را معرفی کرد، مدل‌های جدید به زودی روند بازار را تغییر دادند. پیش از آن، بیشتر رقبا بر روی مدل‌های 5.7 اینچی مقیاس خاکستری و 10.4 اینچی 256 رنگ تمرکز داشتند. اجرای بصری‌ترین و غنی‌ترین نرم افزار EasyBuilder8000، MT8070iH و MT8100i به شدت رقابتی بودند. بنابراین، ظرف 5 سال، محصول Weintek پرفروش‌ترین HMI در سراسر جهان شده است و صفحه نمایش لمسی 7 اینچی و 10 اینچی 16:9 به استاندارد در زمینه صنعت تبدیل شده است.

    در 5 سال گذشته، تیم تحقیق و توسعه کمپانی وینتک سه برابر رشد کرده است. در سال 2013، وین تک نسل جدید مدل‌های 7 اینچی و 10 اینچی MT8070iE و MT8100iE را معرفی کرد. اچ ام ای سری IE کاملاً با نسل قبلی خود یعنی سری i سازگار است. علاوه بر این، مجهز به CPU قدرتمند، سری iE تجربه عملیاتی بسیار روان‌تری را ارائه می‌دهد.

    تاریخچه برند وینتک در یک نگاه:

    • 1995 تولید اولین مدل اچ ام ای با نام MT200
    • 1998 تاسیس برند وینتک Easyview و سری MT500
    • 2005 تاسیس برند وینتک و تولید سری MT600 
    • 2008 تولید سری MT8000X با ابعاد بزرگ‌تر و نرم افزار بهتر
    • 2009 تولید سری MT8000I با پورت بیشتر و پورت اترنت 
    • 2012 تولید سری EMT با بدنه AL و پورت ویدپو و پردازنده قوی‌تر
    • 2013 تولید سری MT8000IE با بورد حفاظت شده و طراحی متفاوت
    • 2013 سری MTV که دارای خروجی HDMI بوده و بدون صفحه نمایش
    • 2015 تولید سرویس مانیتورینگ از راه دور
    • 2019 تولید سری CMT 
    • 2020 تولید سری CMT-X با پردازنده 4 هسته ای
    • 2021 تولید وینکلود (Weincloud) مبتنی بر فضای ابری

    تیم تحقیق و توسعه برتر وینتک

    از زمان تأسیس مرکز تحقیق و توسعه (R&D)  وینتک در سال 2003، این مرکز به موتور محرک نوآوری تبدیل شده است. مرکز تحقیق و توسعه شرکت اتوماسیون صنعتی وینتک، ترکیبی از حرفه‌ای‌ترین تیم سیستم عامل، تیم نرم افزار، تیم سخت افزار، تیم شبکه و تیم پشتیبانی فنی، همیشه از روندهای بازار آگاه است و کمپانی وینتک را قادر می‌سازد رقابتی ترین محصولات را ارائه دهد.

    تیم طراحی و تحقیق وینتک هرگز از محدودیت‌های HMI قافل نشده و همیشه در پی ایجاد رابطی هستند که انسان و ماشین را به طور یکپارچه به هم متصل کند و این کار را بسیار بصری می‌کند. "تحقیق و توسعه دائمی" شعاری است که این تیم را به سمت توسعه پایدار سوق می‌دهد و کمک می‌کند تا قدرتی برای بهبود تکنیک های نرم افزاری و سخت افزاری پیدا کنند و محصول HMI خود را در رده برتر بازار قرار دهند.

    از جمله وظایف این مرکز به شرح زیر است:

    • توسعه نرم افزار EasyBuilder
    • توسعه درایور اتصال
    • توسعه شبکه و طراحی
    • توسعه سیستم عامل
    • توسعه خدمات فنی

    محصولات وینتک

    در این بخش به بررسی محصولات اچ ام آی وینتک خواهیم پرداخت:

    اچ ام ای وینتک سری 8000PRO   

    این سری اط محصولات وینتک شامل سه زیر دسته IE، IP و XE می‌شود.

    اچ ام آی وینتک سری IE

    اچ ام آی وینتک سری IE دارای سه سری مختلف با ویژگی‌های زیر است:

    اچ ام آی وینتک سری IE

    • دارای صفحه نمایش با ابعاد 10، ۷ و 4 اینج
    • دارای زرولوشن 600*1024 ، 138*192 ، 272*480 ، 480*800  
    • دارای حافظه داخلی و حافظه اجرایی
    • مجموعه پورت COM1: RS-232/RS-485 2W/4W, COM3: RS-485
    • دارای USB
    • گواهینامه CE/UL
    • دمای عملیاتی برابر است با 0 تا 50درجه سانتی‌گراد (32 تا 122 درجه فارنهایت)
    • دمای نگهداری -20 درجه تا 60 درجه سانتی‌گراد (4- تا 140 درجه فارنهایت)
    • دارای تکنولوژی Backlight 

    اچ ام آی وینتک سری IP

    اچ ام آی وینتک سری IP دارای سه سری مختلف با ویژگی‌هایی به شرح زیر است:

    اچ ام آی وینتک سری IP

    • دارای صفحه نمایش با ابعاد 10، ۷ و 4 اینج
    • دارای زرولوشن 600*1024 ، 138*192 ، 272*480 ، 480*800 
    • دارای حافظه داخلی و حافظه اجرایی
    • مجموعه پورت COM1 RS-232/RS-485 2W/4W ،COM3 RS-485 2W
    • دارای USB
    • گواهینامه CE/UL
    • دمای عملیاتی برابر است با 0 تا 50 درجه سانتی‌گراد (32 تا 122 درجه فارنهایت)
    • دمای نگهداری -20 درجه تا 60 درجه سانتی‌گراد (4- تا 140 درجه فارنهایت)
    • دارای تکنولوژی Backlight 
    • دارای پردازنده قدرتمند  32 Bits RISC Cortex-A8 600MHz
    • امکان پشتیبانی از برنامه (ویندوز، iOS، اندروید)
    • دارای عملکردهای اساسی و نصب آسان است
    • برای کاربردهای صنعتی
    • مناسب برای محیط‌های خشن 

    اچ ام آی وینتک سری XE

    اچ ام آی وینتک سری XE دارای سه سری مختلف با ویژگی‌هایی به شرح زیر است:

    اچ ام آی وینتک سری XE

    • دارای صفحه نمایش با ابعاد 15، 12 و 9 اینج
    • دارای زرولوشن 768*1024 
    • دارای حافظه داخلی و حافظه اجرایی  
    • مجموعه پورت Con.A: COM2 RS-485 2W/4W, COM3 RS-485 2W
    • دارای USB
    • گواهینامه CE/UL
    • دمای عملیاتی برابر است با 0 تا 50 درجه سانتی‌گراد (32 تا 122 درجه فارنهایت)
    • دمای نگهداری -20 درجه تا 60 درجه سانتی‌گراد (4- تا 140 درجه فارنهایت)
    • دارای تکنولوژی Backlight 
    • دارای پردازنده قدرتمند 32 bits RISC Cortex-A8 1GHz
    • امکان پشتیبانی از برنامه (ویندوز، iOS، اندروید)
    • از ارتباطات اترنت پشتیبانی می‌کند
    • دارای عملکردهای اساسی و نصب آسان است
    • برای کاربردهای صنعتی
    • مناسب برای محیط‌های خشن

    در ادامه به بررسی موازرد بعدی خواهیم پرداخت.

    اچ ام آی وینتک سری CMT

    اچ ام آی وینتک سری CMT دارای دو سری مختلف با ویژگی‌هایی به شرح زیر است:

    اچ ام آی وینتک سری CMT

    • دارای صفحه نمایش با ابعاد 15، 12 اینچ
    • دارای زرولوشن 1080*1920
    • مجموعه پورت Con.A: COM1 RS-485 2W/4W, COM3 RS-485 2W Con.B: COM1 RS-232 4W, COM3 RS-232 2W
    • دارای USB
    • گواهینامه CE/UL
    • دمای عملیاتی برابر است با 0 تا 50 درجه سانتی‌گراد (32 تا 122 درجه فارنهایت)
    • دمای نگهداری -20 درجه تا 60 درجه سانتی‌گراد (4- تا 140 درجه فارنهایت)
    • دارای تکنولوژی Backlight 
    • دارای پردازنده قدرتمند Quad-core RISC
    • امکان پشتیبانی از برنامه (ویندوز، iOS، اندروید)
    • از ارتباطات اترنت پشتیبانی می‌کند
    • دارای عملکردهای اساسی و نصب آسان است
    • برای کاربردهای صنعتی
    • مناسب برای محیط‌های خشن 

    نصب آسان را نیز نباید فراموش کرد.

    ماژول اچ ام ای وینتک

    ماژول اچ ام ای وینتک  دارای سه سری مختلف با ویژگی‌هایی به شرح زیر است:

    ماژول اچ ام ای وینتک

    • بدون صفحه نمایش
    • قابلیت اتصال به مانیتور و تلویزیون
    • امکان اتصال ماوس
    • مجموعه پورت com1:Rs232 com2: Rs485 com3: Rs485
    • دارای USB
    • گواهینامه CE/UL
    • دمای عملیاتی برابر است با 20 - تا 55 درجه سانتی‌گراد (-4 تا 131 درجه فارنهایت)
    • دمای نگهداری -20 درجه تا 70 درجه سانتی‌گراد (4- تا 158 درجه فارنهایت)
    • دارای پردازنده قدرتمند 32bit 600MHz RISC
    • دارای حافظه داخلی و اجرایی
    • این مدل اچ ام آی  از ارتباطات اترنت پشتیبانی می‌کند
    • دارای عملکردهای اساسی و نصب آسان است
    • برای کاربردهای صنعتی
    • مناسب برای محیط‌های خشن

    خرید محصولات اتوماسیون صنعتی وینتک

    همان طور که گفته شد وینتک یکی از برندهای به نام تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی به ویژه اچ ام ای است و تاکنون محصولات زیادی را تولید و عرضه کرده است. این محصولات با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند. برای خرید این محصولات می‌توانید به آزندکنترل نمایندگی محصولات وینتک مراجعه کنید.

  • آیمستر - ADT

    شرکت ADT بهترین شرکت تولید کننده محصولات و تجهیزات برق صنعتی در کشور کره جنوبی می باشد که در سال ۱۹۹۹ تاسیس گردیده است.
    الویت اصلی شرکتADT رضایت خاطر مشتریانش است.ADT تمرکز خود را جهت کنترل موتورها و راه های تبدیل نیرو با بهترین کیفیت و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا بکارگرفته است.
    ADT در سال ۲۰۱۰ قرارداد OEM را با شرکت صنایع سنگین HYUNDAI برای تولید اینورترهای low-voltage به ثبت رسانید.
    این شرکت از سال ۲۰۱۶ محصولات این شرکت با برند imaster روانه بازارشد.
    اینورتر آیمستر در رده برترین برندهای جهانی عرصه درایو قرار گرفته است.

    اطلاعات تکمیلی در مورد تاریخچه فعالیت شرکت ADT

    درایو iMASTER  در 4 مدل U1 ، A1 و E1 و C1 ارائه شده است.
    imasterU1 : مدل ارتقا یافته fuji ژاپن،برای کاربردهای عمومی نظیر کنترل موتورهای صنعتی با کاربری سبک
    imasterE1 : مدل ارتقا یافته Hyundai کره، برای کاربردهای سنگین
    imasterA1: مدل ارتقا یافته ABB آلمان،برای کاربردهای سنگین و فوق سنگین

    imasterC1: در مدل سه فاز با رنج توانی (5.5kw-22kw) ارائه می شود. اینورتر iMASTER C1  دارای کنترل ترمز خارجی ، جهت استفاده در آسانسور و بالابر می باشد.

    درایو IMASTER دارای ۱۸ ماه گارانتی می باشد.

    اینورتر آیمستر

  • اف جی - FG

    نمایندگی FG

     نمایندگی FG اف جی محصولات این برند را با قیمت مناسب عرضه می کند.
    از نظر قیمت و کیفیت برند اف جی یکی از برند های متوسط چینی و با قیمت مناسب است.
    اما کیفیت این برند همانند برند هایی چون ویکا و سایر برند های ترکیه ای نیست و اصلا نمیتوان انتظار یک برند اروپایی را داشت.

    محصولات کمپانی FG

    کمپانی اف جی در زمینه اندازه گیری فشار و دما فعال است.
    و محصولات خود را روز به رو گسترش می دهد و تنوع محصولات خود را زیاد میکند.
    در حال حاضر محوصولات این برند در گروه های زیر جای میگیرند.

    1- گیج های فشار خشک
    2- گیج های فشار روغنی
    3- ترمومتر دما
    4- ترانسمیتر فشار
    5- پرشر مانوستات

    دو آیتم آخر جزء محصولات اخیر این کمپانی است.
    ترمومتر ها و گیج های فشار FG در نمایندگی فروش عرضه میشوند.

  • لایت آن - Liteon

    شرکت لایت‌آن در سال 1975 تاسیس شد. این شرکت با دارا بودن بیش از 55 کارخانه و 38000 کارمند در سراسر دنیا از پیشروترین شرکت های تکنولوژی در سطح دنیا می باشد

  • لیدشاین - Leadshine

    معرفی شرکت لیدشاین

    در سال 1997 توسط وارن لی, پروفسور فارغ التحصیل دانشگاه ام آی تی, شرت لیدشاین تکنولوژی تاسیس گردید.
    شرکت لیدشاین تکنولوژی با بیش از سی دفتر در شهر شنزن کشور چین, پیشرو در طراحی, ساخت, فروش و پشتیبانی مطمعن و مقرون به صرفه درایور و استپ موتور و... با تکنولوژی روز دنیا می باشد.
    لیدشاین ارئه دهنده محصولات مختلفی از جمله سروو درایور, استپ موتور, سروو موتور, موتور و... می باشد.
    در حال حاضر لیدشاین یکی از بزرگترین شرکت های تولید درایور در جهان است. این شرکت ارائه کننده راه کار و محصولات با کیفیت به ده ها صنعت و هزاران تولیدی در آسیا, اروپا, آمریکای شمالی و جنوبی, استرالیا و آفریقا می باشد.
    با رهبری دکتر لی, لیدشاین با یکی از قوی ترین تیم های تحقیق و توسعه (بیش از صد نفر) در این صنعت می باشد.
    این تیم شامل افرادی با تحصیلات بالا (پی اچ دی و کارشناسی ارشد) در مهندسی الکترونیک و دستگاه های کنترلی, مکانیک, مکاتروینک و کامپیوتر می باشد. رزومه درخشان این افراد و تجربه آن ها موجب شد که لیدشاین امکان طراحی محصولاتی با کیفیتی بسیار بالا بر پایه به روزترین و کارآمدترین تکنولوژی را دارا باشد.
    لیدشاین با اداره ی تاسیسات مجهز با کارمندانی متخصص, دارای استاندارد ISO-9001, فرآهم آورنده ی محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.
    لیدشاین موفق در ارائه قطعات به هزاران صنعت از جمله ساخت دستگاه های سی ان سی فرز, آسیاب, پلاسما, ماشین تراش, لیزر برش, حکاکی و مارکینگ, پرینترهای جوهری, پلاترها, تجهیزات الکترونیکی, پزشکی, بازرسی, بسته بندی و... است.
  • وکن - WECON

    شرکت اتوماسیون صنعتی وکن

    در سال‌های نه چندان دور شرکت اتوماسیون صنعتی وکن نام خود را به عنوان یک شرکت فناوری پیشرفته در محصولات و راه حل‌های اتوماسیون صنعتی ثبت کرد. کمپانی وکن زمینه فعالیت خود را در زمینه رابط ماشین انسانی (HMI)، کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC)، کنترل کننده سروو، راه حل های IIoT (V-NET و V-BOX) و اینورتر خلاصه کرده است. در ادامه بیشتر در مورد این کمپانی صحبت خواهیم کرد.

    استانداردهای کمپانی وکن

    کمپانی Wecon کارخانه‌ای است به مساحت بیش از 10000 متر مربع در فوژو چین که دارای یک بخش تحقیق و توسعه و تولید بوده و از گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 پیروی می کند و همه محصولات این کمپانی دارای گواهینامه CE و FCC، RoHS هستند.

    از مساحت 10000 متری شرکت اتوماسیون صنعتی وکن بیش از 3000 متر مربع به مرکز تحقیق و توسعه Wecon اختصاص دارد که، بیش از 150 مهندس جوان و با اشتیاق در آن مشغول به فعالیت هستند. این تیم تحقیق و توسعه به اندازه کافی قوی است که فناوری و محصولات جدید در اتوماسیون را راه اندازی کند. در حال حاضر، WECON دارای 100 حق مالکیت معنوی مستقل توسط دولت چین است که شامل 4 حق اختراع ، 15 حق ثبت اختراع مفید، 9 پتنت طراحی و 72 حق مالکیت معنوی نرم افزار است.

    این کمپانی دارای بیش از 40 دفتر داخلی در سراسر چین است و دارای بیش از 50 توزیع کننده خارجی در 27 کشور. کمپانی وکن کشورهای صنعتی اصلی را در آسیا، اروپا، آمریکا، استرالیا و آفریقا پوشش می دهد.

    محصولات کمپانی وکن

    همان طور که ذکر شد کمپانی وکن فعالیت خود را به چند زمینه در تولید محصولات اتوماسیون صنعتی محدود کرده است و محصولاتی که این کمپانی تولید می‌کند شامل: رابط ماشین انسانی (HMI)، کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC)، کنترل کننده سروو، راه حل های IIoT (V-NET و V-BOX) و اینورتر است. در ادامه به بررسی بیشتر دو تا از محصولات این کمپانی یعنی HMI وکن و پی ال سی وکن خواهیم پرداخت.

    اچ ام ای وکن

    اچ ام ای HMI وکن

    یکی از شناخته شده‌ترین محصولات کمپانی وکن اچ ام ای وکن است که دارای سه سری مختلف و مدل‌های متعدد است، که عبارت‌اند از:

    اچ ام آی وکن سری PI

    اولین سری از اچ ام آی وکن که به معرفی آن خواهیم پرداخت اچ ام آی وکن سری PI است. این سری از اچ ام ای وکن دارای 8 مدل مختلف با ویژگی‌هایی به شرح زیر است:

    اچ ام ای وکن سری PI

    • ۷، 10، 15 اینچ
    • رزولوشن 800*480، 600*1024، 1080*1920
    • 3 مجموعه پورت پشتیبانی از RS232 / RS422 / RS485
    • برای انتقال/دانلود داده: USB
    • دارای حافظه داخلی 128MB، 4GB و...
    • دارای حافظه اجرایی 128، 512 MB و...
    • دارای پاور ورودی 24 ولت
    • نرم افزار ویرایش کامپیوتر، PI Studio با سیستم عامل های Windows XP، Windows Vista، Windows 7 سازگار است
    • امکان اتصال به PLC
    • قابلیت ذخیره دیتا کاملا منعطف بر اساس نیاز کاربر
    • دارای پورت کن اپن و اترنت

    اچ ام آی وکن سری LEVI

    دومین سری از اچ ام آی وکن که به معرفی آن خواهیم پرداخت اچ ام آی وکن سری LEVI است. این سری از اچ ام ای وکن دارای 6 مدل مختلف با ویژگی‌هایی به شرح زیر است:

    اچ ام آی وکن سری LEVI

    • 4، 3.5، 10، 7 اینچ (480*800 پیکسل)
    • 3 مجموعه پورت پشتیبانی از RS232 / RS422 / RS485
    • برای انتقال/دانلود داده: USB
    • دارای حافظه داخلی 128، 64 MB و...
    • دارای حافظه اجرایی 128، 64 MB و...
    • دارای پاور ورودی 24 ولت
    • نرم افزار ویرایش کامپیوتر، LeviStudioU با سیستم عامل های Windows XP، Windows Vista، Windows 7 سازگار است
    • امکان اتصال PLC
    • قابلیت ذخیره دیتا کاملا منعطف بر اساس نیاز کاربر

    مانیتور صنعتی وکن سری WPC

    سومین سری از اچ ام آی وکن که به معرفی آن خواهیم پرداخت مانیتور صنعتی وکن سری WPC است. این سری از اچ ام ای وکن دارای 6 مدل مختلف با ویژگی‌هایی به شرح زیر است

    مانیتور صنعتی وکن سری WPC

    • 10، 17 اینچ 
    • رزولوشن 768*1024، 1024*1280
    • 3 مجموعه پورت پشتیبانی از RS232 / RS422 / RS485
    • برای انتقال/دانلود داده: USB
    • دارای حافظه داخلی  2GB 
    • دارای پاور ورودی 24 ولت
    • امکان اتصال به PLC 
    • قابلیت ذخیره دیتا کاملا منعطف بر اساس نیاز کاربر
    • دارای پورت USB، COM، mic،RJ45، VGA، HDMI، DC Jack

    کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی یا PLC وکن

    پی ال سی‌های وکن دارای 5 سری مختلف با ویژگی‌های به شرح زیر است:

    پی ال سی‌های وکن

    • منبع تغذیه: برق AC85-265V، توان D:DC24V، توان خروجی نامی 20W
    • IO: 14xDI/12xDO (نوع ترانزیستوری)، خروجی پالس پرسرعت 2 کاناله 100K
    • پورت: RS422، RS485، 1 برد BD پشتیبانی می شود.
    • پروتکل: 2N بدون پروتکل، پروتکل LX3V

    خرید محصولات اتوماسیون صنعتی وکن

    همان طور که مشاهده شد شرکت انوماسیون صنعتی وکن تولید کننده برخی از محصولات اتوماسیون صنعتی مانند اچ ام ای، پی ال سی و... به طور اختصاصی است. اگر به دنبال تهیه محصولات اتوماسیون صنعتی وکن هستید می‌توانید برای خرید این محصولات  به آزندکنترل نمایندگی محصولات وکن مراجعه کنید و یا از طریق واتساپ قیمت را استعلام بگیرید.

  • چینت -CHINT

    چینت الکتریک بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده تجهیزات صنعت برق در کشور چین می باشد.
    این شرکت در زمینه تولید تجهیزات توزیع و انتقال(فشار قوی و متوسط)، تجهیزات برق فشار ضعیف ،تجهیزات برق ساختمانی، لوازم اندازه گیری و سلولهای خورشیدی فعالیت می کند.

  • کاکن - Kakon

    شرکت کاکن کره ی جنوبی پیشتاز تولید رله و تجهیزات Low Voltage در کشور کره ی جنوبی می باشد، محصولات دیگر این شرکت عبارت انداز:

    ✅انواع سنسورهای القایی و خازنی درابعاد و اندازه های مختلف
    ✅انواع سنسورهای نوری و سنسور تشخیص رنگ
    ✅انواع فیوزهای تک پل و دو پل در دو مدل روشنایی و موتوری در رنج های مختلف جریانی
    ✅انواع انکودرهای افزایشی در رنجهای مختلف پالس خروجی
    ✅سیستم های مانیتورینگ HMI
    ✅سبد کاملی از رله های مختلف در طرح های مختلف
    ✅انواع میکروسوئیچ ها

  • کنوتک - CONOTEC

    معرفی برند CONOTEC

    CONOTEC یکی از شرکت‌ های معروف کشور کره‌ در صنعت برق می‌باشد که فعالیت خود را در سال 1990 میلادی با مسئولیت محدود آغاز کرده است . 

    این شرکت به عنوان تولید کننده و صادر کننده پیشرو خود را معرفی می‌کند .

    Conotec با شعار حفظ زندگی بهتر جهت توسعه فن‌آوری در تلاش است با حفظ تنوع محصولات و کیفیت  آنها رضایت همه مشتریان را جلب کند .رشد چشمگیر از بدو ورود به این عرصه و همچنین سرمایه گذاری و تلاش مداوم توانسته خود را در صدر شرکت‌های صادرکننده محصولاتش به کشورهای آسیای شرقی ، مرکز و آمریکای جنوبی قرار دهد .

    ازمحصولات این شرکت می‌توان به انواع کنترلر از قبیل کنترار رطوبت ، کنترلر دما، مولتی پنل متر ، تایمر ، ماشین آلات بازرسی برای تهویه هوا اشاره کرد که در طی سال‌های 1990 تا به امروز فعالیت می‌کند .

    گروه  فنی و مهندسی آزندکنترل  با هدف رضایتمندی مشتریان و توجه به نیاز بازار برق و اتوماسیون صنعتی محصولات conotec را بفروش می رساند .

فهرست

کارشناس فروش : ۰۹۱۲۴۷۴۴۸۵۷

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم