دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها

رطوبت سنج کنوتک مدل FOX-1H-2

تحلیل و بررسی کوتاه رطوبت سنج کنوتک مدل FOX-1H-2

ترموستات Conotec مدل FOX-1H-2 ساخت کره جنوبی با کیفیت عالی و قیمت رقابتی می باشد این رطوبت سنج دارای یک ورودی سنسور دمای رطوبت در محدوده رطوبت ۱۰ تا ۹۵+ درصد بوده و با ابعاد کوچک و کاربری ساده می تواند جایگاه ویژه ای را در میان صنایع داشته باشد  همچنین نحوه کنترل خروجی ON-OFF می باشد و قابلیت نمایش وضعیت وصل خروجی روی نمایشگر را نیز دارد.

ادامه مطلب
استعلام بگیرید
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

  سیاست‌های امنیتی

(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)

  سیاست‌های تحویل

(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)

  سیاست‌های بازگشت کالا

(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)

اضافه به مقایسه0
نام تجاری:
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
محصولات مرتبط
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس T3S-B4RK4C ترموستات آتونیکس T3S-B4RK4C از جمله ترموستات های آتونیکس کم مصرف بازار ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس T4L-B3RK4C ترموستات آتونیکس T4L-B3RK4C از جمله ترموستات های آتونیکس کم مصرف بازار ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس T4M-B4RK4C ترموستات آتونیکس T4M-B4RK4C از جمله ترموستات های آتونیکس کم مصرف بازار ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TAL-B4RK4C ترموستات آتونیکس TAL-B4RK4C از جمله ترموستات های آتونیکس کم مصرف بازار ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TAM-B4RK4C ترموستات آتونیکس TAM-B4RK4C از جمله ترموستات های آتونیکس کم مصرف بازار ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TAS-B4RK4C ترموستات آتونیکس TAS-B4RK4C از جمله ترموستات های آتونیکس کم مصرف بازار ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TC4H-22R ترموستات آتونیکس TC4H-22R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TC4H-24R ترموستات آتونیکس TC4H-24R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TC4L-22R ترموستات آتونیکس TC4L-22R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TC4L-24R ترموستات آتونیکس TC4L-24R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TC4M-22R ترموستات آتونیکس TC4M-22R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TC4M-24R ترموستات آتونیکس TC4M-24R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TC4S-12R ترموستات آتونیکس TC4S-12R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TC4S-24R ترموستات آتونیکس TC4S-24R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TC4SP-14R ترموستات آتونیکس TC4SP-14R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TC4W-22R ترموستات آتونیکس TC4W-22R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TC4W-24R ترموستات آتونیکس TC4W-24R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TC4Y-12R ترموستات آتونیکس TC4Y-12R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه و پرمصرف آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TC4Y-14R ترموستات آتونیکس TC4Y-14R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه و پرمصرف آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
استعلام بگیرید (بدون مالیات)
تحلیل و بررسی کوتاه ترموستات آتونیکس TCN4H-22R ترموستات آتونیکس TCN4H-22R از جمله ترموستات های مقرون به صرفه و پرمصرف آتونیکس در بازار  صنعت ایران محسوب می شود.
توضیحات

مهمترین مشخصه های رطوبت سنج FOX-1H-2:

  • ابعاد بدنه ۲۹×۷۱ میلی متر
  • ابعاد پنل بیرونی ۳۵×۷۷ میلی متر
  • ورودی سنسور رطوبت
  • دارای یک رله ۲ آمپر در خروجی
  • قابلیت تعریف سیستم افزایشی و یا کاهشی
  • قابلیت حذف خطای سنسور (در تنظیمات داخلی)
  • بازه اندازه گیری رطوبت ۱۰+ ~ ۹۵ درصد
  • دقت صفحه نمایش ۱± درصد
  • روش کنترلی ON/OFF
  • قابلیت تعریف مقدار هیسترزیس جهت مقدار بازه قطع و وصل
  • تغذیه 230 ولت AC
سنسور رطوبت چیست؟

سنسور رطوبت (رطوبت سنج) میزان رطوبت نسبی هوا را اندازه گیری و گزارش می کند.رطوبت سنج می تواند میزان رطوبت و دمای محیط را اندازه گیری کند و بصورت درصد نشان دهد (محدوده اندازه گیری 0.0 الی 100 %). اندازه گیری رطوبت در صنایع موضوع بسیار مهمی می باشد چرا که تاثیر بسزایی در سلامت و امنیت پرسنل، دستگاه ها و همچنین سیستم های کنترلی دارد.

عملکرد سنسور رطوبت

سنسور رطوبت رطوبت نسبی محیطی که در آن قرار دارد را اندازه گیری می کند. این بدین معنی است که آن هم میزان رطوبت و هم میزان دمای هوا را اندازه گیری می کند.
رطوبت نسبی در واقع  نسبت رطوبت واقعی موجود در هوا به بالاترین میزان رطوبت هوا در آن دما میتواند داشته باشد  است که به صورت درصدی بیان می شود.هر چه هوا گرمتر باشد میتواند رطوبت بیشتری را در خود نگه دارد بنا بر این رطوبت نسبی  همراه با تغییرات دمای هوا تغییر می کند.

سنسور رطوبت چگونه کار می کند؟

اکثر سنسورهای رطوبت از روش اندازه گیری میزان ظرفیت خازنی برای تعیین میزان رطوبت موجود در هوا استفاده میکنند.این نوع اندازه گیری بر مبنای دو صفحه که هادی الکتریکی هستند به همراه یک ماده خمیری نارسانا که در بین آنها قرار میگیردو میدان الکتریکی که بین آنها قرار دارد عمل میکند.رطوبت هوا بین این مجموعه قرار میگیرد و باعث تغییر در سطح ولتاژ بین دو صفحه می شود.سپس این تغییر ولتاژ به اندازه گیری دیجیتالی از رطوبت نسبی موجود در هوا همراه با در نظر گرفتن دمای هوا تبدیل می شود.

موارد استفاده از رطوبت سنج

از سنسور رطوبت در کارخانجاتی که دارای محصولات حساس به رطوبت هستند استفاده می شود.همچنین از این سنسورها در ایستگاههای هوا شناسی و اقیانوس شناسی استفاده می شودبه طوری که خروجی سنسورهای رطوبت به طور دائم و منظم برای پیش بین وضع آب و هوا تحلیل می گردد.

این سنسورها  به صورت کلی در خانه ها،کارگاه ها و محیط های کاری که رطوبت در آن اثر منفی دارد استفاده می شود. 

نمایشگر رطوبت سنج FOX-1H-2:

دارای دکمه جهت بالا و پایین و SET جهت تنظیمات
دارای LED نمایش وضعیت خروجی اول و دوم 
داری سوسن سگمنت ۴ عددی جهت نمایش عدد 

نمایشگر کنترلر رطوبت کنوتک

ابعاد کنترلر رطوبت کنوتک FOX-1H-2 :

ابعاد برش:
طول:۷۱ میلی متر
عرض:۲۹ میلی متر
ابعاد پنل رو برو:
طول:۷۷دمیلی متر
عرض:۳۵ میلی متر
عمق:۷۰٫۵ میلی متر

ابعاد کنترلر رطوبت کنوتک
سربندی کنترلر رطوبت کنوتک FOX-1H-2 :

نحوه سربندی بصورت زیر می باشد:

ترمینال ۱: ورودی سنسور رطوبت(رنگ مشکی)
ترمینال ۲: ورودی سنسور رطوبت (رنگ سفید)
ترمینال ۳:ورودی سنسور رطوبت (رنگ زرد)
ترمینال ۶: خروجی رله -تیغه بسته
ترمینال ۷:وخروجی رله -تیغه باز
ترمینال ۸: خروجی رله -تیغه مشترک
ترمینال ۱۱: تغذیه 230 ولت AC
ترمینال ۱۲: تغذیه 230 ولت AC

سربندی کنترلر رطوبت کنوتک

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نوع کنترل:
رطوبت
نحوه کنترل:
ON/OFF
تعداد آلارم:
بدون آلارم
خروجی اول:
رله
خروجی دوم:
فاقد خروجی دوم
ولتاژ تغذیه:
230VAC
مد ارتباطی:
فاقد مد ارتباطی
سایز(W*H):
29*71
شرکت سازنده:
کنوتک
کشور سازنده:
کره جنوبی
کد تجاری محصول:
FOX-1H-2
نظرات
بدون نظر

فهرست

کارشناس فروش : ۰۹۱۲۴۷۴۴۸۵۷

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم