دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها

هیت سینک (HEAT SINK) تك فاز H3 آزندکنترل

تحلیل و بررسی کوتاه هیت سینک (HEAT SINK) تك فاز H3 آزندکنترل

  •  جنس بدنه: آلومینیوم
ادامه مطلب
استعلام بگیرید
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
محصولات مرتبط
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه هیت سینک (HEAT SINK) تك فاز آزندکنترل  جنس بدنه: آلومینیوم قابلیت نصب بروی ریل: بلی ابعاد محل نصب : 50×60میلی متر ابعاد پایه هیت سینک: 50×81 میلی متر ارتفاع هیت سینک: 50 میلی متر
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه هیت سینک (HEAT SINK) تك فاز H5 آزندکنترل  جنس بدنه: آلومینیوم قابلیت نصب بروی ریل: بلی ابعاد محل نصب : 53×80 میلی متر ابعاد پایه هیت سینک: 53×98 میلی متر ارتفاع هیت سینک: 87 میلی متر
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه هیت سینک (HEAT SINK) دوبل آزندکنترل  جنس بدنه: آلومینیوم قابلیت نصب بروی ریل: خیر ابعاد محل نصب : 60×150 میلی متر ابعاد پایه هیت سینک: 74×150 میلی متر ارتفاع هیت سینک: 50 میلی متر
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه هیت سینک (HEAT SINK) سه فاز آزندکنترل  جنس بدنه: آلومینیوم قابلیت نصب بروی ریل: خیر ابعاد محل نصب : 80×110 میلی متر ابعاد پایه هیت سینک: 97×110 میلی متر ارتفاع هیت سینک: 87 میلی متر
توضیحات

هیت سینک چیست؟

Heat sink یک مبدل حرارتی است که حرارت تولیدی در تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی را منتقل میکند و با پراکنده کردن حرارت، دما را در وسیله مورد نظر کنترل میکند. هیت سینک به طور گسترده ای در تولید وسایل الکترونیک که قطعات حساس به افزایش دما دارند، به کار برده می شود. این قطعه حرارت تولید شده را جذب می کند و به تدریج از خود تخلیه می کند و به این طریق حرارت محصول را کنترل می کنند.

در بردهای الکترونیکی، افزایش دما از مقدار تعیین شده ای که در مشخصات محصولات ذکر می شود، باعث آسیب رسیدن به قطعات و سوختن آنها می شود. به طور معمول قطعات الکترونیکی مانند ترانزیستور، IC ، دیود و LED در اثر فعالیت تولید حرارت می کنند. تولید کنندگان برای افزایش طول عمر و بهبود عملکرد محصولاتشان از خنک کننده ها یا همان هیت سینک ها استفاده می کنند.

هیت سینک Heat Sink که به زبان شیرین پارسی گرمابَر یا گرماگیر نامیده می‌شود در واقع یک قطعه فلزی از جنس آلومینیومی یا گاهی مس است که دما و حرارت را از موارد گوناگون از جمله قطعات الکترونیکی، آی سی ، ترانزیستور، تجهیزات روشنایی مانند انواع لامپ و LED، ال ای دی پاور و .. ماژول ها و بردهای الکترونیکی، مبدل های ولتاژ و اینورتر خودرو و .. دریافت و به اطراف انتقال می دهد.

هیت سینک چیست؟

دلایل استفاده از هیت سینک

به طور کلی هیت سینک باید ویژگیهایی داشته باشند که بارزترین آن دفع حرارت یا خنک کنندگی آن است. هیت سینک با توجه به شکلش و تعاملی که با هوای جاری اطراف خود دارد، این حرارت را از سیستم خارج می کند. میدانید حرارت مخصوصاً اگر زیاد باشد بعنوان یک عامل مخرب در قطعات و سیستمهای برقی و الکترونیک به حساب می­ آید و موجب اصطحکاک بالای دستگاه و اجزای آن می­شود.

این حرارت ناخواسته حتی ممکن است باعث سوختن یک قطعه از دستگاه شود، که با سوختن آن قطعه احتمالاً تمام دستگاه از کار خواهد افتاد. به همین دلیل دفع حرارت از قطعات مورد استفاده نقش مهمی را در پایداری سیستم ایفا می کند.

هیت سینک­ها می ­توانند از مواد مختلفی ساخته شوند. بسته به میزان حرارت و درجه ­ی  اهمیت دفع آن هزینه تهیه هیت سینک متفاوت می­ شود. فلزات، هادی خوبی برای حرارت و الکتریسته هستند، ولی ما نمی توانیم از هر فلزی برای هیت سینک استفاده کنیم. طلا بهترین شرایط را برای دفع حرارت دارد ولی به لحاظ اقتصادی توجیه ندارد، همچنین مس نیز ترکیب مناسبی برای دفع حرارت دارد اما به دلیل چگالی بالایی که دارد از لحاظ وزن نهایی وزن زیادی را برای ساخت هیت سینک به کار میبرد و از این رو قیمت تمام شده ی آن نیز بالاست. امروزه در دنیا از فلز آلومینیوم با عدد اتمی 13 در ساخت هیت سینک استفاده می شود.

دلایل استفاده از هیت سینک

مزایای استفاده از آلومینیوم در ساخت هیت سینک

  • قیمت نسبتاً ارزان
  • همه جا به وفور وجود دارد
  • به راحتی با آلیاژهای دیگر ترکیب می شود
  • خاصیت شکل پذیری بالا

نکات مهم در هنگام خرید هیت سینک 

  • جریان مجاز هیت سینک
  • ابعاد هیت سینک
  • وزن هیت سینک
  • نحوه ­ی نصب هیت سینک
  • جنس هیت سینک
ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نوع قطعه
هیت سینک
جنس بدنه
آلومینیوم
شرکت سازنده
آزندکنترل
کشور سازنده
ایران
کد تجاری محصول
هیت سینک (HEAT SINK) تك فاز H3
نظرات
بدون نظر

فهرست

کارشناس فروش : ۰۹۱۲۴۷۴۴۸۵۷

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم