دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها

واحد مراقبت دو تکه پنوماتیک سایز 1/4 اینچ مدل UFR/L-02B شاکو (SHAKO)

تحلیل و بررسی کوتاه خرید واحد مراقبت دو تکه پنوماتیک سایز 1/4 اینچ مدل UFR/L-02B شاکو (SHAKO)

  • برند : شاکو (Shako)
  • کشور سازنده : تایوان
  • نوع محصول : واحد مراقبت دو تکه
  • سایز پورت اتصال : 1/4 اینچ
ادامه مطلب
استعلام بگیرید
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
نام تجاری:
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
محصولات مرتبط
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه خرید واحد مراقبت شاکو سایز 1 اینچ مدل UFR/L-08B برند : شاکو (Shako) کشور سازنده : تایوان نوع محصول : واحد مراقبت دو تکه سایز پورت اتصال : 1 اینچ
توضیحات

واحد مراقبت پنوماتیک چیست؟

واحد مراقبت پنوماتیک یکی از اجزای بسیار مهم در سیستم های پنوماتیکی می باشد که وظیفه مهمی بر عهده دارد. صدایی که توسط کمپرسور ها تولید می شود به دلایل مختلف هنگام طی مسیر در لوله ها تا رسیدن به مصرف کننده معمولا دچار آلودگی هایی نظیر وجود ذرات ریز فلزی و وجود آب می گردد. این آلودگی ها موجب خرابی شیرآأات و دیگر اجزای سیستم پنومانیک خواهد شد. به منظور پاک سازی هوای انتقال یافته از واحد مراقبت نیوماتیک استفاده می شود. هوای فشرده بوسیله سیستم حرارتی یا شیمیایی خشک شده ، وارد واحد مراقبت پنوماتیک می شود و پس از عبور از واحد مراقبت ، آماده مصرف در تجهیزات پنوماتیکی می شود. می دانیم که پمپ ها و جک های پنوماتیک در محدوده خاصی از فشار قادر به فعالیت می باشند که همین امر استفاده از واحدهای مراقبت هوا را ضروری می کند.

واحد مراقبت پنوماتیک

واحد های مراقبت پنوماتیکی از سه جزء فیلتر ، روغن زن و رگولاتور تشکیل می شوند که برای آگاهی از طرز کار واحد مراقبت پنوماتیک لازم است از عملکرد و ویژگی های هر یک آشنا شویم:

فیلتر Filter

فیلتر یا آبگیر در واحد مراقبت هوا یکی از اصلی ترین اجزاست. وظیفه فیلتر هوا جداکردن ذرات جامد و ناخالصی های موجود در هوا می باشد. ورود هوای ناخالص و همراه با آلودگی موجب ایجاد اختلال در عملکرد واحدهای سیستم پنوماتیک و همچنین اختلال در کارکرد شیرهای پنوماتیک می شود. به همین دلیل استفاده از فیلتر در واحدهای مراقبت هوا تقریبا غیر قابل اجتناب است. از وظایف دیگر فیلتر ، آبگیری یا گرفتن آب باقی مانده در هوا می باشد.

هوایی که وارد فیلتر می شود از صفحه ای عبور می کند که گذر هوا یا باد باعث ایجاد یک حرکت دورانی روی آن شده و نیروی گریز از مرکز ایجاد می نماید. به این ترتیب ذرات جامد و آب موجود در هوا گرفته می شود و در داخل ظرف فیلتر ته نشین می گردد. سپس هوا از میان سنگ فیلتر عبور کرده درون آن رسوب می کند و نهایتا فیلتر تصفیه می شود.

نکاتی که در مورد فیلتر واحد مراقبت باید مورد توجه قرار بگیرند :

  • سنگ فیلتر به مرور زمان کثیف می شود و نیاز به تمیز کاری یا حتی تعویض پیدا می کند. در صورت عدم رعایت این مسئله عملکرد فیلتر مختل شده و موجب افت فشار سیستم می گردد.
  • همچنین آبی که داخل ظرف فیلتر انباشته می شود را باید تخلیه نمایید در صورتی که نتوانستید به وسیله دست تخلیه آب را انجام دهید می توانید از روش های تخلیه اتوماتیک استفاده نمایید.

فیلتر پنوماتیک

روغن زن یا روغن پاش Lubricator

یکی دیگر از بخش های واحد مراقبت هوا روغن زن می باشد که با وجود آن می توانیم قطعات پنوماتیکی سیستم خود را روغن کاری یا اصطلاحا روانکاری نماییم. روغن کاری قطعات باعث کاهش اصطکاک یا ساییدگی آنها و همچنین افزایش مقاومت قطعات پنوماتیکی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می گردد.

از آنجایی که در سیستم های پنوماتیکی قطعات و المان های پنوماتیکی دارای اجزا و واشرهای لاستیکی می باشند، در صورتی که خشک باشند زودتر فرسوده می شوند. به همین خاطر چرب کردن و روغن کاری هوای فشرده از جمله کارهایی است که جهت عملکرد صحیح سیستم ها و دستگاه پنوماتیکی توصیه می شود.

یکی از دلایلی که واحدهای مراقبت هوا ظرف مدت زمان کوتاهی نیاز به تعویض پیدا می کنند ، عدم استفاده از روغن مناسب و مخصوص واحد مراقبت پنوماتیک می باشد. در برخی موارد مصرف کنندگان بدون توجه به عملکرد روغن زن از روغن های بی کیفیت و نامناسب استفاده می نمایند که باعث بروز اختلال در عملکرد واحد مراقبت هوا و کاهش کارایی آن می گردد. لازم به ذکر است استفاده از روغن های معمول مانند روغن نباتی به هیچ وجه توصیه نمی شود.

در بعضی از سیستم هایی که نیاز به تزریق روغن نیست و oil free می باشد، فقط به فیلتر و رگلاتور نیاز است و روغن زن حذف می شود. در این گونه موارد از قطعه به اسم فیلتر رگلاتور استفاده می شود که از کوپل کردن فیلتر و رگلاتور بر روی هم ساخته می شود.

یک روغن زن پنوماتیک وظیفه دار روغن را به صورت اندازه گیری شده به داخل سیستم هوای فشرده تزریق کند تا اصطکاک قطعات متحرک کاهش یابد. اکثر ابزارهای بادی، سیلندر ها، شیر ها و موتورهای پنوماتیک برای افزایش طول عمر خود نیاز به روغنکاری دارند.

رگلاتور Regulator

یکی از اجزای مهم واحد مراقبت رگولاتور یا تنظیم کننده هواست که به عنوان شیر تنظیم فشار نیز شناخته می شود. از آنجایی که هر سیستم پنیوماتیکی فشار عملکرد مخصوص به خود را دارد ، نیاز به یک شیر تنظیم فشار هوا یا رگولاتور ضرورت می یابد. رگلاتور برای ثابت نگهداشتن فشار کاری مستقل از نوسانات فشار داخل سیستم مورد استفاده قرار می گیرد. باید توجه داشت که رگولاتور تقویت کننده فشار نیست و فشار ورودی همواره باید بیشتر از فشار خروجی باشد. رگولاتور ها در دو نوع همراه با دهانه تخلیه و بدون دهانه تخلیه موجود می باشند. واحدهای مراقبت را معمولا در رنج فشار ۱ تا ۱۲ بار تنظیم می کنند. 

رگلاتور پنوماتیک

رگلاتور فشار هوای فشرده، فشار هوا را کاهش داده و آن را کنترل می کند. همچنین به رگلاتورها، شیر کاهنده فشار (ردیوسینگ) می گویند. رگلاتور بدون توجه به نوسانات فشار و دبی ورودی، یک فشار خروجی ثابت ایجاد می کند. البته این ثابت نگه داشتن فشار به صورت تئوری است در عمل تغییرات دبی و فشار در فشار خروجی تاثیر جزئی دارد. برای کاربرد رگلاتورهای فشار، موارد زیر را می توان نام برد:

  • ابزارهای بادی
  • سیلندر های پنوماتیک
  • شیر های پنوماتیک و ...

جهت انتخاب سایز رگلاتور پنوماتیک به دو مولفه ی دبی عبوری و فشار مورد نیاز باید توجه کرد تا با توجه به کاربرد آن، رگلاتور با سایز مناسب را انتخاب کرد.

چرا باید واحد مراقبت پنوماتیک را در یک سیستم هوای فشرده به کار برد و اجزای واحد مراقبت چه وظیفه ای دارند؟

هوای خروجی کمپرسورها، دارای دمای بالا، ناخالصی و کثیفی و حاوی قطرات آب است که همه این موارد می تواند باعث صدمه و کاهش عمرکاری تجهیزات مدار پنوماتیک نظیر شیربرقی ها و جک ها شود. وظیفه واحد مراقبت پنوماتیک این است که این هوا را قبل از مصرف فیلتر کند، فشار آن را تنظیم کند و همچنین مقداری چرب کند. وظیفه فیلتر پنوماتیک پاکسازی هوای فشرده است. فیلتر هوا مانند یک صافی ذرات جامد نظیر گرد وغبار، کثافات و زنگ زدگی داخل لوله ها که درون هوای فشرده است را جذب کرده و مایعاتی مانند روغن کمپرسور و آب درون هوا را فیلتر می کند. فیلتر اولین قطعه ای است که در خروجی هوای کمپرسور نصب می شود. به طوری که اجزایی نظیر رگلاتور، روغن زن، شیر برقی، سیلندر و موتور پنوماتیک پس از فیلتر نصب می شود. از مزایای دیگر نصب فیلتر در مدار می توان به حذف آلاینده های سیستم، جلوگیری از آسیب به تجهیزات پنوماتیک و کاهش خرابی و استهلاک اجزا اشاره کرد. خرابی تجهیزات در یک کارخانه و کارگاه صنعتی گران تمام می شود و این نتیجه وجود آلودگی و کثیفی در سیستم و نگهداری و سرویس ضعیف اجزای سیستم است.

انتخاب سایز مناسب فیلتر برای هر کاربری بستگی به حداکثر افت فشار مجازی است که با نصب فیلتر در سیستم ایجاد می شود دارد. این افت فشار در منحنی هایی که در کاتالوگ سازندگان فیلتر آورده شده است، می توان بدست آورد.

در مورد شرکت شاکو پنوماتیک SHAKO چه می دانید؟

کمپانی شاکو تایوان یکی از معتبر ترین کمپانی های آسیایی در حوزه تجهیزات پنوماتیکی نظیر انواع واحد مراقبت، انواع شیر برقی پنوماتیکی و سیلندرهای پنوماتیکی می باشد.

شرکت شاکو پنوماتیک، با مسئولیت محدود، در سال 1980 تأسیس شد، و اکنون این شرکت تولید کننده تایوانی پیشرو در زمینه اجزای پنوماتیک میباشد. طیف محصولات ما شامل قطعات FRL، شیرهای سولنوئیدی (الکترومکانیکی)، شیرهای برقی پنوماتیکی ، سیلندرهای پنوماتیکی، شیرهای مکانیکی، پرس پنوماتیک و دیگر شیرها و لوازم جانبی مرتبط میباشد.

تمامی رده های محصولات به صورت گسترده ای در زمینه های صنعتی تجهیزات اتوماسیونی، مونتاژ خودرو، ماشین آلات دارویی و الکترونیکی، به کار گرفته شده اند. با احترام گذاشتن و پایبندی به ایده «اول مشتری»، شبکه فروش عظیمی را ایجاد کرده و خدمات پس از فروش را برآورده ساخته ایم.

شاکو پنوماتیک SHAKO با بررسی بی وقفه در زمینه بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی در زمینه صنعت پنوماتیک، شاکو پنوماتیک موقعیت پیشتاز خود را در زمینه تولید صنعتی حفظ میکند. ماشین آلات پیشرفته خراطی و فرزکاری معرفی می شوند، و از مرحله تهیه و خرید مواد اولیه تا محصول تکمیل شده و مونتاژ، کاملا اتوماتیک بوده و توسط کامپیوترها کنترل می شوند، تا کیفیت محصول را بهبود بخشیده و به طور مستمر کارایی تولید و توزیع را افزایش دهند.

شاکو پنوماتیک SHAKO با تجهیزات تست فوق العاده، در سال 2007، گواهینامه آزمایشگاهی سطح 2 ملی به شرکت شاکو پنوماتیک در زمینه تست نشتی و مقاومت به فشار طبق استاندارد ISO/IEC 17025:2005، با شماره آزمایشگاه 1741 اعطا شد. شرکت شاکو پنوماتیک SHAKO، بالاترین استاندارد بازرسی محصول را بکار میگیرد، که با آن مواد اولیه ورودی طبق استاندارد نمونه برداری سطح 2 به نام MIL-STD-105E بازرسی میشوند.

علاوه بر بکارگیری کامل سیستم های مدیریت کیفیت ISO-9001، پیشرفته ترین تجهیزات دقیق برای بازرسی محصول مورد استفاده قرار میگیرند که شامل فشارسنج دیجیتال، برنامه های کامپیوتری، دستگاه آزمایش کننده  نشتی هوا، دستگاه آزمایش کننده مقاومت نسبت به فشار و آزمایش کننده جریان میباشند.

به علت تلاش و پیگیری های مستمر در زمینه نوآوری های فوق العاده، شرکت شاکو پنوماتیک تیم حرفه ای خود را با زنجیره تأمین زیر رده ادغام کرده است تا وقت خود را به تحقیق و توسعه، کیفیت های به مراتب بهتر، عرضه و توزیع های سریع تر و خدمات رضایت بخش تر اختصاص دهند. ما خواستار محصولات با کیفیت و شهرت کسب و کار خوب در بازار جهانی و ساخت آینده ای بهتر هستیم.

تاریخچه شرکت شاکو پنوماتیک SHAKO :

  • در سال 1980، به عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد، تا تمامی محصولات پنوماتیک را در بازار به فروش رسانده و داد و ستد کند.
  • در سال 1982، شروع به تولید اتصالات نمود.
  • در سال 1987، شروع به ساخت شیرهای سولنوئیدی در کارخانه جدید واقع در شهر San-Chong نمود.
  • در سال 1997، به کارخانه جدید واقع در شهر Kwei-Shan، روستای Taoyuan Hsien تغییر مکان داد.
  • در سال 1999، شروع به تولید سیلندرهای ISO 6431 کرد.
  • در سال 2000، شروع به تولید انواع سیلندرها نمود.
  • در سال 2001 گواهینامه ISO 9001 صادر گردید.
  • در سال 2005،شاکو پنوماتیک SHAKO تولید فولاد ضد زنگ FRL به نام SUS 316 را شروع کرد.
  • در سال 2006، شاکو پنوماتیک SHAKO تولید سیلندرهای استاندارد ISO 6430 و سیلندرهای فولاد ضد زنگ ISO 6432 را شروع کرد.
  • در سال 2007، آزمایشگاه تست پنوماتیک SHAKO در رابطه با معیارهای ISO / IEC 17025:2005 به عنوان یک آزمایشگاه کلاس ملی، به رسمیت شناخته شد.
  • در سال 2009، گواهینامهATEX برای شیر سولنوئیدی SPU 225/SPU 220 صادر شد.
  • در سال 2011، آخرین ویژگ های دستگاه آزمایش کننده سرعت جریان تکمیل شد.
  • در سال 2013، بخش تحقیق و توسعه را برای محصولاتی جدید با مصرف کم برق و اتوماسیون دقیق، اختصاص داد.
  • در سال 2016، تأییدیه TUV Rheinland در مورد اطلاعات تجاری تأمین کننده تجارت تایوان کسب گردید.
  • در سال 2017، دو کارخانه جدید در ناحیه Guishan، شهر Taoyuan تأسیس گشته و شروع به کار نمود.
  • در سال 2018، پد مکشی غیر تماسیِ SCP را توسعه داد.

شاکو پنوماتیک، شرکتی نوبنیاد و با رشد سریع در زمینه صنعت تنظیم کننده های فیلتر هوا و روان کننده-های تنظیم کننده هوا (FRL) می باشد. تلاش های گذشته شاکو پنوماتیک SHAKO در زمینه محصولات تنظیم کننده فیلتر هوا نشان داده میشوند. ما به گواهینامه  ISO 9001 دست یافتیم و فرایند جهانی و استاندارد کیفی را به منظور داشتن عملکرد با کیفیت همیشگی، بکار گرفته ایم.

شاکو پنوماتیک SHAKO در وارد کردن تخصص در زمینه تهیه تنظیم کننده فیلتر هوا و روان کننده تنظیم کننده فیلتر (FRL) اطمینان دارد که اعتماد مشتری را کسب و محصول انتخابی از جانب تکنولوژی برتر با نام تجاری قابل اعتماد خواهد شد. معامله با حجم بالا همراه با معامله با قیمت ویژه. از پروژه های OEM و ODM استقبال میشود.

واحد مراقبت پنوماتیک شاکو SHAKO تایوان

واحد مراقبت شاکو یکی از بهترین محصولات تولید کمپانی شاکو است که در سایز های مختلف تولید شده است. واحد مراقبت شاکو به صورت دو تیکه تولید شده که علاوه بر واحد مراقبت کامل، اجزای آن نظیر رگلاتور، فیلتر و روغن زن پنوماتیک موجود است. واحد مراقبت شاکو shako در حال حاضر به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا در بسیاری از سیستم های پنوماتیکی به کار گرفته می شود.

  • بدنه مقاوم
  • ساخت کشور تایوان
  • مخصوص هوای فشرده
  • تخلیه نیمه اتوماتیک فیلتر
  • تولید شده در سایز های 1/4 الی 1 اینچ ///یعنی سایزهای : 1/4 - 3/8 - 1/2 - 3/4 - 1 اینچ
  • موجود به صورت واحد مراقبت دو تیکه و اجزای آن نظیر فیلتر رگلاتور، فیلتر، رگلاتور و روغن زن
  • کاربرد: در سیستم های هوای فشرده (پنوماتیکی) جهت فیلتراسیون، کاهش فشار و پاشش روغن به هوای فشرده

مشخصات فنی واحد مراقبت Shako

  1. حذف آب و ناخالصی های موجود در هوا
  2. فیلتر با مش بندی های 40 و 5 میکرون و سهولت در تعویض اِلمان فیلتر
  3. تنظیم فشار هوا با دقت بالا
  4. پر کردن محفظه روغن روغن پاش بدون متوقف کردن جریان هوا
  5. پاشش روغن به صورت مه و روانکاری موثر قطعات
  6. محفظه فیلتر و روغن زن با خاصیت ضد اسیدی و قلیایی
  7. کاسه آلومینیومی (محفظه فیلتر و روغن زن) با قابلیت محافظت در برابر محیط های شیمیایی

مشخصات فنی واحد مراقبت شاکو

اطلاعات فنی واحد مراقبت پنوماتیک شاکو SHAKO تایوان

اطلاعات فنی واحد مراقبت  پنوماتیک شاکو

ابعاد واحد مراقبت شاکو مدل NUFRL-02,03,04

ابعاد واحد مراقبت شاکو مدل NUFRL-02,03,04

ابعاد واحد مراقبت شاکو مدل NUFR/L-02,03,04

ابعاد واحد مراقبت شاکو مدل NUFR/L-02,03,04

فیلتر رگلاتور شاکو

فیلتر رگلاتور شاکو

ابعاد فیلتر-رگلاتور شاکو سری UFR در سایز های 1/4، 3/8، 1/2 اینچ

ابعاد فیلتر-رگلاتور شاکو سری UFR در سایز های 1/4، 3/8، 1/2 اینچ

ابعاد فیلتر-رگلاتور شاکو سری UFR در سایز های 3/4 و 1 اینچ

ابعاد فیلتر-رگلاتور شاکو سری UFR در سایز های 3/4 و 1 اینچ

فیلتر پنوماتیک شاکو

فیلتر پنوماتیک شاکو

ابعاد فیلتر پنوماتیک (رطوبت گیر) شاکو سری UF در سایز های 1/4، 3/8، 1/2 اینچ

ابعاد فیلتر پنوماتیک (رطوبت گیر) شاکو سری UF در سایز های 1/4، 3/8، 1/2 اینچ

ابعاد فیلتر پنوماتیک (رطوبت گیر) شاکو سری UF در سایز های 3/4 و 1 اینچ

ابعاد فیلتر پنوماتیک (رطوبت گیر) شاکو سری UF در سایز های 3/4 و 1 اینچ

رگلاتور پنوماتیک شاکو

رگلاتور پنوماتیک شاکو

ابعاد رگلاتور پنوماتیک شاکو در همه سایز ها

ابعاد رگلاتور پنوماتیک شاکو در همه سایز ها

روغن زن پنوماتیک شاکو

روغن زن پنوماتیک شاکو

ابعاد روغن زن پنوماتیک شاکو سری UL در سایز های 1/4 و 3/8 و 1/2 اینچ

ابعاد روغن زن پنوماتیک شاکو سری UL در سایز های 1/4 و 3/8 و 1/2 اینچ

ابعاد روغن زن پنوماتیک شاکو سری UL در سایز های 3/4 و 1 اینچ

ابعاد روغن زن پنوماتیک شاکو سری UL در سایز های 3/4 و 1 اینچ

واحد مراقبت دو تکه پنوماتیک سایز ۱/۴ اینچ مدل UFR/L-02B شاکو (SHAKO)

واحد های مراقبت پنوماتیک را در انواع دوتیکه و سه تیکه می توان خریداری نمود. یک واحد مراقبت سه تکه شامل رگلاتور ، فیلتر و روغن زن می باشد و یک واحد مراقبت دو تکه شامل یک فیلتر رگلاتور و یک روغن زن مجزا است. فیلتر رگولاتور شامل یک تنظیم کننده یا رگولاتور به همراه یک درجه نشانگر فشار است و فیلتر ۵ میکرونی برای گرفتن رطوبت از هوای ورودی به سیستم است. و نهایتا روغن زن که برای روغن کاری قسمت های خاصی از سیستم های پنوماتیکی استفاده می شود. اطلاعات فنی این واحد مراقبت دوتکه را بطور کامل در جدول زیر مشاهده می نمایید. اطلاعاتی از قبیل روغن مناسب ، سایز فیلتر ، ساختار رگلاتور ، ظرفیت فیلتر و غیره در این جدول شرح داده شده است. واحد مراقبت دو تکه پنوماتیک سایز۱/۴ اینچ مدل UFR/L-02B شاکو (SHAKO) از جمله این محصولات است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و جنس بدنه آلومینیومی آن استحکام و دوام قابل قبولی را برای آن فراهم کرده است.

مشخصات فنی واحد مراقبت دو تکه پنوماتیک سایز ۱/۴ اینچ مدل UFR/L-02B شاکو (SHAKO)

  • لوازم جانبی
    درجه فشار ، قلاب نصب ، پلاگ ، ۴ عدد پیچ
  • وزن خالص
    ۱۴۸۰ گرم (ظرف آلومینیومی وزنی برابر با ۱۷۸۰ گرم دارد)
  • سایز پورت
    ۱/۴ اینچ
  • مدل
    UFR/L-02B
  • ساختار رگولاتور
    پیستون
  • نوع سیال
    هوا
  • جنس ظرف
    پلی کربنات (استاندارد) ، ضد اسید و باز (آپشن) ، آلومینیومی (آپشن)
  • جنس بدنه
    آلومینیوم ریخته گری
  • فیلتر
    ۵ میکرومتر (استاندارد) ، ۴۰ میکرومتر (آپشن)
  • رنج فشار
    ۰/۵ تا ۱۰ کیلوگرم نیرو بر سانتیمتر مربع
  • حداکثر نرخ جریان
    ۲۰۸۰ لیتر بر دقیقه
  • حداکثر فشار
    ۱۵ کیلوگرم نیرو بر سانتیمتر مربع
  • روغن روان کننده (توصیه شده)
    ISO-VG32
  • دمای محیط
    -۱۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد
  • ظرفیت ظرف فیلتر
    ۱۰۵ سی سی
  • ظرفیت ظرف روغن
    ۱۲۵ سی سی
  • استاندارد تخلیه 
    تخلیه نیمه خودکار (تخلیه زیر ۰/۵ کیلوگرم نیرو بر سانتیمتر مربع)

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نوع قطعه
واحد مراقبت پنوماتیک
نوع واحد مراقبت
واحد مراقبت دو تکه
سایز پورت اتصال
1/4 اینچ
شرکت سازنده
شاکو
کشور سازنده
تایوان
کد تجاری محصول
UFR/L-02B
نظرات
بدون نظر

فهرست

کارشناس فروش : ۰۹۱۲۴۷۴۴۸۵۷

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم